pátek 21. října 2011

Magnetická kniha

Jenda má k AUTISMU také ADHD = poruchu pozornosti s hyperaktivitou.

Často je velmi těžké od rána do večera vymýšlet smysluplné aktivity....

Ony ty aktivity vlastně někdy ani smysluplné nejsou...

.....takové házení kapesníčkama nebo plyšáčkama...

...ale zase se u toho Jenda vyřádí, vydovádí...

Zasmějeme se...

.....a to je přece to nejdůležitější....

Trávit spolu ČAS....

Znám děti, na které jejich rodiče nemají "čas"....

Tentokrát jsem Jeníčka zaujala magnetickou knihou.

Tvary má Jenda docela rád....

Kolečka, trojúhelníky, čtverce a obdélníky....

Zatím nemám odvahu mu ty tvary sesypat na hromadu a nechat ho vybírat samotného.

To by na něj bylo asi příliš náročné a místo toho, abych ho zabavila, dostal by se spíš do afektu a bylo by po hře....

Takže mu nachystám vždy ty tvary, které na tu stránku patří....

.....nenápadně tam přisunu jeden, který tam nepatří.....
A Jenda už to zvládá sám....

14 komentářů:

  1. V příštím životě chci být jedním z Tvých dětí. Budu hodná. Slibuju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji tvou trpělivost a nápaditost. Tebe to hraní a vymýšlení, musí samotnou bavit. Jinak to nevidím. :-) Taky musí být přijemné vidět, jak je Jeníček hrou zaujatý a musí to být i velká radost, pro vás oba, když se mu daří. Tentokrát pracuje, bez kroucení a stojek, fakt je těmi tvary, cele zaujatý. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Největší bohatství, dostane dítě od rodičů (če), kteří mu vytváří dobré zázemí! To nenahradí, žádná vkladní knížka!Nejen Jenda, ale i jeho sestry, dostávají do života velký poklad, maminku-TEBE!

    OdpovědětVymazat
  4. Je vidět, že Jeníka to zaujalo. U ná letí magnetická knížka s krtečkem. Vypadá hrozně podobně, akorát tam jsou postavičky z krtka.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, chtěla jsem napsat něco podobného, jako v prvním komentáři...pisatelka má absolutně pravdu! Není lehké bavit a zaujmou (a u toho učit a vychovávat) zdravé děti, ty máš svatozář i ve dne!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, děkuju, jste moc milé. Škoda, že si něco podobného nemyslí i můj manžel....

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi mazaná maminka! Přidala bych i to o té svatozáři, ale nechci se opakovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi úžasná...myslím na tebe

    OdpovědětVymazat
  9. Není co dodat, vše bylo napsáno přede mnou.
    A taky slibuji, že nebudu zlobit. Kde mne posadí, tam mne najdou. Maximálně budu koukat, jestli nezlobí NewOld. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tady vypadá vážně zaujatě. Tak nenápadně přisuneš jeden, co tam nepatří, pak dva... Ono to půjde. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš můj hluboký obdiv. To, co dáš ze sebe svým dětem, to jim nikdo nevezme. Je to dar na celý život. S autismem jsem se už setkala u synka naší známé. Kombinace s ADHD - vůbec si to nedokážu představit. Můj syn měl LMD (lehkou mozkovou disfunkci), je to v podstatě totéž, jen se tomu dnes říká ADHD. Ale jak dospíval, vše se srovnalo.
    Ta magnetická kniha je báječná věc, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. je vidět, že Jendu opravdu zaujala.

    OdpovědětVymazat
  12. NewOld: Reni, dobrá...k adopci už se nedávno hlásili Tygr s Mutilem...konečně mám zase další dcerku...tak vítej, moje milá. :-)
    Takže ted mám 3 holky a 3 kluky. Kdybys náhodou zlobila, vidím, že Mutil slíbil, že Tě ohlídá. Ale moje děti nezlobí, moje děti jsou úžasné....

    OdpovědětVymazat
  13. Helenko, svatozář určitě nemám, zatím jen slzy na líci a šrámy na duši, ale i to zhojí milosrdný čas...
    Mám jen lásku...bezpodmínečnou lásku ke svým dětem....

    OdpovědětVymazat
  14. A to není málo...láska ke svým dětem, láska rány hojí, tak snad hojí i ty šrámy na duši.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...