úterý 18. října 2011

Teď si zahrajeme skořápky

Tedy my ne, my už jsme dnes hráli několikrát....

...ale můžete to zkusit vy....

Hráli jste vůbec někdy skořápky?

Samozřejmě že neučím Jendu hazardním hrám....

Jen jsem zkusila procvičit jeho postřeh a pozornost....

Chvilku dělal blbinky...

No jo, no... bylo to něco nového...

...ale naštěstí je zvídavý kluk a nechal se přemluvit....

Jendovi se hra nakonec moc líbila....
Nachystala jsem různě barevná víčka od sprejů ....

..a schovávala jsem Jendův oblíbený kamínek....

Nevím, jak to Jenda dělá, ale NIKDY se ještě netrefil na první pokus.

Holky se tu smály, jak je to primitivní...

....že si může pamatovat barvu nebo výšku kelímku....

Ale Jendovi to nejde...

Naštěstí je mu to jedno...
Hledá tak dlouho, až kamínek najde...

Zkoušeli jsme hledat taky kuličku nebo želatinovou žabku....

Začali jsme se 2 víčkama a skončili u  čtyřech....
Musela jsem se smát, když jsem se otočila a dělala jsem zrovna něco jiného...

A Jenda to opakoval po mně....
Schoval pod víčko kamínek...

..a říkal:
"Čuníku, kde je kamínek?" :-)


A zase se mi povedlo na pár minut zabavit hyperaktivní dítko....

26 komentářů:

  1. to je vždycky tak hezký, když Jeníka něco baví :-) mělo by to tak být skoro pořád :-) u mě ses ptala, proč nenosím silonky.. je mi to nepříjemný.. a dvoje se mi povedlo včera ráno zneškodnit a jiný nejsou k nalezení.. :-)u nás už je mráz (0,-1,-2) ale když nefouká, je to v pohodě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Amelko úžasné,je vidět ,že přes prvotní "potíže" se Jendovi hra moooc líbila :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, skořápky jsem nikdy nehrála a ty jsi normálně gánius, na vymýšlení her. Ty tvoje děti se mají! :-)) Jeníčka hra opravdu zaujala a možná časem příjde na to, jak si klobouček od spreje, zapamatovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. A čuník řekl: Jen si ho koukej najít!
    Můžu tě ujistit, že hledání by nešlo ani mně. i s pexesem jsem měla vždycky problém! a to jsme měli i pexeso pro nevidomé v počítači, hlásil pozice karty a obrázek na ní, ale mně to hned vyskočilo z hlavy!
    Prostě perfektní, seš vynalézavá a těší mě, že to zabralo a hra se ujala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi báječná maminka, když ještě dokážeš sama vymýšlet hry, jak Jendu zabavit. Z fotek je patrné, že se mu hra líbila.
    Asi se nechám tvým nápadem inspirovat, příští prodloužený víkend budeme mít vnučky. Myslím, že by je to také mohlo bavit.

    OdpovědětVymazat
  6. Signoro, určitě se inspiruj. Nic to nestojí a děti to baví...a možná je nejvíc baví to, že JIM věnujeme svůj ČAS.

    OdpovědětVymazat
  7. To nemá chybu! Ty kdybys měla korunu za každej dobrej nápad pro Jendu, tak jste milionáři! Moc mě tohle těší číst. Až mě hřeje, kolik je za těma tvejma nápadama lásky a snahy se Jeníkovi přiblížit, zabavit, nebo potěšit ho.

    OdpovědětVymazat
  8. To je od Tygra dobrý nápad. Zveřejni číslo účtu, pošlu korunu. :)
    Opravdu máš dobré nápady. A hazard to určitě není. Maximálně vyhraje bonbon. :)
    Hezký den přeji, i když asi pošmourný.

    OdpovědětVymazat
  9. Au. Tak tohle zabolelo.
    Zabolelo, neb skořápky jsem já idiot hrála. A prohrála. Celkem TŘI tisíce Kč mě ta životní zkušenost stála. Fňuk.
    Od té doby, kdykoli slyším o skořápkách, stydím se až ...tam. Až tam!

