středa 12. října 2011

Malý podzimní výlet

Včera byl krásný slunečný den...

Díky internetu jsem získala za poslední rok množství přátel.

Spoustu virtuálních, ale i několik "živých".

V půlce srpna za mnou bylo několik "nových" lidiček v nemocnici.

Můj největší obdiv si zasloužil mladý muž s Aspergerovým syndromem.

 Myslela jsem si, že ho za těch několik měsíců mailového psaní znám. Myslela jsem si, že by nenašel odvahu navštívit neznámou ženu v neznámé nemocnici a našel...ještě jednou...klobouk dolů...
S mnoha blogovými lidičkami si píšu maily.

I když mě autismus odřízl od světa, přesto jsem stále v kontaktu s lidmi.
Jste taková moje velká rodina. Děkuju.

 Nedávno tu byl Brouček s Tulítkem, za což jim ještě jednou děkuji a obdivuji, že kvůli mně jedou 150 km tam a 150 km zpět.... a dokonce slíbili další návštěvu. :-)

Včera jel jeden blogový známý okolo do Českých Budějovic.

Hlásili krásné počasí.
A nevyužijte toho, když jste zavření 2 měsíce doma a nemůžete nikam jít....

Maminka slíbila, že pohlídá Jeníčka a já jsem slíbila, že budu šetřit nohu.
Cestou jsem poprosila o malou zastávku u jakéhosi rybníka.

Ušla jsem asi 200 metrů...

Kochala jsem se slunečným počasím, krásnou podzimní přírodou, nechala jsem se ovívat lehounkým větříkem a bylo mi fajn.

V Budějovicích jsem si sedla na lavičku, poslušně jsem počkala u nějaké zurčící fontánky a pak jsem zase jela dolů...

Malý, přesto krásný výlet.

Takové milé odpoutání od autismu, od mé nemoci a od čtyř stěn domova....


A abyste z toho taky něco měli, posílám vám pár podzimních obrázků.
Dnes už bych je nevyfotila...

Venku je nevlídno a prší.


Krásný den, moji milí...
..a až pojedete okolo, nezapomeňte se stavit na kávu....

PS. :  MIŠKO, AYO ze Štěknova, Msedlakova...prosííím, napište mi mailík...děkuju.

31 komentářů:

  1. Ahojky, děkuji moc za milý komentář u mě na blogu ♥ Krásné podzimní fotky. Přeji hodně sil a brzké uzdravení ♥♥♥ Pěkný den. Marie.

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie,
    tak to jsem moc ráda, že jsi využila příležitosti a na chvilku jsi opustila domov a přišla alespoň trošku na jiné myšlenky :-)
    Přátelé jsou moc potřeba i těch virtuálních je tu na blozích moc . Už jen to , že je zajímá život někoho jiného je moc fajn!
    A když ještě napíší krásné komentáře - dokáží povzbudit slovem , hned má člověk den zase o kousek hezčí :-)
    Nevěděla jsem , že bydlíte u Českých Budějovic , minulý víkend jsme jimi projížděli .
    Stavila bych se také velmi ráda , ale pojedeme tím směrem zase až za rok na houby ;-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilono, u Budějovic nebydlím... Ale není to až tak daleko. Až pojedeš "okolo" na ty houby, tak mi napiš mailík a já Ti pošlu adresu.

    OdpovědětVymazat
  4. Majunko, děkuji za přání. Lepší se to pomalinku, ale jistě..díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Už mě to kolikrát napadlo, stavit se na kafe...A je dobře, že jsi využila příležitosti a ještě lepší, že existují hodní lidé.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky do dneška trochu lituju, že jsme do té nemocnice nezašli! Nechtěli jsme rušit, znali jsme se s tebou pár dnů... ale co, doženeme to jindy!
    Takový výlet určitě přijde vhod - taky trocha klidu, vzduch, jiné tváře...
    Myslím na tebe:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vida, vida, Amelka se vydává už na cesty? Tož to je jedině dobře. Určitě si odpočala hlava a co nožka, šetřilas jí? Hlavně že se ti den líbil.
    Ale jinak koukám, že k Budějicům cesta je pěkná, zvláště když svítí podzimní sluníčko. Opět máš pěkné snímečky.
    Zdravím a ať se noha uzdravuje. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že máme DNES 100 členů BLOGU, tak slavte se mnou...
    Hurááá.
    Tedy já tu nemám CO pít..a ani vlastně nesmím u Warfarinu pít...ale přiťuknu si černým čajem s citrónem, že vám to nevadí??? Tak skleničky vzhůru.....!!!!!
    A děkuji vám všem, že se vám tu líbí a že se vracíte. Pomáhá mi to, když je mi smutno... na těle i na duši...

    OdpovědětVymazat
  9. Amelko, fotky jsou krásné. Ani jsem nevěděla, že jsi jihočeška. Opatruj se a Jeníkovi posílám pohlazení. Já mám od soboty zlomený kotník, takže berle to jistí a led na otoky taky. U mě na blogu máš ocenění, které si zasloužíš. Přeji hezký den. Ahoj L.

    OdpovědětVymazat
  10. Macku, krásné fotky. Je super, že jsi se takhle odreagovala. Měla jsi se ozvat, určitě bych se do Budějovic za Tebou utrhla. Mám to kousek. :-D
    Tak příště. A dávej na sebe pozor. Já vím, že už nepíšu tak často, ale malá mi marodí. Představ si - pupínky, bolesti a svědění rukou a nohou. Prý to přejde, tak snad co nejdřív. pa pa Tina

    OdpovědětVymazat
  11. Ta třetí od konce vypadá na piknik v trávě. Hezké fotky... co se všechno dá vidět na pouhých 200 metrech. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je moc fajn vědět, že má člověk přátele, i když jsou třeba jen virtuální, a z těch, co tě navštívili osobně, jsi musela mít ohromnou radost.
    Doufám, že ti procházka podzimní přírodou prospěla. Snímky jsi nafotila moc pěkné.
    Posílám pozdrav, Ami, a děkuji za tvoje milé komentáře na mém fotoblogu. Hanka
    P.S. Jsem ráda, že už mi funguje odesílání komentářů! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tinuško, to byla taková rychlovka a jen na kratičko...až tam budu někdy na delší dobu, tak Ti napíšu.

