sobota 22. října 2011

Hurááá, přijel Ježíšek

Nééé, nezbláznila jsem se.

Tedy zatím ještě ne, i když někdy mám pocit, že k tomu nemám daleko.

Vzhledem k nácvikům Jendova sociálního chování, probírám hravou formou s Jeníčkem cokoliv - přes chování na poště, v obchodě, doma, hrajeme si na školku, na cirkus, minule přijela pouť, teď byly na řadě  "vánoce".

A tak jsem ho seznámila s Ježíškem....

Za pomoci Šárinky napsal svůj dopis Ježíškovi a poprvé v životě si řekl, co by chtěl....

V naší hře "Ježíšek Jeníček"  jezdil autíčkem a vozil čuníkovi dárky...
O tom bude zase jiný článek... tak se těšte...

Jendovi se hra moc líbila.
Pak se mě párkrát zeptal, kdy už "pijede Ježíšek"....

Osobně jsem si myslela, že až za 2 měsíce, ale světe div se...
Přijelo poštovní auto a dovezlo Jeníčkovi balíček....
Jenda dárky miluje.
A tady se vyřádil...
V balíčku bylo malé růžové prasátko....
Jenda ho popadl a šel ho ukázat svým velkým prasečím kamarádům...
Tak jsme si chvilku hráli na rodinu... maminka, tatínek a 2 děti... :-)

Potom v balíčku objevil milované kuličky.... jedny "hliněnky" a jedny skleněnky...

....a jeho radost neznala mezí....

Ukazoval mi na dlani různé barvičky...
...červenou...

....žlutou....


....zelenou...


V krabici byly také 2 hry - pexetrio se zvířátky a logické hry Farma...

K těm jsme se ještě nedostali, ale postupně se s nimi seznámíme...

Jen to už není HRA, ale učení a k tomu má Jenda teď trošku odpor, tak nesmím tlačit na pilu.
Nechám to chvíli "uzrát" a on se na to pak podívá dobrovolně....

A tímto chci poděkovat MARKÉTCE  A DAVIDOVI TYGROVI za nádherný balíček pro Jeníčka.
Děkuji za báječné překvapení, ale také za radost, kterou jste připravili Jeníčkovi i mně.

11 komentářů:

  1. no číslo není největší (38), ale já vzhledem k mojí prťavosti jsem jak buřt :/ no já vim, že jsou mnohem důležitější věci, ale tohle je posedlost, kdo nezažil, nepochopí...

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, jak je Jeník spokojený,jak má šťastná očička, je vidět, že to s ním báječně umíš. A proč nemít vánoce třeba i víckrát do roka, když to dokáže vykouzlit dětský úsměv a aspoň chvíli i usměvavou maminu. A pro samou radost to šlo i bez oblíbeného dudlíku. Díky všem,kteří jste se o ten krásný úsměv postarali.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký pohled jak si hraje. Vynechali jste nacvičování Mikuláše s čertem a anděly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No jo, Pavle, to máš pravdu. Za a) mě to vůůbec nenapadlo a za b) by se možná bál, tak to si necháme na jindy. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Very, ty fotky bez dudlíku jsou krásné... i mně se moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. no koukám an tvůj první koment,marcelko a nevím..to je taky šílený...asi se o tam přimotalo náhodou: Zapla´tbůh, že moje dítě tímhle "hubnutím" netrpí: To je otázka života asmrti

    Jinak k jeníčkovi, je fajn, že takhle nacvičujete.

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, AndyPan, ten první komentář se tam nepřimotal omylem. Já té dívence říkala, že nepotřebuje hubnout a ona jen reagovala. Ano, je to otázka života, a smrti, nebo ddokonce spíše smrti...proto mi to je moc líto.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, taky by se mi líbilo mít Vánoce víckrát za rok :) a nejen kvůli dárkům...No, Jenda je šikovný, bude taky zdobit stromek? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vida, Jeník má docela slušný vepřín. :)
    A jak se všechna prasátka jmenují. Já znám akorát z medvídka Pú prasátko Prasátko. Ale každý správný pašík se musí nějak jmenovat, tedy určitě i Jeník si je nějak pojmenoval.
    A barevně mu ladí s dudlíkem. To je ten jeho oblíbený, že? Ale bez něj mu to opravdu taky sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mutile, to ses sekl. Ne, nijak je nepojmenoval. Nechce. Je to čuník..a čuník..a čuník...občas řekne, že to je maminka...ale jinak jména pro svá prasátka nechce.

    OdpovědětVymazat
  11. Mniško, stromek jsme zatím (letos) nezdobili, ale uvažuju o tom...Ale kde ho vzít, když se nikam nedostanu? Jedině ozdobit nějakou kytku ...ale to mi u Jendy asi neprojde.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...