úterý 25. října 2011

Okolo rybníků

Sobotní cesta na hřbitov vedla nejen kolem kapličky v Bučovicích....

.... ale i kolem rybníků.

Na jednom seděly 2 labutě...

Jiný byl vypuštěný....

Ale přesto stál za vyfocení....

Škoda, že jsem neměla víc času....


... jinak bych vyfotila rybník z více úhlů...

....a také bych se podívala, co tam všechno roste....

Ale i tak jsem ráda, že jsem mohla jet na malý výlet ...

Ono to možná vypadá, že jsme ujeli Bůh ví kolik kilometrů, ale normálně je to 12 km, s malou oklikou možná  20 km.


A otázky ohledně mého zdravotního stavu?
Po 2,5 měsících chodím bez francouzských holí... :-)


....a ze 13 tablet od bolesti jsem to stáhla na 10....

Začínám zase pomalu zapadat do "normálních" kolejí....

Těším se na další výlet do přírody......


 Snad zase brzy vysvitne sluníčko...


Příroda, sluníčko, focení a dobří přátelé mi dodávají sílu....
Děkuji vám za podporu....

16 komentářů:

  1. Seš statečná holčička! Jen, at počet pilulek dál klesá, i když pomalinku! někdy jich taky pár spolykám na migrénu. denně bych to nechtěla!
    Dobře, žes do ňákýho rybníku nežuchla!
    A koukala ses u mě v posledním článku na odkaz s fotkama? musím uznat, že kámoška je pěkně popsala a tak jsou i pro mě!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem moc rád, že už se ti daří aspoň o trošku líp. Snad to tak bude pokračovat. Sluníčka si v listopadu asi moc neužijeme, když jsme se nenarodili ve Španělsku, ale naše přátelství tě snad ohřeje dost!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že už jsi mohla jít tzv. "po svých" a věřím a doufám, že už se to bude jen zlepšovat. Moc ti držím palce.
    Fotky jsou krásné, takové podzimně nostalgické.

    OdpovědětVymazat
  4. Signoro, i já jsem ráda, že už chodím po svých. :-) Konečně si něco můžu přinést, podat... Když člověk drží 2 francouzské hole, tak toho moc neunese..jedině v kapsách.
    K fotkám - rybníky mám moc ráda, nejen na podzim.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vždycky stihneš takovejch fotek... jsou krásný a jen znovu opakuji je škoda že jsou malé.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása,taky miluju přírodu,takže chápu jakou máš radost když tě "vyvezou"moc přeji aby jsi se za chviličku mohla vyvést i sama a jsem ráda,že ty tabletky pomalu mizí a hole jsou fuč:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko,
    díky za pěkné fotečky , dobré zprávy :-)
    Tak ať je vše už brzičko v normálních kolejích a je u Vás více výletů do přírody, více zdraví, smíchu , pochopení,... ! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Á, vidím ve vypuštěném rybníce to blátíčko, které bylo jako hádanka, na tvém druhém blogu. :-)) Je prima, že už ti to, v rámci možností, chodí a že už pomalounku ubývají i prášky na bolesti. ;-) Líbí se mi fotky s labutěmi a vlastně úplně všechny, protože na nich neprší, tak jako dnes u nás.

    OdpovědětVymazat
  9. Musel to být skvělý výlet, mám radost jak se ti navrací zdraví, to je moc důležité, snad to půjde ještě rychleji, to bych ti přála.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké foto, hlavně se mi líbí ty, od vypuštěného rybníku. Připomělo mi to, že by se v bahně dalo číst, jako v logru od turka. Nebo, že tam stružky pramene, namalovaly velice starý kmen stromu.
    Přeji další pokroky k lepšímu zdraví, tak i další fotografické úlovky!

    OdpovědětVymazat
  11. AHOJ AMELIE,
    MOC TI DĚKUJI ZA KRÁSNÝ KOMENTÍK S POCHVALOU.
    TY FOTKY JSOU MOC HEZKÉ.SICE NEVÍM,PROČ JSI MĚLA FR.HOLE A BOHUŽEL TO NEMÁM ČAS U TEBE HLEDAT,ALE TUŠÍM,ŽE KDYŽ BEREŠ TOLIK PRÁŠKŮ,TAK ZŘEJMĚ NĚJAKÝ ÚRAZ.KDYBYS CHTĚLA,TAK MI TO NAPIŠ.
    JÁ SICE BERU ZE 2 LÉKŮ UŽ JEN 1,ALE NĚKOLIK LET,TAKŽE VÍM,JAKÁ JE TO ÚLEVA,KDYŽ SE SNÍŽÍ POČET.O NEMOCECH ALE NERADA MLUVÍM,TAKŽE STOP.
    PŘEJI HODNĚ ZDRAVÍ TOBĚ I CELÉ RODINĚ.
    A JEŠTĚ JEDNOU DÍKY ZA KOMENTÍK.

    OdpovědětVymazat
  12. To mě těší, že se tvoje zdraví zlepšuje :-) Škoda, že jsou ty fotky tak malé, kdyby byly větš, víc by vynikly. Jinak se mi ale moc líbí. Mám ráda procházky v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je parádní informace, že už Ti to chodí samo, tedy asi jen na krátké vzdálenosti, a že opět klesl počet prášků. To ti všichni přejeme.
    Fotky jako vždy moc hezké. Tak snad příští výlet do přírody nebude až za sněhu. I když zimní obrázky jsou moc hezké. :)
    Hezký den, Amelko!

    OdpovědětVymazat
  14. Je tam tak krásne a tie labute, milujem ich fotiť :-D
    Áno, mám vlastný fotoateliér, len teraz som ho zariadila, konečne po roku sa mi to podarilo, je to dosť finančne náročné.
    Pekný dník

    OdpovědětVymazat
  15. je to dobré..každá tableta dolů je dobrá!A fotky máš parádní!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...