čtvrtek 13. října 2011

Plácačky jedou na výlet


Jenda si moc neumí hrát.


To se ho snažím již dlouhé měsíce naučit.


Nepřidá se ke mně, když si hraji já.


Musím se já přizpůsobit jemu.
Jeníček sebou manipulovat nenechá.
Ale mně to nevadí.
Přidám se nenápadně k němu a občas zkusím hru trošku rozvíjet.

Jenda miluje plácačky na mouchy.
Ani byste nevěřili, jaké je to u nás "na vsi" nedostatkové zboží.
Dělám si samozřejmě legraci. Bydlíme ve městě. Ale to nic nemění na faktu, že plácačky se tu nevedou.


Jenda nemá rád lidi.
Občas se mu nějakého panáčka snažím nenápadně nastrčit do autíčka, ale ještě jsem neuspěla.
Od malička je vyhazuje pryč. A tak "pán" leží zase na podlaze.


Jako řidiče využívá Jeníček téměř vždy dudánka....



Svezeme i vysavač, má hadici a to se hodí....


Jeníček se naučil natankovat benzín....


...tak z toho měl velikou radost....


Museli jsme natankovat do autíčka, do traktoru i do kombajnu.



No řekněte, není to super hra?


Kdopak si doma hraje s plácačkami?



Do letadla se usadil čuník i s nebíčkovým dudánkem...



Tak si držte klobouky, letíme na výlet....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...