čtvrtek 27. října 2011

Na hřbitově

Konečně se dostávám k cíli naší sobotní cesty.


Přes Bučovice, kolem rybníků.....

...na hřbitov....

Jenda má rád svíčky, takže jednu svíčku celou cestu držel v ruce....

Líbí se mu světlo svíček .... Už jako malý míval rád svíčky.


Z výletu měl Jeníček, světe div se, radost.


Z auta vyšel po svých, což se "normálně" nestává....


...kočárek jsme na hřbitov nebrali.


Těch pár metrů na hřbitov šel s Eliškou za ruku.


Pak se osmělil a nadšeně pobíhal mezi hroby....
Dokonce mi věnoval jeden ze svých nádherných úsměvů.

....že by měl rád hřbitovy jako maminka? :-)


Nebo se mu líbilo, že tam nejsou skoro žádní lidé?


Udělala jsem pár fotek....
....pokochala jsem se západem slunce...
.... a jeli jsme domů....


Těším se na další výlet s Jeníčkem....

...a klidně zase na hřbitov.....

...pokud mu to udělá radost....

Přeji vám krásný prodloužený víkend.

23 komentářů:

  1. nádhernej usměv pro tebe Jenda vykouzlil, a koukám že taky rád svíčky jako náš Ondřej :o).Tak ti Amelko přeju ,aby těch "kouzelnejch" úsměvu bylo víc

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda hřbitovy, někdo se nich cítí ztísněně, ale není proč. To, že jednou umřeme, je přirozená součást našeho pozemského žití a že si to nejvíc uvědomujeme na hřbitově je asi pravda, ale je jen dobře, když se každý člověk na chvilku zastaví a trochu zamyslí.
    Jeníčkovi, ta nová bundička moc sluší a na té fotce, vypadá moc spokojeně a šťastně.

    OdpovědětVymazat
  3. Přišla jsem ti popřát, hezké svátky,a podívat se zda jsi v pořádku, vidím že ano a Jeníček také, že jste prožili vzpomínkový den a na Jeníčkovi bylo znát že se mu výlet líbil.

    OdpovědětVymazat
  4. Svíčky na hraní ano, ale bez sirek. :D
    Je hezké že šel s Eli za ruku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný úsměv :-) říkám to pořád, že je na hřbitově atmosféra, která vykouzlí radost nebo alespoň ten osvobozující pocit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké fotky. Moc krásný úsměv. Jen víc takových krásných chvil! Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám ráda procházky po hřbitovech a pokud Jeníček projevil takovou radost z procházky,tak holt máte už jasné další cíle výletů.Třeba se mu zalíbí časem i jinde.

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné fotky, dýchá z nich tajemno podzimu. hřbitov je sám o sobě zvláštním místem, kde se setkávají živí a mrtví, tedy život a smrt. je plný vzpomínek. Jenda je pln dobré nálady, kouká mu to z očí, tak to musí potěšit! Drak

    OdpovědětVymazat
  9. ja som sa pousmiala nad tou poslednou vetou - predĺžený víkend, keby som si nevzala dnes dovolenku a včera paragraf od lekára a na sobotu voľno, tak veru, zarezávam všetky tri dni :-D
    Fotečky z cintorína sú zaujímavé a pekné, hoci je to smutné miesto, ale i tam sa dá krásne nafotiť

    OdpovědětVymazat
  10. Někomu to připadá morbidní, ale já také ráda chodím na hřbitovi nevidím na tom nic závadného... Jeníček se krásně usmívá ;-) Ať je takových chvílí víc :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Hřbitov je docela rozporuplné místo. Na straně jedné všudypřitomný smutek, na straně příjemný (pro někoho) klid a ticho. Já na hřbitov chodíval vždycky docela rád, právě kvůli tomu klidu. Dobře se mi tam přemýšlí. Poslední dobou tam na mne ale padá hodně toho smutku.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky přeji krásný dušičkový víkend a spokojenou dušičku tvoji i tvých dětí. Hezké fotky, mají atmosféru těchto dnů.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejsou žádní lidé... Proto mám hřbitovy ráda i já. Protože když někde nejsou lidi, jsou tam múzy.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úžasné, zase jedna z těch hezčích chvil, jsem vděčná za tebe, že to šlo tak dobře a že se Jenda dokonce i usmál.

    OdpovědětVymazat
  15. To je ale krásný pohodový článek! A Jeníček má opravdu kouzelný úsměv! Promiň, ale ze všech těch hřbitovních fotek se mi nejvíc líbí úsměv Jeníčka! Však to ti brání s ním častěji na ten hřbitov zajet když je tam tak v pohodě? Třeba ho to nastartuje i jinam. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  16. To mě těší, že se najde místo, které se Jeníčkovi líbí. Přeju ti, ať máš víc takových dní, kdy je procházka s Jeníčkem v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  17. Mám hřbitovi ráda, jsou fascinující. =) skončili tady životy lidí...takových příběhů...zkušeností...zážitkůů...jak říkám fascinující

    OdpovědětVymazat
  18. Já Třebotovy nemusím, ale docela chápu, že mají atmosféru...je dobře že se Jeník směje.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsem se dívala, kde ty Bučovice vlastně jsou, ale na internetu mi to hned našlo tři vesnice se tímto názvem- Vyškov, Havlíčkův Brod a Benešov.. Které to tedy jsou?

    OdpovědětVymazat
  20. Aničko, je to okres Benešov. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem ráda, že nejsem jediná, které hřbitovy nevadí a taky si je fotím. Vždyť tam jsou nádherné sochy, klid, teď i vůně spadaného listí...

    OdpovědětVymazat
  22. Každý okamžik života je již v tomtéž okamžiku minulostí. Čas je zvláštní stav ne-věčnosti. Proto kdo spočinul sám v sobě již mimo čas, podvědomě nachází taková připomenutí právě na hřbitovech. Ti co nás předešli, odpočívají tam, kam my zatím nedohlédneme, ale tušíme že s věčností přijde naplnění. Všechno zlé a polámané milosrdně pojme zem. Proto vyhlížíme světlo v zákoutích u soch hřbitovních, vůněmi trav provoněných a s duší probouzející se jako jitro. Tak tiché přebývání jest neuhasitelným jásotem pulsující radosti otevřeného nitra! Ještě chvíli pobýt, ještě jen chviličku...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...