úterý 11. října 2011

Kapesníková bitva zase jinak

Tentokrát vložím pár fotek z kapesníkové bitvy...

Jaká změna, že? :-P

Líbí se mi, jak se Jenda usmívá.


Miluji jeho nádherný úsměv.

Pamatuji si, jak ještě před 2 lety často plakal, vztekal se a já jsem mu neuměla pomoci.

Pamatuji si...jak se mne tehdy ptala psycholožka v APLE, zda Jenda projevuje radost a já jsem řekla, že NE....

Neee že by se teď nevztekal, ale rozumíme si a ty "záchvaty" nejsou tak dlouhé ani tak časté....

Myslím, že naše kapesníkové, hakisakové, kuličkové a kaštanové hry Jenda miluje....

Čuník nám pokaždé zdařile asistuje...


Chvilku hází kapesníky na mě, chvíli na čuníka....

Tady odpočívá zmožený Jeník (vydrží to jen pár sekund)...

..a tady usnul zničený čuník....
A další kolo...
To dítko je nezmar....

Nechápu - po kom má tolik elánu...
Vždyť já jsem ve své podstatě líný člověk... :-P

Občas ukecám maminku a ona mě na chvilku v kapesníkovém boji vystřídá, ale moc nadšená z toho není....

A víc dobrovolníků zatím nemám.
Kdopak se hlásí dobrovolně?

Nehlaste se všichni....


28 komentářů:

  1. Si vlastně pořád můžeš hrát. Já na to nejsem, nebo spíš nic mě nenutí, ale moje holky by ho kapesníkama klidně zaházely.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Už včera jsem chtěla říct, že má Jeníček krásný a hlavně upřímný úsměv. O to víc jsem ráda, že jsi to dnes nahlas řekla Ty. ♥
    Pěkný den. A pusu od ufa k ufu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je ródeo :-))). Gabro

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá šťastně a to je moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se moc líbí, jak je u vás navzdory všem okolnostem asi pořád veselo. To s dětskou psychikou dělá opravdu zázraky, když je na každém kroku cítit láska a dobrá nálada. To tričko si nechám vyrobit. Už vím i kde.

    OdpovědětVymazat
  6. Není nad dětský smích. A Jeníkovi se tahle zábava evidentně mooooc zamlouvala.
    Tak jsem zvědavá, jestli se komentář opravdu odešle. Mám ve tvém blogu potíže s vkládáním.

    OdpovědětVymazat
  7. Napiš taky někdy něco o sobě..co ráda děláš a tak...

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem byl malý, vedli jsme se sourozenci polštářové války. Tedy, pokud nebyl v dohledu někdo z rodičů :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tolik kapeníků pohromadě jsem snad ještě nikdy neviděla!

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, Jenik nema jen krasny usmev, on je proste hezky cely :o) Moc me tesi, ze se Ti zda, ze je lepe. Mas muj obdiv! Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Jeníček na fotkách vypadá, jak ten nejšťastnější klučina. Líbí se mi jak si užívá hru, má opravdu krásný úsměv a nádherné oči. Ten tvůj kluk je opravdu krásné dítě i když lumpík a neposeda, ale takoví už kluci bývají. ;-))

    OdpovědětVymazat
  12. Já se hlásím! -:)))) Miluji děti a ony mě. Vždy v nemocnici se na mě smějí i ty, které jsou jinak zamračené. Nejsem zdravotník, ale chodím v bílém, tak se docela divím, že se jim líbím?-:) Ale říká se, že děti vycítí to, že to s nimi člověk myslí dobře...-:)
    Držte se a nadále si tak hezky hrajte,bude líp!-:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeník je úžasný a spontánní. Ta radost z něho čiší na dálku.:-)
    Hezký večer. Amélko.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Viku, taky jsme jako děti s bráchou vedli polštářové bitvy (tajně..aby to rodiče nevěděli), ale s rodičem je to zábavnější. :-) I moje maminka se občas zapojí a je to legrace...nejdřív nadává, že se jí "porochní" účes, že nemusela chodit ke kadeřnici... a pak zapomene a směje se z plna hrdla s Jendou... Rozveselila se tak i když jí nedávno v Lidlu ukradli peněženku...

    OdpovědětVymazat
  15. Iveto, hlásíš se? Tak super. :-) Klidně někdy zajeď... Jenda bude nadšený.

    OdpovědětVymazat
  16. Oli, jsem ráda, že se ti podařilo vložit komentář.
    Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný důkaz toho, že kapesník nemusí být jen k utírání nosu a slziček, ale také zdrojem úsměvů z radosti ze života!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné obrázky vesele se usmívajícího se Jeníka, se kterým šijí všichni čertíci.
    Já se taky hlásím do bitvy. Munice (kapesníků) máte opravdu hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeníčka hra s kapesníky opravdu baví, obdivuji tě že vydržíš jeho tempo :))

    OdpovědětVymazat
  20. Takže látkové... já myslel papírové. Babička nemá pro takové zábavy pochopení. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Pavle, samozřejmě látkové..ty lítají líp. :-P

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Amelie. :-) Jeníčkovi ten úsměv tááák sluší. Ať mu vydrží. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Amelie, asi niet na svete nič krajšie, ako detský úsmev.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Amelie, máš u mňa ocenenie, prosím, prevezmi siho.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  25. Jeníčkovi úplně září očka, určitě si hru hezky užíval. Nevěřím tomu, že jsi líný člověk, jak o sobě píšeš, Amelie!!!
    Mějte se s Jeníčkem pěkně! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  26. Tak z takovéhle bitvy by byly určitě obě naše děti nadšené. Ty by se jako dobrovolníci hlásily hned. Jeníček má okouzlující úsměv!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...