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem se chtěla zeptat, kam chodíš na ty nádherné nápady. A vůbec, nejsi ty povoláním ta, co dělá něco s dětmi? Úplně tě tam vidím. Byla bys perfektní. Ne, byla, pardon, JSI!

    OdpovědětVymazat
  11. Ježurko, prvotním povoláním jsem porodní asistentka. Pět let jsem tu zdarma vedla mateřské centrum, tak jsem vymýšlela různé aktivity. Chtěla jsem pracovat ve školce, ale nevzali mě, protože nehraju na žádný hudební nástroj. :-P Díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  12. Takže chalcedon se mu líbí? Hezká série fotek. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Amelko, Jenda vypadá moc šťastně, když hraje, jsi fakt dobrá, není to určitě snadné vymyslet něco čím ho zabavíš. Jdu si počíst ještě další články, dost dlouho jsem tady nebyla, tak to teď musím dohonit.

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu úžasné,co Ty dokážeš vymyslet a jak málo pak stačí, aby Jenda byl spokojen, hrál si a usmíval se,jsi dobráááá

    OdpovědětVymazat
  15. Obdivuju tě, co si všechno dokážeš vymyslet, aby byl Jeníček šťastný a spokojený.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som tú hru nepoznala . :D Ja hrám len poker a Blackjack . :D Že by som to skúsila ? Keď to baví malého, musí aj mňa . :D

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý nápad, vyzkoušíme doma. Úplně jsem už na postrevoluční pouliční skořápkové hry zapomněl :-) Jsi vynalézavá matka ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. U tvých fotek a komentářů jsem se hezky pobavila. Jsi super mamča a děkuju za typ :-) Kolik parády nadělají víčka a kamínek... takové hry mám ráda. Ahojky Lenka

    OdpovědětVymazat
  19. Na tom je asi vidět, jak vnímá odlišně různé věci. Prakticky víčko jako víčko a důležité je, kde je kamínek schovaný... Máš ale skvělé nápady, to čubrním.:)

    OdpovědětVymazat
  20. Nezdám. Však Ty taky nespíš, nebo ano? :)
    ...
    Měla bych Ti snad lhát? Bylo by to lepší? Pro koho?
    Nesuďme knihy podle obalu. ♥

    OdpovědětVymazat
  21. NewOld... Reni, neboj..NIKDY nesoudím knihy podle obalu...ani lidi podle toho, jak vypadají. Na skořápky se tenkrát nechalo nalákat plno lidí.

    OdpovědětVymazat
  22. Obdivuji tvou trpělivost a kreativitu. Zajímalo by mě, jestli všechny ty hry a všechno to, co ho učíš nějak zmírňují autismus a jestli třeba je nějaká naděje, že když se mu vší silou věnuješ, můžeš tu jeho nemoc nějak zredukovat. To víš, já se s autismem v praxi nesetkala, takže to asi jsou hloupé otázky

    OdpovědětVymazat
  23. Mniško, tahle hra je JEN na zabavení. Jenda má k autismu ADHD = poruchu pozornosti s hyperaktivitou... a potřebuji ho nějak zabavit, nesmí se nudit. A každá "hra" ho baví pár minut (nebo vteřin). ALe jinak nacvičujeme sociální situace, učíme se, JAK se chovat, kdy pozdravit, poprosit, že se u jídla sedí u stolu - zkrátka a dobře "sociální nácviky"... AUTISMUS se tím nezmírní, ale naučí se, jak zvládnout to, co mu nebylo dáno do vínku. Co je a co není vhodné v různých situacích...

    OdpovědětVymazat
  24. Jojo, tohle známe. Manžel to vymyslel pro našeho druhorozeného. Skoro každý den to pak vyžadoval:-) Teď jsou mu skoro tři, tak to někdy zkouší už sám a hledáme my. Už ne on:-) Ale my končili jen s tou kuličkou :-) Dobrý nápad s bonbonem:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ano, to jsem chtěla vědět, jestli se naučí to, co ho učíš. Promiň, špatně jsem položila otázku. Děkuji

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...