neděle 30. října 2011

Brčka do krabice

Na internetu jsem u jedné maminky odkoukala tuhle hru.


Vzala jsem krabici od bot....

...udělala jsem do ní díry....

Pak jsem Jendovi  nachystala různě barevná brčka ...


Eliška je používala v červenci na oslavě svých narozenin a spousta jich zbyla....


Poprvé Jeníčkovi Eliška pomáhala...


...a teď už to zvládá sám....

Zaujal mě hrníček, do kterého Eliška brčka naskládala....


...a musím říct, že je ten "citát" velmi pravdivý....


Jsem zarputilý optimista a na každé věci, situaci...se snažím najít něco pozitivního....


...a nějak tím vytáčím své "okolí".... :-P


Pro dnešek to bude raději všechno....
...nemohu vám říct podrobnosti.

Na posledních fotkách se mi Jenda moc líbí....
Já zpívám dětské lidové písničky...


...slyšíte správně: "JÁ zpívám"...
....nikoliv čuník...už můžu zpívat svým falešným hlasem i já....


(bylo mi to od Jeníčka povoleno)...
Tak tedy..... já zpívám.....a Jenda brčkama tluče do rytmu.... :-)

...........je úžasný....

Přeji vám příjemný nedělní večer....
A nenechte si nikým zkazit dobrou náladu....

23 komentářů:

  1. Jeniček je skutečně úžasný a Ty jsi úžasná ještě víc....i Tobě krásný nedělní večer:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Amelko bože to je taaaak nádherny :o) zpívej z plných plic a Jenda at pořádně bubnuje .Mám z vás radost:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníčkovi se hra podle fotek moc líbila, skvělý a jednoduchý nápad jak zabavit děti, že :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníček je opravdu úžasný když se takhle krásně směje a je plný dobré nálady. Brčka a zpěv na něj viditelně zapůsobila blahodárně.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Amelie,už delší dobu chodím nakukovat na Váš blog.Moc se mi líbí Váše statečnost a výdrž s kterou dokážete čelit starostem.Jeníček je úžasný klučina a je vidět,že dělá veliké pokroky.Přeji Vám,spoustu dalších fotek s veselým a štˇastným Jeníčkem,jako jsou tyto.Hezký večer.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. citát mi je veľmi známi a používam ho :-D
    Hra pre Janička je veľmi zaujímavá a vidieť, že mu to urobilo radosť, len tak ďalej a teším sa s vami.

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý nápad:-) určitě ho vyzkouším. Jaroušek taky miluje brčka. Jenda je moc spokojený, z fotek na mě dýchla Jeníčkova dobrá nálada.Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný nápad, já k Mili taky nakukuju:-)Jeníčkovi to šlo pěkně od ruky

    OdpovědětVymazat
  9. jé, Mací, bezvadný .... jen zpívej, pro dobrou náladu ... a ten citát je pravda :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké procvičování motoriky prstů dle fotografií Jenička bavilo. A snad i Tvůj zpěv, když se přidal s bubnováním.
    A to je velký pokrok. Jednak zpívání přišlo celkem brzy po zpívajícím čuníkovi, jednak zpíváš TY a jednak si Jeník pobubnovává. Možná se jednou přidají i holky a budete mít domácí sbor. :)
    A hrneček je perfektní, hláška moc pravdivá. Tak ústa od ucha k uchu, Amelko.

    OdpovědětVymazat
  11. Možná, že naše dobrá nálada druhé lidi štve, ale je i druhá varianta a k té se přikláním já, že může být pro ty druhé nakažlivá. A nákaza dobrou náladou, je ta nejlepší, jakou znám. :-)) Nakazila jsi minimálně jednoho človíčka a tím je očividně Jeníček. Hra se mu zamlouvá a ná z ní radost.

    OdpovědětVymazat
  12. Jeníček je úžasný. Nebýt Tvého optimismu a trpělivosti, nedělal by takové pokroky. Takže Amelko buď dál optimistkou a pokuď to někomu vadí, jeho problém:)
    Hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie, tohle je opravdu dobrý nápad. Vypadá to, že Jeníčka hra náramně baví.
    Citát na hrníčku je super a že jsi zarputilý optimista, je moc a moc dobře! :-)
    Měj se fajn, přeji ti co nejlepší dny v novém týdnu. Hanka
    P.S. Děkuji ti za návštěvy na fotoblogu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Marci, mam radost, ze mate radost ;-)
    Papa Lucie

    OdpovědětVymazat
  15. Citát z hrnečku, jsem dnes zaslechla v rozhlase, od jedné herečky, už staré dámy!Moc mě to rozesmálo a musela jsem potvrdit, že je to velice pravdivé!!!
    Klobouk dolů, za další pokroky u Vás doma!!!
    Děkuji za komentář k mému příspěvku Truzzle.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Amelie!!
    posílám moc a moc pozdravů!!!
    Jeníčkovo hra je moc pěkná a na fotkách je vidět, že se mu líbí!!
    A Ty zpívej, z plných plic, je to tak hezké!!
    Moc Ti fandím!!
    Mějte se moc hezky :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. moc hezké povídání :-) zase jednou :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Super,jsem moc ráda,že se to Jeníčkovi líbí:-)Justy to taky miluje:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jen tak dál, zpívej, nasírej lidí co nejvíc, a Jeníkovi držím palce ať přijde na to, že spíš než čuník je hodna obdivu maminka. Vím, je to běh na hóóódně dlouhou trať....

    OdpovědětVymazat
  20. Amélko,
    dnešní komentář je celý pozitivní :-)
    Je vidět, že jste jsi večer s Jeníčkem užili ;-)
    Hra s brčky pěkná, chvilku trvá než se všechny brčka poskládají ;-) a je moc dobře, že jsi OPTIMISTA , citát je velmi pravdivý ;-)
    Ještě ke zpěvu, dcerka také nechce abych zpívala , zpívám sice falešně , ale za to dvojnásob ráda ;-)
    Díky moc za komentář na blogu , třeba jednou také na nějaký koncert s Eliškou půjdete :-)

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou pokroky, Jenda vypadá opravdu šťastný a spokojený. A to, že ti dovolil už i zpívat, to je zase krok dopředu! Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  22. Tak vidím,že Mili je opravdu nakažlivá:-) Jsem moc ráda,že mi kamarádka dala odkaz na její blog. Celý víkend jsem v něm byla naložená a postupně budu aktivity zkoušet. Brčka měla i u nás úspěch,což jsi sama viděla. Mimochodem velmi děkuji za krásné komentáře na mém blogu. Jsi vážně sluníčko!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...