středa 12. října 2011

Dotek světla

Taková malá vsuvka....

Je to skoro  3 měsíce, co jsme se účastnili projektu Dotek světla.
Tady jsem o focení psala já....
To jen tak pro informaci...

A zde jsou obrázky fotografky ....
..kdybyste se chtěli náhodou podívat....

13 komentářů:

  1. Amelko,
    úžasný projekt , je krásné když někdo dělá něco nezištně, jen pro radost druhých !
    Krásné fotečky tvých dětí - od p. fotografky i ty od tebe!
    :-)
    Už jsem ti začala v komentářích tykat , doufám že to nevadí ? ;-)
    Ilona D.
    P.S.Jdu si podrobně pročíst a prohlédnout jejich stránky .

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsem si článek a prohlédla báječné fotky na odkaze. Moc děkuji za to povídání. Poprvé jsem se dočetla, jak to bylo s Jeníčkem od jeho narození. Držím palce a moc ti přeji, aby z Jeníčka vyrostl, jak ty píšeš - mladý muž, který bude dělat radost své maminnce a všem lidem, v jeho okolí.

    OdpovědětVymazat
  3. Z Jeníka se stává celebrita :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě jsem si ten odkaz prohlédla a přečetla - několikrát.Moc to tam všem třem sluší,jsou tam úžasní.Jo a mám radost z tvého povedeného výletu.

    OdpovědětVymazat
  5. Veruneecko, děkuju...
    I všem ostatním.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, vypadají jako královské děti v zámeckém parku, holky jsou jako víly s malým princem. Moc krásné fotky!
    I ty tvoje z výletu! Je spousta báječných lidí!
    Měj hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, to jsem napsala jen tak ve zkratce...ono by se toho dalo o Jendovi za těch skoro 5 let napsat spousta.
    Heli, i Tobě děkuji źa pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky...přeji hezké podzimní dny...Magda

    OdpovědětVymazat
  9. Ani nevím že chodí do školky. Císař za živa, to bude horší než trhání stoličky.

    OdpovědětVymazat
  10. Pavle, stoličku mi zatím (díky Bohu) netrhali, tudíž to nedovedu posoudit.
    Školka? Dá se říct, že Jenda chodí do školky? Byl tam naposledy před 4 měsíci. A těch 9 měsíců předtím chodil jen jednou týdně na 1-2 hodiny. Takže tam moc času nestrávil.

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci hlavně pochválit! Krásné fotky krásných dětí a věřím, že se jako báječná a obětavá maminka dočkáš i toho, že se bude Jeníček s tebou mazlit a bude jako velký dělat vám všem jenom radost, starosti si vybereš dopředu. Moc to vám všem přeji!

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem na doteku viděla..jsou krásné.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...