neděle 2. října 2011

Nová hračka z Rané péče

Ve čtvrtek u nás byla asi po 3 měsících paní z Rané péče.

Odvezla knížky a pomůcky, které nám minule půjčila....
A zase přivezla hračky nové....

Dnes vám představím tuhle "hračku"....

Asi před rokem Jenda navlékal na tyčky velké barevné korálky.

Věděla jsem, že tohle se mu bude také líbit...

Na velké dřevěné "tyčky" navléká čtverečky....

Chvíli to dělal "halabala" a nepřemýšlel nad barvami....

Ale pak to vyndal a dával do každého sloupečku stejnou barvu...

...a tak měl sloupeček žlutý, červený, oranžový, modrý ap.

Někdo by řekl, že ty dva měsíce mého marodění zahálíme "v posteli", ale není to tak...

Snažíme se pilně pracovat...holt trošku za jiných podmínek, než jsme byli zvyklí...

Např. čteme knížky čuníkovi...Jenda nechce, abych četla jemu, a tak čtu čuníkovi a Jenda poslouchá. :-)
Hrajeme různé hry, učíme se očnímu kontaktu, vzájemné spolupráci dvou lidí, střídání ve hře...teď ty a teď já...  ap.

Tady si zopakoval nejen barvy, ale i počítání....


Krásně ukazoval prstíčkem a já jsem počítala.

Když má náladu, tak se ke mně přidá....

Nejvíc se mu líbí konec "hry".

Vysune celý "komín" čtverečků nahoru a oni pak padají všude možně....



Uklízení čtverečků do krabice už tak zajímavé není, tak to většinou nechává na mamince....

Nová hračka se nám moc líbí a věřím, že si jí Jenda užije, než ji za 2-3 měsíce budeme muset zase vrátit.

Jsem ráda, že máme možnost si hračky z rané péče zapůjčit, protože člověk nemá tolik peněz, kolik by si přál....

Přejeme vám krásný den a úsměv na tváři.

8 komentářů:

  1. Hračka vypadá zajímavě, půjčování hraček je skvělý nápad, aspoň může Jeníček zkoumat pořád něco nového. Obdivuji Tě, že i přes bolesti dokážeš pořád něco vymýšlet.
    Přeji hezký zbytek dne:).
    Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě. Mohly by se tvořit i nějaké obrazce, pokud by Jeník měl trpělivost, než by se dočkal výsledného obrázku.
    Ale určitě ho obměna hračkového fondu potěšila.
    A co maminčina nožka? Vnímáš nějaké změny k lepšímu, nebo je stav setrvalý? Přál bych si tu první variantu. Co si, Tobě bych to hlavně přál. :) Drž se.

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu fajn, že raná péče půjčuje hračky pomůcky. Tahle by se líbila i mým klukům.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt hodně zajímavá hračka a myslím,že i mně by bavilo aspoň chviličku si zaskládat.
    A ta možnost půjčování hraček mi přijde jako hodně dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. To je fajn, že si můžete hračky půjčit, ale nevadí Jeníkovi, že je pak musí vrátit? Co když si na některou zvykne? To není možné je odkoupit?

    OdpovědětVymazat
  6. Tygře, odkoupit to asi nejde, a i kdyby, nechtěla bych. Jendu něco nebaví vůbec, neco chvilku..ty 2-3 měsíce jsou ideální doba. Nic ho nebaví pořád...nebo ano - kaštany, žaludy, kamínky, pentličky....Ale hračky NEE.

    OdpovědětVymazat
  7. Musí to být pro tebe velmi pozitivní vidět Honzíka jak si hraje s určitým zaujetím. Skvělý systém půjčování těch hraček. Maruš- Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec jsem neměla tušení, že Ranná péče půjčuje hračky. Tahle je opravdu skvělá a hodně "poučná" - barvy, motorika - to vše se může procvičit. Jak píšeš v komentáři Tygrovi, je to pro tebe a Jendu báječné řešení.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...