pondělí 10. října 2011

Pár nepovedených obrázků

Včera jsem promazávala paměťovou kartu, protože už se mi tam nic nevlezlo...

.... a vymazala jsem spoustu nepovedených fotek.

Těchto pár ještě zbylo.

A když se na ně dívám, tak se mi docela líbí.

Tak se s vámi o ně podělím.


Bude to taková Jendova abstraktní tvorba... :-P

Jeníček je pořád v pohybu a někdy mám pocit, že 90 procent fotek musím vymazat....aby se mi povedla jedna pěkná...

Většina fotek je z naší kapesníkové bitvy.

Tu provozujeme několikrát za den. Možná nás uklidňuje oba dva. :-)


A abych nezapomněla. Mám pro vás novinku.

Poslední 3 dny jsem si nevzala Tramal ve 03 hodiny ráno a vydržela jsem to.

Takže už jsem JEN na 12 tabletkách na bolest za den...
Zní to hrozně?

Já vím, ale každý krok vpřed se počítá.
Jde to pomalu, ale lepší se to...a to je to nejdůležitější....
Občas už doma zvládnu vyprat, pověsit prádlo nebo uvařit oběd...sice to noha odnese otokem a bolestmi, ale aspoň si nepřipadám tak neschopná.

Dnes se po 3 dnech vrací maminka, tak budu zase poslušně ležet.... a myslet na své zdraví.

Mějte se krásně, i když venku prší a je nevlídno....

26 komentářů:

  1. Konečně! Jsem moc ráda, že se ta tvoje nemoc pomalu, ale jistě lepší! Určitě bude zase dobře, ale nepřeháněj to, prosím, s tou aktivitou! Já vím, že je to zápřah i pro maminku, ale co by maminky pro své děti neudělaly, že? Myslím, že bych nebyla jiná! Tak pozdravuj Jeníčka!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to je paráda. Kapesníky létají vzduchem jen to sviští.
    Mám radu. Nepouštěj Jeníčkovi filmy s Ch. Chaplinem nebo s Lauerem a Hardym. To by pak u vás létala šlehačka. :)
    Jinak mám radost, že snad se Ti ulevuje. I jeden ubraný patáček je pokrokem. Moc Ti to přeji.
    Krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, že jsi nám ty snímky ukázala. Jeníček s červeným nosem, je srandovní a kapesníkové bitky, i když trochu mázlé, jsou taky super. Je na nich pěkně zachycený pohyb. Máš hezké kapesníčky. U nás už bys látkových moc nenašla, museli by jste s Jéňou, po sobě házet těmi papírovými. :-))) Mám radost, že prášky na bolest polehoučku ubývají, jde to pomaloučku, ale lepší se to!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Marci, tak to je paráda! Ono to pomalu půjde. Já se mátořím z úrazu a dneska mě totálně skolila nějaká viróza,manželova záda pořád stávkují a starší dcera má angínu. Prostě lazaret. Babičku už nemáme aby nám pomohla:-( až bude líp napíšu a přijedu na tu večeři! Doufám, že to konečně vyjde.

    OdpovědětVymazat
  5. Amálko,
    mám radost , velmi pomaličku, ale přece o kousíček bolesti a jeden prášek méně :-)
    Jen tak dál !
    A je vidět, že Jeníčka kapesníkové dovádění těší :-)
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéjé, Akinomo, u vás to tedy vypadá. Tak se brzy uzdravte. Večeře na nás čeká už 4 měsíce. :-) Ona ještě pár týdnů počká. "Kdo si počká, ten se dočká". :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak šup, šup, už jsem nám rozestlala, navařila čaj, nakrájela jablíčka, ba i kapesníky nachystala. :) Jdeme se zachumlat! Bude pohádka.

    OdpovědětVymazat
  8. NewOld, to je to nejkrásnější pozvání v životě...Moje romantická duše plesá radostí....teď už chybí jen adresa a taxík. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Je úžasné, jak se mnou sdílíte moje marodění, je to super pocit mít tolik kamarádů.
    Díky všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, Osada Havranů, okres Česká Lípa. Ale fofrem, už se mi pod deku chystá kocour! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To ja sa ti musím tiež pochváliť . Už žiadny Warfarin . :) Otravovali ma tie zákazy a príkazy, takže mi budú pichať injekcie . :D

    K veci .

