sobota 15. října 2011

Pexetrio

Pexetrio zvířecí rodinky Jendu vůbec nezaujalo.

Tedy nezaujalo.

Ani nevím, jestli si při tom svém akrobatickém cvičení stihl všimnout, co na těch obrázcích je.

Smozřejmě, že jsem ho nechtěla hrát podle pravidel...

S tím mám problém i já ve svém věku....

Jo pexeso a hledání dvojic...to ještě zvládám, ale pexetrio a hledat trojice?

To je často nad moje síly.
Přemýšlím u toho nad vším možným a kde leží ta správná kartička, to mi nějak uniká.

Na tohle je u nás odborník Eliška.
Ta pexetria miluje. Možná proto, že často vyhrává.

Ne.
Jen jsem Jeníčkovi chtěla ukázat zvířátka a čísla....


Nějak ho zabavit...podle hesla: "Kdo si hraje, nezlobí"...

Ale nějak jsem narazila....

Tentokrát chtěl Jenda zlobit... :-P


Tak to zkusíme zase jindy....

Krásnou sobotu vám všem....

8 komentářů:

  1. Ne vždy se podaří zaujmout. I Jeníčkové totiž mají své dny, ale to Ty samozřejmě víš stokrát líp než my. :)
    Nezaujalo dnes, koukne pozítří.
    Taky nevím, jestli bych něco našel. Mne už jako staršího nebavilo ani pexeso a tady se hledají hned tři kartičky a ještě každá je jiná. No, potěš koště! Eli má ještě čerstvý, neunavený mozeček, tak jí to chodí lépe. Ale alespoň má radost ze hry. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy se musí i zlobit, jinak to není ono. Pexetrio jsem nehrála nikdy a pexeso od páté třídy.
    Příště se mu bude líbit víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Jéňa, je prostě k sežrání, to jeho válení, mě vždycky rozesměje, tak krásně tím dává najevo, mamko, vlez mi s těmi tvými hrami na záda. :-))Pexeso, mě taky nikdy nechytlo, vždycky nade mnou děti vyhrávaly a to pak člověka otráví. :-) Pexetrio, ani neznám a to tvoje, má hezké obrázky, třeba si je Jeníček někdy aspoň prohlédne. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale vždyť vypadá, že se směje, ne? Pexeso hraju ráda, že existuje i pexetrio jsem vůbec netušila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj zlé dni musia byť . :) Možno ho o pár dní vytiahneš zase a bude sa mi páčiť . :) Ja to hrám nerada (a vždy som hrala nerada), pretože sa musím sústrediť na úplne nepodstatnú činnosť a to neznášam . :D Hľadanie párov nie je práve moja obľúbená činnosť, nie to ešte trojíc .

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vůbec ani nevěděla,že pexetrio existuje!:-)Pexeso mám ráda,ale tři...to už je trochu moc.:-)To by mě Jeníček určitě porazil.Třeba tě překvapí a zítra ho bude hledat...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, přesně tak..chechtal se...a asi si říkal přesně to, co píšeš -"vlez mi, mamko, na záda, dnes mě k práci nedonutíš..."... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne takové hry taky moc nebaví.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...