pondělí 31. října 2011

Víčka od plastových lahví

Už jsem se jednou zmínila, že se Jendovi líbí víčka od plastových lahví...


...ale doteď jsem nenafotila obrázky....


Tak dnes to napravím....

...a podělím se s vámi o pár fotek....


Víčka mi nosila  maminka, brácha a známí....


Jenda má rád barvy....


...a skládání do řad....

Takže pro něj taková ideální "hračka"....


Zase něco, co ho na pár minut zabaví....


Chvíli skládal písmenka...
"V" jako vlak...

...nebo "I" jako indián....

Jinak si je skládal podle barev.....




Nakonec jsme do víčka ukládali opičku....


Jednou měla postýlku žlutou, zelenou, jindy modrou....





I zde platí: "Kdo si hraje, nezlobí."

Umíte si taky hrát?

10 komentářů:

  1. Kdo si hraje, nezlobí. :)
    Ani nevíš, jak mi to právě polechtalo ego! *pusa* :)
    Pěkný den. ♫ ♪ ♫

    OdpovědětVymazat
  2. Pepsi mám taky rád, tak bych vám jich pár mohl taky dát.
    Já zlobím i při hraní. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Víčka! Jak si s nimi děti vyhrály, milují všechno, čeho je hodně a co je barevné. Hrací kostky, plastové blešky, knoflíky, brčka, vánoční vykrajovátka, céčka :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marci.
    Je úžasné jak si Jeníček vyhraje s víčky od PET lahví.Dnes rodiče neví co by dětem koupili a malý si vyhraje s víčky nebo s brčky a krabicí.Je moc šikovnej a je vidět,že ho to baví.I když jak říkáš jen na chvilku.Jsi obdivuhodná jak dokážeš malého zabavit.Krásný zbytek dne přeje Hela Prostějov

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Heli, díky za komentář, těším se, až se zase uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, máš pravdu - céčka, brčka, víčka, kamínky, žaludy, kaštany, kostky ap...samé drobnosti, ale nadělají největší radost. Tedy Jendovi.

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, díky za pusu, to je dnes první a asi i poslední.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marcelko,úžasné jak si Jeník dokáže vyhrát s " ničím" zdánlivé maličkosti a kolik radosti udělají. Dá se i poznat, že to Jendu baví a soustředí se na to se zájmem.A co tebe nenapadne - domeček pro opičku , jsi fakt obdivuhudná a smekám před Tebou, Tvůj blog sleduju už dlouho, ale to co Ty dokážeš a vydržíš- fakt jsi dobrá. A nezapomeň i sny se plní.

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že nejvíc víček je červených, od toho hnědého nápoje, který nemám vůbec ráda. Já vlastně slazené limonády vůbec nemusím. :-P Pro Jeníčka je to ale prima hračka a řekla bych, že se z nich staví lépe jak z kuliček, protože hezky drží na místě. Je pravda, že kdo si hraje nezlobí. Mám to vyzkoušené s manželem. Když může něco montovat, šroubovat, opravovat a kutit, je nejhodnější na světě. Ale kdo má pak po něm uklízet?! :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem se taky pustila do sbírání víček. Nejdřív je nechám Adélku přesypávat (to ji hrozně baví) a časem se pustíme do tvoření barevného spektra a obrázků z víček.

    Krásný den!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...