    OdpovědětVymazat
  14. Pavle, na piknik v trávě už je zima. I na 5 metrech se dá vidět spousta krásy...jen se umět dívat.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jsi měla ohromné štěstí na počasí, tady sice bylo teplo ale jinak zataženo a hnusno. Jinak co se týče návštěv, je to fajn když se někdo zastaví jen tak, z čistého přátelství. Až zase pojedem někdy ke kamarádovi na jih, předem dám vědět a na něčem se domluvíme, ju? Fotky krásně slunečné a dýchá z nich ten podzim který mám ráda a kterého jsem si te´d taky trochu užila.

    OdpovědětVymazat
  16. To není možný, že jsi měla včera tak krásné počasí. U nás taky na zlomky vteřin vysvitlo sluníčko, ale na tvých snímcích vidím modrou oblohu! Od pátku, ale to sluníčko snad budeme mít všichni, už zítra to má být lepší. I když s vyjasněním, nás čekají ranní mrazíky.
    Výlet byl určitě moc prima, věřím, že pro tebe je to takové nadechnutí od starostí kolem domácnosti a dětí. Snímečky, máš moc hezké. :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško..prej není možný, že jsem měla tak krásné počasí... :- No, je pravda, že u nás nesvítilo sluníčko, byla zima, v Táboře nevím, ale v Budějovicích bylo nádherně. A cestou zpátky to samé... jen jsme se blížili k domovu, tak se zatáhlo a byly tmavé mraky.

    OdpovědětVymazat
  18. Milý článek a krásné fotky, Ami. Budějovicko je můj rodný kraj, tak jsem se tu tak příjemně zasnila! Ať jsi šťastná, Ami!
    Moc zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky, zvlášť ta s rybníčkem.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Amélie! Konečně zase jeden pro tebe krásný den. Neříkám, že ostatní nejsou, ale přece jen, sluníčko ti dodá tu správnou sluníčkovou náladičku a buď ráda, že u vás bylo ještě krásně. U nás už prší druhý den a je už teď tma. Fotečky jsou jako vždy moc krásné, pohladí po duši. Na dálku si s tebou teď ťukám vodou - doufám, že to vidíš - a mrzí mne, že jsi přece jen trochu z ruky. Ty zřejmě, jak vidím, jižní a já severní, tedy správně severozápadní Čechy. Škoda. Ráda bych tě poznala osobně. No, nikdy neříkej nikdy, že! Tak hodně krásných dnů už bez bolesti!

    OdpovědětVymazat
  21. Amélie, nepatřím mezi časté a pravidelné přispěvatele příspěvků, ale chodím k tobě docela pravidelně a ty sem tam jukneš ke mě. Líbí se mi tvoje fotky i jak se vyrovnáváš se svým osudem, který si nedovedu ani představit. Dnes jsem dostala dvě ocenění blogu a rozhodla jsem se, že dál ho pošlu právě tobě. Měj se hezky a přeji ti rychlé uzdravení. Ditta

    OdpovědětVymazat
  22. To jsem ráda za tebe Amélie, že jsi měla prima změnu. Já říkám pořád, že nejsou všichni lidé zlý. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  23. Ježurko, krásně jsi to napsala..děkuju. Tohle místo je ještě ve středních Čechách, ale až budu zase na jaře jezdít autem, třeba se vydám i na Tvou stranu. Musím se učit jezdit a zvedat si své pošlapané sebevědomí. :-) Děkuji za virtuální přiťuknutí..jsi první a asi jediná. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé to je fajn, že jste si udělala výlet k "nám" do Budějovic :-). Včera bylo opravdu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  25. téda, ani sa mi nechce veriť, že u vás je tak krásne. Tu z piatka na sobotu snežilo sneh sa udržal na horách do včera, dnes pre zmenu pršalo. Výlet závidim a tie fotečky.

    OdpovědětVymazat
  26. Amelie, to jsou fakt nádherný podzimní fotky, skvělé , že jsi jela ny výlet...z příspěvku je cítit dobrá nálada. Přeji další takové příjemné dny!

    OdpovědětVymazat
  27. To je fajn, že sa našiel niekto, kto ťa vytiahol z objatia "štyroch stien" a vzal ťa na malý a pekný výlet. Že bol pekný, svedčia tvoje fotografie. Som rada, že ti je lepšie.

    OdpovědětVymazat
  28. AMélko, krásné fotky, je fajn vidět slunečné podziní alespoň ty od Tebe, u nás je ošklivo už od neděle, včera pršelo. A je fajn, že jsi se dostala na chvilku ven, z domu a udělat si výlet.
    Moc mne těší, že je ti zas o trochu lépe. J.

    OdpovědětVymazat
  29. taky bych se ráda stavila, jen nevím, jak by jenda vydýchal naší Šárku..nejspíš ne...musím ji udat a nějak to domluvit...

    OdpovědětVymazat
  30. Andy, asi nevydýchal. Musíš ji udat a nebo mě vyvézt někam ven. Mamka by mi pohlídala. Já se jinak s tou nohou nikam nedostanu. Až budu zdravá, tak dojedu do Prahy.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...