pondělí 24. října 2011

Kaplička Bučovice

Zde je pár fotek ze sobotního výletu na hřbitov....

....takové malé pokračování včerejšího článku.

Tentokrát to vzal manžel jinou cestou...
Tudy jsem za celých 16 let nejela ani jednou...

...a je to pár km od domu....
Vítejte v Bučovicích....

Kapličku (manžel říká zvonici) jsem viděla poprvé v životě....
Moc se mi líbila...

Nejdřív jsem udělala pár fotek zvenku přes dřevěné trámy...

... pak jsem si řekla, že prostrčím foťák dovnitř.

Bála jsem se, aby mi tam foťák nespadl....


...ale naštěstí ne....

Byly tam hezké obrazy ....

...kytky...

...Ježíš na stěně...
...nádhera....

Za kapličkou jsem vyfotila rybník...

...dům...


.... pár stromů...

...a kapličku z jiné strany....


Naproti přes silnici taky potok...

...a nakonec sluníčko mezi stromy....

Taková krása a člověk ji objeví teprve po dlouhých 16 letech....

Věřím, že až budu řídit, tak se tam zase někdy podívám...

16 komentářů:

  1. Nadherne misto Amelko, skvele nafocene! Ja tyhle vesnicke kaplicky take vzdycky rada navstevovala a fotila a protoze jsem ted tak daleko, potesil me tvuj dnesni prispevek o to vic, diky! Preji vam vsem hezky den, Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Kaplička se mi moc líbí. Je vevnitř pěkně vyzdobená. Je vidět, že o ní pečuje pečlivý člověk. A rybník jí také moc sluší.
    Amelie, udělala jsi hezké fotografie. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky to s foťáčkem takto dělám. Prostrkám jeho objektiv ploty u zahrádek a mřížemi v uzavřených budovách. Kaplička, se zvonicí, je opravdu krásná, jak zvenku tak uvnitř. Jen mě překvapila, ta "oprátka" či co to je? Bučovice, jsou moc hezká vesnička. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to na hezký rodinný výlet, ne? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné podzimní fotky. Na tvém blogu jsou hezkou změnou. Také mám podzim ráda. Ale ani nevím, jestli ti můj komentář dorazí. Vždycky napíšu, dám 'přidat komentář' a nikdy nevidím, jestli dorazil.

    OdpovědětVymazat
  6. Takový hezký návrat do minulých dob a klidných míst venkova. Jenom mě zarazila ta smyčka v kapli? Přeji více, takových výletů, je to pastva pro oči.

    OdpovědětVymazat
  7. Jarko, Lezarts...já jsem v těchto věcech neznalá. V první chvili mě napadlo, pro kterého chudáka je ta oprátka určená a kolik se jí na ní asi oběsilo. a ta oprátka mi do kapličky vůbec nepasovala.
    A v druhém okamžiku jsem si řekla, že je to možná to, ZA CO SE tahá, aby zvonil ten zvon nahoře? V tom případě by mi tam ta smyčka nevadila. :-) Záleží na úhlu pohledu. Třeba nám to někdo vysvětlí.

    OdpovědětVymazat
  8. No Áno!!! Je to na zvonění:O). Děkuji za odpověď.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marcelko, je fajn, že jsi mohla na chvíli vypnout a měla takový fajn výlet.Moc hezké pohodové fotky jsi udělala a kaplička je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  10. No jo, mohlo by to být táhlo na rozhýbání zvonu. Vidíš, to mě nenapadlo. Škoda, že ses nemrkla, jak to vypadá u stropu. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Amálie,
    ako je to se zdravím ??? Dúfam, že sa máš lepšie
    :-) Bo

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi všechny fotky, je vidět, že bylo hezké počasí, kaplička je hezká, ale ta fotka rybníka - ta prostě nemá chybu! Tak zas příště někde na výletě!

    OdpovědětVymazat
  13. To je hezký, že jste s manželem byli na výletě. Jezdit na výlety ve dvou je pěkné, vím - :) A je dobře, že jsi ta místa viděla i když až po 16 ti letech. Moc hezké fotografie - jsi šikulka!-:))

    OdpovědětVymazat
  14. taky koukám..co ta oprátka..jinak jsi šikovná fotografka!

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě se za to tahá zvon,ale jako oprátka se mi tam líbí. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...