pátek 7. října 2011

Kuličky

Jendovi se ztratily kuličky....

...tak z toho byl smutný.

Pověřila jsem své kamarády koupí kuliček, protože já se nikam nedostanu, ale "hliněnky" a "skleněnky" nejsou k dostání.....


Než mě sanitka odvezla do nemocnice, sehnala jsem pytlík kuliček...

...taková malá, milá vzpomínka na mé mládí....

Jendovi se kuličky moc líbily...

Ukazoval mi barvy....
...žlutá...

....fialová....aj.

Vozil kuličky ve vozíku z Lega....


"Tulil" se s nimi v křesle.... :-)

....přikrýval je dekou....


Dával si je na svoji oblíbenou růžovou deku....

....a nakonec je zase schovával do látkového pytlíčku.
Tohle jsou fotky z 12.7. 2011

Když jsem se vrátila z nemocnice, zjistila jsem, že kuličky nejsou.

Už jsem doma asi 5 týdnů a kuličky nikde.

Hospodařila tu maminka a neví, kam je dala.


Takhle už postrádám víc věcí....


Ale kuličky a zpěvník s lidovými písničkami mě mrzí nejvíc....


Babička neví, kam to uklidila....
Vím...až to nebudeme hledat, tak to najdeme...


To je totiž zákon schválnosti....

A nezapomeňte, že vzhledem k nemocnosti se nudíme a tohle je dnešní 3. článek...tak abyste ty ostatní nepropásli.... :-P

8 komentářů:

  1. Ahoj Ami,
    neboj nepropásneme!Jde vám to s Jeníčkem krásně i s jinými hračkami - super byly lžičky!
    Hlavně, že je ti líp, měj hezký víkend,
    ahoj Radka
    (a nezapomeň..."Sleduju tě, Fantomas!":-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Všimla jsem si, že dáváš jeden článek za druhým, člověk to ani nestíhá prohlédnout. :-)))
    Ty kuličky i zpěvník, se časem určitě najdou. Taky někdy něco marně hledám a když to nejmíň čekám, hledaná věc, se vynoří na světlo světa. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kuličky mi připomínají jedny barevné žvýkačky, Jenda už je veliký, ale u menšího dítěte bych se bála, že si je dá do pusy..

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, naštěstí Jenda kuličky do pusy nedává, ale i tak ho bedlivě hlídám.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, máš pravdu. Někdy nestihnu ani jeden článek. Ale teď, když měl Jenda teplotu a spal, tak jsem naprogramovala 3 články dopředu. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Radko, s tím Fantomasem jsi mě rozesmála, děkuju....

    OdpovědětVymazat
  7. Stále musím obdivovat tu nekonečnou trpělivost a práci, ale určitě se mnohonásobně vyplatí! Drak

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...