úterý 27. března 2012

Dřevěné kostky s obrázky


Dnes vám představíme dřevěné kostky s obrázky.


Z jedné strany jsou domečky....


...z druhé strany čísla....


Potom dopravní prostředky, zvířata, počítání....


Občas se Jenda uráží, protože mu to nejde a trucuje zády ke mně....


Nechce to skládat podle obrázků....


...ale aspoň se učí se seřadit kostky od nejmenší po největší....


Cvičí si motoriku, když se nemůže trefit do větší kostky....



A má velkou radost, když se mu to podaří....



Chtěla jsem mu pomoct, tak se naštval a lehl si na zem....
Poradit si nenechá (v ničem).... nejen v kostkách....


Komíny by nám šly dobře....



Obrázky jsou pěkné, srozumitelné, barevné....


Odměna v podobě želatinových bonbónů nesmí chybět.... a musí být na očích, aby ji Jeníček viděl.


Jenda bez odměny nespolupracuje....


Kravička, koník, kočička, pejsek, motýlek....


Pojmenovávám obrázky, i když Jenda vypadá, že mě nevnímá....


Nakonec zvládne kostky uklidit....


...a vylovit si ze sáčku odměnu.


Tahle hračka se mi moc líbí.



 Nemohu jí nic vytknout.

22 komentářů:

  1. Moooooooooc šikovnýýýýýýýýýýý:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, zajímavá je i sestava - obrázky na jedné straně, čísla na druhé. A velikosti... pěkně barevné, Jeníčkovi to šlo! A odměnu si zasloužil.

      Vymazat
  2. Taky se mi líbí, je opravdu pěkná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, kde se to dá koupit? pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  4. Já oceňuji,že zvířátka vypadají autenticky.Někdy není poznat kozu od ovce.Moc hezká hračka.

    OdpovědětVymazat
  5. Aj keď sa mu tie hračky nie vždy celkom zapáčia a občas neurobí s nimi, to čo by mal, i tak si myslím, že je to skvelá vec (: Navyše je to spravené veľmi pekne...ktovie, čo ho od toho odrádza.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné a vypadá to že se to i jendovi líbí.. krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbilo se mu to poprvé, od té doby to ještě nechtěl. Uvidíme.

      Vymazat
  7. Vypadá to skvěle. Podobné jsme mívali taky, jen sen edaly uklidit takhle do sebe :D. Možná si je ještě taky pamatujete...předchůdce lega. Měli jsme too ještě po tetě a mamce. :) Dřevěné kostky.. :D Tipická hračka se kterou se člověk fakt vyblbnul. :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je opravdu moc pěkná hračka, Amelie. Vypadá to, že se Jeníčkovi taky líbí, skládá docela zaujatě.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník skládá šikovně,vypadá,že u toho přemýšlí,hrou je zaujatý,ale ještě lépe uklízí. To některé děti nechtějí dělat.Hračka je pěkná.Ani u toho nepotřeboval dudlíky.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo tohle je hodně dobrá činnost, hračka :-) Koukala jsem, že kluci jsou stejně starý vit? Jendovi bylo v lednu 5? Našemu je v zaří 5, tedy bylo v zari bude 6.

    OdpovědětVymazat
  11. Aj me se moc libi a Jenicek je vazne sikulka velika...Ja vim, ze ac je to tezke, je videt i Tvoje nadseni, jsem rada, ze jsem na Tebe natrefila, jsi uzasna...

    OdpovědětVymazat
  12. Mám k tobě prostě 100% obdiv!:)
    Co všechno dokážeš, trpělivost s Jendou, tvoje odvaha...tvoje obětavost....tohle je láska!

    OdpovědětVymazat
  13. Šikovné kostky. A Jeník taky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krasna hracka, my mame podobne kocky z kartonu ale nemaju tak krasne obrazky, tie domceky sa mi moc pacia.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezká pomůcka. málokde jsou tak povedené obrázky.

    OdpovědětVymazat
  16. je vidět, že ho to zaujalo, jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Kominek ma zaujmavy system. Dolne poschodie, horne, balon a lietadlo.. ma nieco do seba :). Je bystry :).

    OdpovědětVymazat
  18. Kostičky vypadají báječně..:) Jeník vypadá, že se při hraní s nimi baví a ještě se "nevědomky" učí a trénuje..:) Je to skvělá věc..:)
    A že si nenechá poradit? To bude časem určitě lepší..:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...