úterý 4. října 2011

U pískoviště

Nemohu napsat název "Na pískovišti", protože na písek Jenda nevleze.

Ale úspěch je, že klečí vedle pískoviště a občas si pohraje.

Posledních pár dnů je krásně.

Jenda nechce chodit mezi lidi, často odmítá chodit na procházky, ale občas je ochotný strávit chvilku na zahradě.

Pár minut se pohoupe na houpačce...

Pár minut se zabaví nakládáním písku na valníček...


A občas mi z písku "uvaří polévku" nebo "upeče dort".... :-)

A za tyhle pohodové chvilky jsem vděčná.....

Předpověď "říká", že se nám počasí brzy zkazí....

Jenda nemá rád déšť.
Loni nesnesl ani vítr, mlhu, rosu, námrazu na autě, bál se zimy a sněhu...
Jak to asi bude letos?
Bude líp?
Kdo ví....

15 komentářů:

  1. Jenik na fotkach vypada tak spokojene i kdyz je to treba jen kratko dobe ale je videt ze si dokaze hrat.Je zajimave ze na piskoviste nevleze ale sahat na pisek mu nevadi.Ted jsem ho delsi dobu nevidela a zda se mi jako kdyby vyrost.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bude líp, držím Vám palce:)
    Hezký den, Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Amelko , určitě bude líp !
    Pevně tomu věřím i u Vás !
    Vlastně už je u Jeníčka :-) Včera jsem si dala tu práci přečetla zpětně všechny příspěvky rok zpět a můžu říct alespoň dle toho co píšeš teď , že Jeníček dělá velikánské pokroky !!!
    A určitě se jednou dočkáš i toho objetí a projevu lásky od něho :-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, to je výhoda, že Jeníček nechce do pískoviště. Pamatuji si na naše kluky, kteří se v tom písku tak popelili, že mi půlku pískoviště přinesli domů v botách a v oblečení. :-)) U nás, už se dnes zatáhlo a o víkendu, se má citelně ochladit. Babí léto asi končí, je to škoda, ještě bych si chvíli ráda užívala sluníčka a tepla. ;-) Jsem spolu s tebou zvědavá, jak bude Jeníček změnu počasí a následnou zimu, zvládat.

    OdpovědětVymazat
  5. Amel taky čekám na zimu jak bude,loni to byl přímo boj o přežití.Mladej neviděl svoje cetičky a tak odmital chodit uplně ven.Vlastne jsme celou zimu byli doma a venku jsme byli třikrát.Snad letos bude líp jak u nás tak u vás.o)

    OdpovědětVymazat
  6. Byly doby, kdy se písku bál jak čert kříže...

    Ilono, Ty jsi pilná čtenářka. Ano, něco se lepší, něco stagnuje, ale dá se říct, že se Jenda pomalu sune kupředu.... trpělivost přináší růže. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Proč nevleze Jenda na písek? Tomu nerozumím..

    OdpovědětVymazat
  8. Aničko, PROČ nevleze Jenda na písek??? PROČ? To je otázka spíš pro nějakého autistu než pro mne. Nevím. Autista mi skoro NIKDY neřekne proč to či ono dělá...Asi se bojí? Čeho? Nevím..toho, že bude mít písek v botech? Za tričkem? Nevím.
    To je podobné: Proč se dospělý muž chová tak či onak? Na spoustu otázek ani po přečtení 36 knih o autismu nemám odpověď... Nevím spoustu věcí, strachů a rituálů, ale respektuji je.

    OdpovědětVymazat
  9. Amélie, určitě to bude letos s Jeníčkem lepší. Sama vidíš, že dělá pokroky, tak to je dobrý.
    A počasí? Dnes už není hezky, ale bude hůř.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky nemám Aničko rád písek v botách. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ježurko, tím že to bude lepší, si nejsem jistá. Dnes třeba nevyšel z domu kvůli tomu, že jsou MRAKY (je zataženo). PPP říká brát ho ven násilím, aby si zvykal, ale já jsem na to neměla sílu ani když jsem byla zdravá, natož teď...

    OdpovědětVymazat
  12. Vše chce svůj čas, a třeba si Jenda zvykne i na nečas.
    Přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  13. Aha..myslela jsem, že má nějaký důvod. Třeba písku někdy přijde na chuť. Připomíná mi to švédský film Simonův vesmír, tam hlavní hrdina na konci taky překoná jakousi bariéru, kterou v sobě má a přestane mu vadit dotyk. Nevím, jestli je to úplně ten samý případ jako Jenda, každopádně ten film se mi moc líbí a určitě stojí za shlédnutí.

    OdpovědětVymazat
  14. třeba se jednoho dne odváží :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Aničko, Simonův vesmír mi donese kamarádka, těším se na něj :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...