pondělí 17. října 2011

Jenda a Kuky

Když jsem byla před 2 měsíci na JIP-ce, chodila za mnou mimo jiné i moje sestřenice.

Obě jsme z Moravy, ale práce nás zavála do Čech.

Neviděla jsem ji aspoň 5 let.

Teprve, když mě houkající sanitka dovezla do jedné pražské nemocnice, vzpomněla jsem si, že TAM někde pracuje....

Chodila za mnou, sedávala hodiny se mnou na jednotce intenzívní péče...

Povídala mi o mé rodině...

...o příbuzných, které jsem neměla kvůli autismu možnost léta vidět....
A když viděla, jak jsem zničená - fyzicky i psychicky, přinesla mi svůj talisman....

...malého medvídka Kukyho, aby mi dělal společnost a nebylo mi smutno....

I malý dárek potěší. :-)
Kuky mi dělal společnost celou dobu v nemocnici.....

... doma se přestěhoval do Jendovy postýlky....
Jenda miluje svého čuníka, ale Kukyho vezme občas také na milost....
Večer dávám Jeníčka do postýlky kolem 21:30 hodin.
Jenda sice nespí....ale aspoň už nelítá po bytě....
Hrajeme si s plyšáčkama....

Házíme po sobě prasátko nebo jeho oblíbené míčky (hakisaky)....
Usíná většinou po 23. hodině.
A tento den si krásně hrál s medvídkem...
Vozil ho v "autě"...

Házel si s ním  a zase ho chytal....

A nebo chodil medvídek kolem postýlky dokola...

Pak několikrát vyšplhal po šprušlích nahoru a dolů....

...a nakonec oba znavení sladce usnuli.....

Tak...a tím jsem chtěla trochu odlehčit ten minulý článek ....

16 komentářů:

  1. Sestřenice udělala radost Tobě i malému Jeníkovi. I když favoritem je stále čuník.
    Hezky si hrál. Je to takový malý zázrak. Vždyť před časem tu bylo napsáno, že si hrát neumí. Takže tyto snímky hřejí u srdíčka.

    OdpovědětVymazat
  2. takových krásných dnů by mělo být více.. snad bude jen a jen líp :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evil..ono se to během dne střídá...Chvíli je dobře a chvíli špatně. Pokud po Jendovi nic nechci a jen si hrajeme, tak je to většinou prima. Ale protože se ho snažím i učit (na nočník, jíst u stolu, svlékat, oblékat, strukturované úkoly..) nebo se má koupat, stříhat nehty, počkat na něco, jít ven nebo do obchodu ap...PAK je boj. Nedej Bože, když má jít ven s asistentkou. Ale lepší se to. AFEKTY jsou méně časté a kratší a kratší....

    OdpovědětVymazat
  4. Každý by měl mít svého Plyšáka. Za pár týdnů mi bude 45, ale Plyšáka mám. Štěně. Malé plyšové štěňátko. A na holý pupík přísahám, že mu neubližuju! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Reni, no ještě abys mu ubližovala, to bysme Ti ho dojeli sebrat. :-P Hele, kdy že máš ty narozeniny? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ve stejný den jako Nostradamus nebo Tycho Brahe... jsem taky taková "čarodějnice". ;-)
    Bu bu bu! (to nebučím, to straším) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super, to se mi bude dobře pamatovat. To má totiž narozeniny moje maminka. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jen aby ten medvídek to všechno ve zdraví přežil. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pavle, neboooj. My jsme na něho hodní. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že už je zase Jeníčkovi dobře, už se usmívá, tak to nakonec dobře dopadlo. Je to hezké, když si tak krásně hraje, to potěší srdíčko, ne?

    OdpovědětVymazat
  11. Ježurko, určitě potěší....hrátky s maminkou a zlobeníčko..to mu jde dobře. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych chtěla Kukyho, moc se mi líbí. :-)) Máš opravdu perný den až do noci. V Jeníčkovu usínací hodinu, už mívám půlnoc i já. Přeji ti klidný večer a aby to dnešní usínání, nebylo tak dlouhé.

    OdpovědětVymazat
  13. Kuky.. ten film se mi moc líbil. Plyšového medvídka Kukyho bych si taky přála, ještě ho ve své sbírce nemám :-) Plyšáky mám všeobecně moc ráda, občas, když jsem mimo domov, mi nahrazují moji milovanou kočičku.

    Facebook jsem si už asi před dvěma měsíci zrušila, dřív mi pomáhal, ale teď jsem na něj už taky neměla čas.

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, krásně nafocený šťastný Jeníček - je krásný. Moc tě zdravím a jsem s tebou i když tak často nepíši.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, usíná ve 23... V kolik chodíš spát? A v kolik vstáváš?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...