pátek 7. října 2011

Cestou ze třídních schůzek

Na třídní schůzky jezdím moc ráda.

Je hezké poslouchat chválu na své děti.

Tentoktát jsem se netěšila.
Sama bezmocná a bez možnosti řídit.

Chtěla jsem se omluvit, že se na třídní schůzky asi poprvé v životě nedorazím.

Manžel řekl, že přijede z práce dřív...
Jenže člověk nikdy neví, zda se na něj může spolehnout nebo ne...
Přijel... pět minut před 16. hodinou a do školy to máme asi 10 minut.
A schůzky v prvním patře a mě čekalo x schodů...
NERADA chodím někam pozdě.

Nemám ráda, když se mnou někdo jede, jako kdyby mě ukradl...
A když na ukazateli v obci svítilo 94 km/h., taky mi nebylo nejlíp.

Ale vděčnost, že mě tam vůbec někdo odveze, mi zavřela ústa.
Cítila jsem se trapně, když jsme vešli do třídy, kde už probíhala schůzka v plném proudu...

Když jsem se uklidnila, zazvonil manželovi telefon....
A styděla jsem se podruhé...
Jestli něco nemám ráda, tak když budím(e) pozornost....


Pak už to proběhlo v pohodě...
Vlastně nic nového. Mám hodné dcerušky. A to já přece vím. :-)

Cestou zpátky jsem vám nafotila pár obrázků okolní přírody...

Většina je focená za jízdy, tak to podle toho vypadá....

Trefila jsem taky pár sloupů, ale ty jsem vymazala....


Holky už se těšily, až se vrátím ze třídních schůzek....hlavně Eliška.

Jéje...a já si  vzpomínám, jak jsem se bála svého otce vracejícího se ze školy....a to jsem byla vzorné dítko se skoro samýma jedničkama...

Tohle jsem právě chtěla...aby se mě naše děti nebály, ale aby se mi dovedly s čímkoliv svěřit...a zatím se mi to daří....

Kéž by tomu tak bylo i nadále....

I Betynka se těšila, až se vrátíme...vždycky nás vítá, jak kdyby nás 14 dní neviděla. :-)

A tohle jsem já.. kdyby mě ještě někdo neznal... :-P

15 komentářů:

  1. S nezbytnou holí jako babička. :D jsem tu první to mne zároveň těší a překvapuje. Až budou nosit pětky, tak se už nikdo těšit nebude. Nojo, musím tě taky trochu pozlobit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pětky (doufám) nosit nebudou, jsou přece po mamince... :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ale ta poslední mě dostala:))
    Máš šikovné děti, tady se Ti vrací vše, co jsi jim dala. Moc Ti to přeji.
    Hezký víkend, Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Evíku, díky. A víš, že mi to nikdo neříká? Bane, holky mě občas pochválí...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a ještě šikovnější holky :-)
    Ta poslední fotka se opravdu povedla :-)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela jsem napsat komentář z Exploreru a nezadařilo se, takže znova z Mozilly.
    Fotky se mi moc líbí, vůbec bych nepoznala, že jsi fotila za jízdy. A velká gratulace k holkám, jsou nejen hezké, ale i chytré. ;-) Jo. A díky za autoportrét, teď tě potkat, tak už tě určitě poznám. :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkne zdokumentovaná cesta na třídní schůzky. Jako bys mi mluvila z duše. Také chodím ráda na třídní schůzky poslouchat chválu na svoje dcerunky a zároveň se dostanu mezi lidi. Také nikdy nikam nedocházím pozdě, ale než odbydu jednu třídu, vždycky vlezu do té druhé v rozběhnutém provozu. Ač si občas připadám trapně, je naprosto normální, že se člověk nemůže rozkrájet a být v obou třídách najednou. Učitelé to vědí a to mne uklidňuje.

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, to taky znám... obíhat učitele, když mám 2 dcery... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Macku, ta poslední fotka je fakt povedená. :-D
    Napadla mě taková jedna básnička .... o berličce ... ale Ty víš, že si dělám srandu. jo .. Komentáře mi jdou vkládat přes chrom, přes seznam vůbec. do Prčic. Měj krásný víkend. Pa Tina

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, tys nám nějak vyrostla! :)
    Opravdu moc pěkné fotky. Máte pěknou krajinu kolem sebe.
    A gratuluji k dcerkám. Ani u holek nejsou pochvaly dnes zcela samozřejmostí. A k přebíhání mezi třídami - tentokrát jste byli přeci dva, každý na jednu třídu. Ten mobil mohl zvonit už jinde. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou náhodou moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Amélko, krásná příroda, fotky se Ti povedly a Tvoje foto bezvadný!!!Kočka :-) Přeji Ti, ať Ti děti dělají jen radost. Přeji brzké uzdravení, držím pěsti!!!!! Pa Dana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marci, uzasne dcerky, jsi skvale maminka, bajecna fotografka ;-) a ta posledni fotka mi malem uthla branici :-))))))) hrozne vtipna :-)
    Preji Ti, at je brzy lepe. Papa Lucie

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem se bál svého otce, když jsem měl pár dvojek na vysvědčení. Pak jsem někde v šuplíku našel ta jeho a ejhle - míval i trojky... Není lepší vzájemná důvěra v celé rodině? Je. Přeji krásné rodinné vztahy a radost ze všech dětí. Ahoj, Petr

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...