pondělí 19. března 2012

Hračky z rané péče 4


Další hračkou zapůjčenou z Rané péče byli tihle dřevění medvědi.


Jendovi se líbily jejich barvy....


....ale zatím nechápe pojmy jako menší, větší, největší....


S radostí si medvídky vkládal do díry....


...a vůbec mu nevadilo, že to nemá dobře.





Zkoušel to znovu a znovu....


...a očividně měl radost ze své práce.


A že to je špatně, vůbec nepochopil.


Medvídci ho na chvíli zabavili a to je fajn.


Nevadí, že se mu to nepovedlo správně, hlavně že se mu to líbilo.


Byla jsem ráda, že se u toho nevztekal.




Třeba až nám paní hračku za rok zase půjčí....


....tak se mu to povede správně.

15 komentářů:

  1. Další várka krásných fotek. Jsem ráda i za Tebe, že se Jenda nevztekal, ale naopak se smál a měl ze svého, ač chybného, počínání radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Méďové, jsou opravdu krásně barevní a hračka kápla Jeníčkovi do noty, vždyť rovnání a ukládání to je jeho! A ani nikde nevidím dudlíčky, jen Jeníka úsměv na tváři. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu je občas na 10-15 minut seberu (tedy dobrovolně mi je vydá na určité číslo na hodinách) a říkám mu, že mu je vrátím, až bude na budíku číslo....to a to.

      Vymazat
  3. Ahoj,náhodou jsem zavítala na tvoje stránky a trochu jsem si je prohlédla. Musí to být hodně těžký vychovávat autistu, a já obdivuju tvojí sílu. Tohle určitě každý nezvládne. Přeju vám hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníkovi ten úsměv tolik sluší....:o)
    Vypadá medvídkama úplně pohlcený a nadšený.
    Raduju se z úspěchu s tebou.♥

    Amélko a dají se tyhle hračky i nějak dostupně koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že ano, třeba zde:
      Mají medvědy, šneky, slony, motýly:
      http://www.direto.cz/Detail-zbozi/Puzzle-vicevrstve-Slon-5-vrstev-Goki/22408994/
      http://www.direto.cz/Detail-zbozi/Puzzle-vicevrstve-Snek-4-vrsty-Goki/22408992/

      Vymazat
  5. Milá Amelie, právě jsem v TV viděla reklamu na APLU. Díky, že jste nám všem nezasvěceným autismus přiblížila ve svém blogu. Neznát Jeníčkův a Váš příběh, moc bych se u reklamy "nechytala". Moc Vám fandím. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamu na APLU jsem neviděla, ale je fajn, že jsou i v TV.

      Vymazat
  6. Moc pěkné fotky. Je vidět, jak to Jeníka baví. Koukám, že na několika posledních fotkách je Jeník bez dudlíku. To je paráda! Moc držím palce v odvykací kůře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odvykací kúra moc nefunguje, hlavně teď v době nemoci, ale snažíme se, oba dva. Alespoň 10-15 minut z hodiny (když si vzpomenu).

      Vymazat
  7. Marci, to je tak krásné vidět Jeníčka se smát a v relativní pohodě, a ty kukadla, jaká má krásná! Držím moc palečky. Margit

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie, moc Tě obdivuji. Jeníček je roztomilý a úsměv mu moc sluší. Přeji Ti, aby toho úsměvu bylo co nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju :)) Co je krásnějšíhom než člověk, který je šťastný :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jé... :) medvídci... :)
    jsou krásně barevné... s němi s určitě dobře bavil... :)
    jak jsi psala, že mu to nepovedlo správně... čekala jsem, že by se trochu vztekal, ale bylo krásné vidět na jeho tvářičkách úsměv... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně si Jenda vyhrál :-) hračka vypadá, že je ze dřeva a takové si myslím, že jsou nejlepší...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...