neděle 18. března 2012

Odchod k babičce


Občas se stane, že Jenda musí jít k babičce.


Chtělo by to nějakou pravidelnost, ale znáte to.


Musí si zvykat na odchod z domova....


...a také na to, že ho někde jinde hlídá někdo jiný než já.


Tyhle fotky jsou asi 14 dní staré, proto to zimní oblečení.


Jenda nezvládá většinou ten přechod z domu ven, pak občas ještě pár minut trucuje....


..ale podle toho, co říká tchýně, tak se pak uklidní....


...a je to lepší.


 U tchýně doma to zná, občas tam jdeme na návštěvu, má tam své hračky, jede na svém kočárku, tudíž ho nečeká žádná změna.


Přesto vyvádí, nechce se oblékat a ječí na celé kolo.


Ale blíží se jaro a zase bude líp. Zimu Jenda nemá rád.


Ani já ne.
Než ho člověk navlékne, tak se u toho pěkně zapotí.


To s přibývajícími teplými dny brzy odpadne.


Jenda se zase naučí jen tak vyběhnout na zahradu, radovat se ze skluzavky, z písku, ze sluníčka.
Už se na to těším...


14 komentářů:

  1. Kdyz Jenika vidim co si vsechno vytrpi a samozrejme ty jeste vic tak mi ho je lito ale je to potreba, musi si zvyknout .Vzdyt ono to nebude uz tak dlouho a bude muset do skoly.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejen Jenda se těší, těším se i já:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní oblékání je fakt šílené. Už aby bylo jaro a Jeníček si rovnou vyběhl na zahradu bez oblékání.

    OdpovědětVymazat
  4. Maci, ani já nesnáším to neustálé oblékání. Ani moje děti. Ale blíží se jaro, bude krásně a bude líp! Měj se moc hezky. Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Bude lepe, jaro uz tuka na okynka...To bude smichu na zahradce, jemine, uz se tesim na fotecky...Objimam na dalku...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci, já myslím, že už se dočkáme jara a Jeníček bude moc vyběhnout ven !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se moc těším. Vím, že se otrká a zase mi snad bude vařit polívčičku na písku.

      Vymazat
  7. To bolékání musí být utrpení. Vím o čem mluvím. Moje sestra zase vyváděla, když jsem ji oblékal já. Doufám, že Vás u toho Jenda alespoň nekouše..:D

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s tím jarem včera jsme si o už tak trošku vyzkoušeli..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se moc těšíme na jaro, všechno je hned veselejší.
    A oblékání je i u nás kapitola sama pro sebe...

    OdpovědětVymazat
  10. Jaro už je doslova za dveřmi, tak se milá Marci oba s Jeníčkem už brzy dočkáte a budete se slunit a bude vám fajn!

    OdpovědětVymazat
  11. Až bude teplo, tak to bude fajn... :) udělej nějaké fotečky, třeba, jak bude vařit polívčičku z písku... :)

    OdpovědětVymazat
  12. všichni se těšíme, já taky nemám ráda zimu..jediný klad je, že kryje špeky...zimní oblečení:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jejda, to je trápení. :-) U nás se takhle rozčilují návštěvy dětí, když mají jít domů. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...