pátek 9. března 2012

Strukturované úkoly 2 - SPC Kamínek Ústí nad Orlicí


Pokračování minulého článku.


Zde jsou další strukturované úkoly vystavené na výstavě v SPC v Ústí nad Orlicí.


Přiřazování plastového zvířátka k obrázku....


...hledání stejných obrázků....


....počítání....


...procvičování barev....


Zvířátko zepředu a zezadu....

Možná se vám to zdá příliš jednoduché, ale pro leckterého autistu je nepochopitelné, že TOHLE je zebra (zvíře zepředu) a TOHLE je taky zebra (zvíře zezadu).
Stejně tak autista často nechápe, že KOČKA je živé zvíře, kočka je obrázek v časopise, kočka může být plyšák, kočka může být hezká holka....ap. Nechápe, jakto že všechno je "kočka", když to vypadá pokaždé JINAK.


... přiřazování stejných kytiček....


...tvary....


...třídění listů...


...hledání stejného obrázku....



Rozlišování pojmů POD, NA, VEDLE ap.


...malý a velký Krtek...


Zraková analýza a syntéza....


...půlené obrázky....


...smajlíci...


Pro větší děti slabiky....


Papírové úkoly...
....zase přiřazování ZLEVA DOPRAVA....


Ještě jeden krabicový úkol...


Seřazení obrázků podle posloupnosti...
To Jendovi nejde, nemá to rád.


...a tvary....

 Už se těším na další výstavu strukturovaných úkolů.
Nepořádá se něco podobného i ve vašem okolí?
Přece jen Ústí nad Orlicí máme trochu z ruky a široko daleko nic podobného není.

6 komentářů:

  1. Tohle to je doopravdy hezké a dobře vymyšlené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené úkoly, Jeníka by mohlo něco z nich zaujmout. Mne zaujala ta kráva vzhůru nohama. Až pak jsem si přečetl, že tam je položená figurka. A já myslel, že to je nějaký úkol typu Co je na obrázku špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kráva mě zaujala také!
      Jinak, sestavy obrázků jsou skvělé, zajímalo by mě, kdo tohle vymýšlí, která kreativní duše.
      Zaujal mě ten obrázkový popis činností, myslím že jsem to viděla o článek dál...

      Vymazat
  3. Príde mi to ako skvelý nápad...je to milé (:

    OdpovědětVymazat
  4. Ten váš svět je strašně zajímavý! Opravdu jen z malé části, ale přeci začínám díky vám pobírat jaký je to pro autistu mazec ..takový obyčejný život.

    OdpovědětVymazat
  5. A já jsem si říkala, co mi v diáři znamená Ústí nad Orlicí. Tak jsem na to koukala a vůbec jsemnepřišla na to, co jsemtím myslela, když jsem to psala. Já jsemstřevo, koukám, že ta moje paměť je pěkně "vybavená". To mě dost znepokojuje.
    Jinak ale musím taky souhlasit, že ty úkoly jsou vážně hezké a kreativní, pro děti jak dělané

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...