čtvrtek 20. října 2011

Jeníčkova kouzelná baterka

Moje děti si rády hrají...

Asi všechny děti milují hry...

A dokonce i někteří dospělí....

Já určitě...

....asi budu "malé dítě" pořád...

.....nejen v hraní....

Občas potřebuju utěšit, vzít do náruče a chlácholit...
Jen si zatím nejsem jistá, zda tohle chlapi umí.....

Ha, to jsem nějak odbočila....

Koupila jsem Jendovi za "pár korun" baterku....

Největší radost z ní měla Eliška....


A tady je jen pro vás pár obrázků...
Doufám, že něco uvidíte.
Já totiž neumím fotit potmě....

Vidíte pavouka, netopýra, dýni, ducha a lebku???
Snad jo....


Krásný čtvrtek a žádné mráčky na duši....

22 komentářů:

  1. Jé, já jsem taky jako dítě miloval všechny možný baterky. Dostal jsem kdysi dokonce takovou od nádražáků a na té šlo nasouvat červený a zelený kryt, takže svítila i barevně. Asi mi něco z té lásky ke světýlkůům zůstalo, když se i teď občas přiživuju prodejem LED diodových žárovek. Prodáváme i takovej pásek, co umí měnit barvy. Kdybych věděl, že se bude Jeníkovi líbit, rád bych mu ho aspoň metr poslal.

    OdpovědětVymazat
  2. Šikovná baterka, se vůbec nedivím, že se dětem líbí. Já jsem si jeden rok takhle na Vánoce udělal zlaté prasátko, protože mi bylo líto, že jsem ho nikdy neviděl. :)
    A na té baterce šly nasouvat tři barvy - červená, zelená a modrá. Taky jsme ji měli doma.

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc prímovní baterka, nedivím se, že se dětem líbí. Tu baterku, jak píše David, jsme jako děti taky měly a líbilo se nám svítit si barevně. :-)) Taky si vzpomínám, že nám taťka večer dělával na zeď obrázky pomocí stínů rukou. Vzpomínám na jeho letícího ptáka, nebo na hlavu kačeny, která otvírala i zobák. Tenkrát, jsme uměli těma rukama udělat hodně obrazců. Návod na ty stínové obrázky, jsme myslím tenkrát našli v nějakém časopise. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie, ta by se libila i nasim detem. A ja patrim taky k tem co si radi hraji. To obohacuje nas zivot :o) Mej krasne odpoledne, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké obrázky. Takové ...uklidňující. Akorát na dobrou noc a pěkné sny. :)
    Kdykoli potřebuju najít baterku, nikdy žádnou nenajdu a musím sáhnout po svíčce. Najdu-li alespoň tu. *třískáhlavouozeď* Elektřina u nás na Sibiři totiž často vypadavá.
    Asi jak tu ti "Indiáni" kradou dráty.

    OdpovědětVymazat
  6. Muzu te ujistit ze chlapi umi vzit do naruce a utesit. Mam jednoho takoveho doma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to je hezké. Taky bych si svítila. Asi celý večer. Chi. A je taková podzimní, Haloweenská.
    Jo, souhlasím s Katkou, spousta chlapů umí utěšovat. Ale spousta taky neumí .... však víš ... měla jsem to stejně. Pa

    OdpovědětVymazat
  8. super nápad:-)náš Maty s baterkou i spinka,boji se bubáku.Děkuji za návštěvu u mě a milý komentář:-)Krásný den

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak to je super zaujímavá baterka, s tou ste sa teda všetci pekne vyhrali :-D

    OdpovědětVymazat
  10. No to jsou parádní obrázky...u nás by se to taky líbilo...já osobně bych teda klidně vynechala toho pavouka...i když je ukázkovej :-))) Amelie přeji Ti pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, na dálku Tě objímám a obdivuju, vždyť i Ty jsi " jenom" člověk, ale co dokážeš pro svoje děti udělat, tak před tím se klaním. A baterka je naprosti úžasná.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní baterka...i já bych si s ní vyhrála...a...kdo si hraje, nezlobí...:-)
    děkuji za komentář na mém blogu...
    Přeji hezký večer...Magda

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, to je super!! Dětmi na věky!!! Zdravím a krásné dny. Radka

    OdpovědětVymazat
  14. taková baterka by se líbila i mě :)

    OdpovědětVymazat
  15. Věcička za pár korun a kolik umí nadělat radosti, to je úžasné! No, takže základ je hotov, zajímalo by mě, jak budete slavit Halloween, jestli jej slavíte :) nebo české Dušičky

    OdpovědětVymazat
  16. Marci, ta baterka je super, o tu by se naši indiáni poprali...mrkni na Mozaiku, máš tam překvápko... ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. je hezká..já bych jí taky chtěla...

    OdpovědětVymazat
  18. Amelie, já bych se i trošku bála, líbí se mi ale ta dýně!Daja

    OdpovědětVymazat
  19. Takové fotky potmě jsou vskutku originální. Znám jen hry se stíny pomocí prstů a rukou, ale že na to existují i šablony, to jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  20. To je fakt strašácký, i když kouzelný.
    Až na toho pavouka se mi to docela líbí, obrázky mají atmosféru tajemna.
    Ale ten pavouk.... brrr.

    OdpovědětVymazat
  21. To je super nápad. Já si pamatuju z dětství stínové divadlo na zdi pomocí rukou.

    OdpovědětVymazat
  22. Stínové divadlo pomocí rukou jsem taky zkoušela, ale na to asi nemám tu správnou představivost. :-P

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...