neděle 23. října 2011

Cestou na hřbitov

V sobotu si manžel vzpomněl, že pojede zapálit svíčku na hrob jeho babičky....

...takové uspíšené Dušičky....

Lákal holky, lákal Jeníka.

Nikdo nechtěl.

Venku krásně svítilo sluníčko....

A já jsem si říkala, že tohle je jediná možnost, jak si vyjet do přírody ...

...a udělat nějaké fotky.

Zatím se nikdo nenabídl, že by přijel a odvezl mě do lesa. :-P

Na focení....
Nééé abyste mysleli na něco jiného. :-P


Řekla jsem, že pojedu taky a v tu ránu se ke mně přidala Eliška s Jeníčkem.

Holky mají Jeníčka rády a Jenda je s Eliškou kamarád...

...dokonce je ochoten s ní jít za ruku.
 A to je velké privilegium.

Abych tedy "odlehčila" ty dva minulé články...

....posílám vám pár podzimních fotek....

Kochejte se krásou přírody...

...stejně jako jsem se včera kochala já....

Sluníčko, focení a moje děti....
...může být něco krásnějšího?


A Šárinka? Ta si mezitím doma pouštěla pohádky.

Užívala si to po svém.
Ale spokojení snad v tu chvíli byli všichni....

Jak vzácné okamžiky....

25 komentářů:

  1. No vidíš, jak se vyplatí myslet na své předky! A to vlastně ani nebyli tvoji. Příroda je vždycky pěkná. My jsme tady měli většinu dne mlhu, takže ani pohled z balkonu nic moc hezkého nenabídl.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezky fotíš..fakt, máš oko

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotečky, a milé popisky k ním, páčia sa mi tie slniečkové hlavne aj tie pohľady z cesty. U nás sa už slniečkové fotiť veľmi nedajú, pretože je pod mrakom a dosť chladno.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den, Marcelko.
    Dnes nemám povídavou... ale nepřijít, to bych nemohla. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně že se nekocháš,když sama sedíš za volantem. :)
    Obrázky jsou opravdu nádherné.
    Chceš zavézt do lesa? A vezmeš si s sebou kamínky, abys našla cestu zpět? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Amélie,
    máš u mě na blogu překvapení tak si ho vyzvedni!Máš ten nejmilejší a nejplnějsí láskou blog, který znám!
    Moc krsáně fotečky jsi pro nás udělala, měli jste opravdu krásné počasí.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  7. V předešlém článku, jsem viděla, že jste koupili bundu barevnější, veselejší a Jeníčkovi moc sluší. :-)
    A v tomto článku vidím, že se u vás sobota vydařila. Krásně svítilo sluníčko a podzimní příroda, v něm byla moc hezká. Takže nakonec, mohla být spokojená, celé rodinka.

    OdpovědětVymazat
  8. taky nás čeká cesta na hřbitov.. dávám to rok od roku hůř...

    OdpovědětVymazat
  9. Do lesa u nás, by jste to Amélie neměla vůbec daleko, stačí se domluvit!

    OdpovědětVymazat
  10. Ami, připravila jsi nám příjemné odlehčení a krásné podzimní fotky!
    K minulému článku - kdyby Jeníček zase příště nechtěl nakupovat oblečení, prosím Tě, mohla bys vzít místo něj mě? ;-) - Tak i já trošku odlehčuju utrápené chvíle života a přeju Ti krásný, barevný podzim.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Vivi, to je ten nejlepší nápad, který jsem za poslední roky slyšela. Tak ještě sežeň sponzora, který nám půjčí bankovní kartu. "Bez peněz, do obchodu nelez." :-P

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts, neříkej 2x. :-) Kde bydlíš? Klidně mi to napiš do mailu (je pod profilem)...

    OdpovědětVymazat
  13. to je pěkný:-) hlavně, že ses zase dostala do přírody!

    OdpovědětVymazat
  14. Marcelko jsem ráda, že si po nákupech nabrala venku dech. Taky jsem včera stihla malou procházku lesem a byla to nádhera!
    A taky mám radost, že ti nechybí smysl pro humor...snad tě do toho lesa někdo nezme :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Amelie ,
    nestačím komentovat všechny příspěvky , ale stále je postupně pročítám a jsem moc ráda, že dokážeš ve všech situacích najít ten optimismus a ty krátké chvilky štěstí jako byla právě tato si užít .
    Je pěkné, když jsou všichni spokojeni a nikdo nic nemusí ! / nákupy bot a bundy /
    Hodně takových spokojených chvilek !

    OdpovědětVymazat
  16. Tak vidíš Marcelka, neplánovaný a vydarený minivýlet. Možno sa v kútiku duše aj manželík potešil :)
    Prajem ti, aby to takto bolo častejšie , pa

    OdpovědětVymazat
  17. To je dobře, že jste byli všichni spokojeni, celá rodinka, tak by to mohlo být častěji, že? Moc bych ti to přála.

    OdpovědětVymazat
  18. Dušičky raději zvládám pár dní předem. Je tam větší klid..Nerada se tam přerážím o davy lidí...

    A fotečky se ti moc povedly..:)

    OdpovědětVymazat
  19. moc krásné fotečky přírody:o))

    OdpovědětVymazat
  20. Tak kartu vám holky klidně zapůjčím a když se vám povede z ní něco vydolovat dostanete i medaili...na moje prosby už holka neslyší třeba vy budete úspěšnější...:-D akinoma

    OdpovědětVymazat
  21. Už první věta mne rozesmála. Ty fotky s zlatými listy škoda že je tu nemáš ve větším. Jsou krásné. To jsem jsem dosud nevěděl, že ti dva Eliška a Jeník, mají k sobě tak blízko i když tuším proč.

    OdpovědětVymazat
  22. Ty fotky mám v PC v plné velikosti. Když jsem byla na minulém blogu, tak mi po několika měsících došla kapacita, už nešlo dávat fotky...bojím se, aby se mi to nestalo i tady, a tak je zmenšuji.

    OdpovědětVymazat
  23. Akinomo, zase jsi mě rozesmála, máš prima hlášky. Nee, prázdnou kartu si klidně nech. :-p Ale děkuji za nabídku.

    OdpovědětVymazat
  24. Amelie , krásné fotky...podzim nádherný!Hned bych se šla taky projít :-) Jsem ráda , že je lépe. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...