sobota 22. října 2011

Kaštanový maniak

Moje maminka sbírá Jendovi kaštany a žaludy.

O žaludech už článek byl...

Tak teď pro změnu o kaštanech.

Nejdřív je Jeníček staví do řad...

Pak děláme různá písmenka.

Jenda volá: "Co to je?"

"Co to je?"

.....jednou zkoušíme  složit "O" jako opička...

....podruhé "I" jako indián ....

...jindy "S" jako sysel....

Jendu nejvíc baví "H" jako hovínko.

Nakonec stavíme silnice pro auta...

...a cestičky...

.....a cestičky...


....a cestičky...

Závěrem taky jeden domeček pro čuníka, aby měl Jendův největší kamarád kde bydlet.

Není to jen kamarád, je to taky učitel a spolubojovník v boji s autismem, tak se o něj musíme pečlivě starat. :-)

Přeji vám krásný víkend ...

9 komentářů:

  1. Kaštany, mají rádi asi všechny děti a vlastně i divoká prasátka. Myslím, že jim je lesníci v zimě sypou na přilepšenou. :-) Jeníček je velmi trpělivý. Na ohebné matraci, se mu musí kaštánky kutálet a písmenka bořit, přesto vidím, že má krásné písmenkové hady. ;-) I tobě, krásný a klidný, víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako žáci jsme na podzim nosili do školy nejen papír, ale i kaštany, právě pro tu zvěř. Nevím jestli se školy dnes angažují ve sběrech.
    Ale Jeník je kaštanováním plně zaujatý. Jen možná to "h" by mohlo být od hrušky. Ale vím, že ona chytlavější slůvka jsou u dětí víc populárnější. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, jednou mu to řekla nějaká dcerka a od té doby se ho to drží..ani H jako Hyundai nezabralo.. :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva práce. :-) Zabavíte se oba, co?
    Krásný víkend, Maci.

    OdpovědětVymazat
  5. Máte jich pořádně, ještě pár bych vám mohl přidat. Taky jsem jejich milovník.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, kaštánky! A už jste dělali zvířátka z kaštánků?

    OdpovědětVymazat
  7. Nee, Mniško, to NE. Zbláznil by se, kdybych mu je rozpíchala. :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jste si vyhráli. U nás letos kaštany ani žaludy nejsou a tak jsem trochu smutná. Slibovala jsem je naší malé, těšila jsem se, že budeme dělat zvířátka a nakonec našla s tatínkem jen jednoho drobečka. A Jendovi se vůbec nedivím, že do nich nechtěl píchat. Jsou úžasné sami o sobě. Já sama si je ráda žmoulám v dlani

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...