neděle 16. října 2011

Dýně

V pátek přišel Jeníčkovi balíček.

Jenda rád dostává dárky.

Těšil se, až mu ho rozbalím...

Copak bylo v balíčku?

Krásné dýně od jedné virtuální kamarádky.

Jendova radost je na fotografiích vidět...

Krásně krabici otevřel...


...vyskládal si dýně do řady...

...pak si je spočítal...


...tedy za pomoci maminky....


A taky zkusil na tvářičku, zda dýně studí...


....jeho výraz vidíte na obrázku... :-)

A nakonec je zase poslušně naskládal do krabice......

...a zavřel víko...


Jani, ještě jednou Ti moc děkujeme....

11 komentářů:

  1. jé..ty se mi moc líbí,taky by mi udělaly radost

    OdpovědětVymazat
  2. MOC HEZKY PROJEVENÁ RADOST.
    VÍCE TAKOVÝCH ŠŤASTNÝCH A RADOSTNÝCH DNŮ.
    PŘÍJEMNOU NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Teď mě napadlo, co by se stalo, kdyby se Jeníček díval, jak mu ten cumel hodíš do záchodu a spláchneš. A řekla by jsi: "Už néééénííí!"

    OdpovědětVymazat
  4. Ječel by jak siréna celé dny. Ale má jich víc. :-P Musela bych spláchnout všechny. A já nechci. je velmi úzkostné dítě a dudlík ho uklidňuje. Jinak si kouše ruku. Je lepší dudlík nebo do krve okousaná ruka? Je lepší spokojené dítě hryzající dudlík nebo úzkostný ječící kluk? Ven ho nenosíme, má ho jen na doma. Časem mu ho seberu, ale ještě k tomu nedozrál.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je rozřehtaný, to je nádhera! :-) A dýně jsou moc krásné, každá jiná, nedivím se, že mu udělaly radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo by rád nedostával dárečky. A děti projevují radost tak spontánně. Dýně jsou moc hezké. Určitě s nimi zažijete více radosti při hraní nebo prohlížení.
    Hezkou neděli vám všem doma.

    OdpovědětVymazat
  7. A čirou náhodou jsem na jednom blogu "padl" na zajímavý článek s dýňovou tématikou. Dovolil jsem si dát odkaz. Trochu osvěty snad neuškodí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kdo by dýně neměl rád. Krásnej dárek.

    OdpovědětVymazat
  9. ...opravdu není zač, ta Jeníkova radost je úžasná a o to přece šlo...;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné záběry. Úžasné okamžiky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Takže se na ten Halloween asi přece jen připravujete :) Ne, vážně, je pěkné, když má Jenda takovou radost z dýní. Je to originální dárek

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...