    Mne sa tie fotky páčia . Hlavne tie, na ktorých je jasne vidieť, že vediete bitku . ;)
    Znížiť dávku o jednu tabletku je fajn, predsa len, je to krok dopredu, takže je jasné, že sa to zlepšuje . Držím ti palce . :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsoo opravdu plné života, to z nich čiší:-)
    A věřím, že bude líp, však už máš nakročeno, držím palce
    Monika

    OdpovědětVymazat
  13. I ta jedna pilulka je pokrok. Uvidíš, že bude ještě líp.
    Jenda vypadá vesele. To je dobře.
    A jen pěkně lež. Taky ti držím palce.

    OdpovědětVymazat
  14. Obrázky se mi moc líbí a jsem ráda, že už je to zase o kousek lepší. Jeníček s červeným nosíkem je fešák.

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluju k vysazení jedné tabletky! Ono nic nemůže trvat věčně. Ani ta pitomá bolest ne. S tou paměťovou kartou mi připomínáš, že bych měl udělat pořádek v mobilu, kterým fotím. Jenže já nesnáším činnosti související s děláním pořádku. Nejsem systematik a stejně jako Jenda bych mohl nosit to tričko s úžasným nápisem "Vnímám svět jinak......"
    Tak přeju co nejmíň bolestí a co nejvíc veselých obrázků, u nichž snad ani nezáleží na kvalitě. Hlavní je, že jsou!

    OdpovědětVymazat
  16. ... nás uklidňuje oba... to ti docela věřím. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně tak, každý krůček je důležitý a významný a posiluje mysl :) a člověk pak víc věří, že bude líp... nepovedé fotky jsou občas nejlepší :) Jenda je na nich úžasně šťastný :) myslím, že jsi někde psala, že se autíci málo smějí a že jsi vděčná za každý úsměv...přijde mi, že Jenda se směje na každé fotce :) je š´tastný ...já to vím... má tebe!!

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní tričko má ten Váš Jenda;-)) super!!

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní tričko má ten Váš Jenda;-))

    OdpovědětVymazat
  20. Zlatíčko, některé fotky jsou náhodou dobré, jako by to bylo foceno schválně - líbí se mi právě fotky v pohybu, lehce rozmázlé.
    Dvanáct prášků denně? To je hrůza. Snad to nebude na pořád!
    A jestli ti přijela maminka, tak opravdu lež, odpočívej - je dobře, že ji máš a že ti ráda pomůže.
    Tvým bolestem už nařizuji - stop!
    Tvým bolestem nařizuji - vypadněte, poprvé, podruhé i potřetí!
    (A přála bych si, aby se to opravdu splnilo...)

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Amélie, jsem naoplátku na návštěvě u tebe na blogu. Přišla jsem se podívat na tvého Jeníčka. Je moc krásnej. Ta fotka, jak spinká, mě dojala. Chci ti vyjádřit obdiv. Máš tak velké srdíčko plné lásky. Úplně z tvých příspěvků sálá. Nemáš to v životě jednoduché, je mi trapně, jak já se zabývám vykvetlými kytičkami, vyšitými polštářky,... Pro tebe je darem úsměv tvého syna. To je pro mě důkaz jaký jsi člověk. Smekám před tebou a stydím se za sebe. Přeji vám zdraví a štěstí. René

    OdpovědětVymazat
  22. ten 5. odspodu krásně vyjadřuje pohyb

    OdpovědětVymazat
  23. Juchuuuu, zase mi jjde komentovat u tebe - samo se to spravilo!!!
    Gratuluju ke každému krůčku vpřed, ke každému zlepšení!
    I nepovedené obrázky jsou rády na světě a něco se na nich jistě dá najít!
    Tygře, vyměň si paměťovku za úplně novou a bude uklizeno!

    OdpovědětVymazat
  24. Markét, ta poslední rada je úžasná.... Mít zbytečné peníze, tak o tom uvažuju. :-P

    OdpovědětVymazat
  25. Já data maximálně přenesu z mobilu do kompu, ale dál už nic - vypalování nebo vyvolávání, tomu se vyhýbám!
    když vím, co zhruba na fotce je, je mi líto ji mazat. ale jakmile se jmenuje jen číslama a dlouho si nevzpomenu někoho se zeptat a přejmenovat si ji, smažu fotku bez milosti:)

    OdpovědětVymazat
  26. no tak to jsou fakt fotky...nakonec ty nepovedené mají taky duši..a tyhle mají. Jsem ráda, že se to malinko lepší...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...