sobota 24. března 2012

Hračky z rané péče 5


Další hračkou, kterou vám dnes ukážeme, jsou piškvorky.


Měli jsme je po holkách v červenožluté variantě, ale ty už jsme poztráceli.


A tak to Jendovi přišlo vhod.


Od malička rád něco někam hází nebo strká.


Sám si vyndal kolečka ze sáčku a strkal je do děr.


Neměl v tom žádný systém.


Nechtěl to dělat podle barev.


Házel si to tak, jak ho napadlo.


Pěkně si u toho procvičil motoriku prstů.



Pečlivě všechna kolečka nastrkal do děr.


Pak to zase vysypal....


A za vzájemné spolupráce jsme kolečka uklidili podle barev do sáčků.


Do jednoho pytlíčku žlutá kolečka, do druhého modrá.



Snažila jsem se mu do toho moc nezasahovat, aby všechno udělal sám.


Moc se mi líbí jeho pečlivost.
Poctivě všechno uklidit a zavřít krabici.


Ale škoda, že ty hračky nechce použít víckrát.
Málokdy to zkusí znovu.

14 komentářů:

  1. Páni, takovéhle piškvorky jsem doma neměla. Já znala vždy jen ty, co se během vyučování "tajně" hrají se spolužákem na papír :)
    Ale i když to Jeníček nehraje podle pravidel, tak nevadí. Vypadá, že ho to i tak zaujalo a to je důležité.
    Krásný a požehnaný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  2. Já toho kluka nepoznávám :)...s jakou trpělivostí, soustředěností a hlavně klidem. Pohodový víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Ani já nevěděl, že něco podobného existuje. No hlavní je, že se Jenda u toho zabavil a trochu se i procvičil, jsem přesvědčen, že vám to musí dělat velkou radost, když vidíte, jak se dokáže zajímat o nějakou věc a být při tom spokojený. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak takovéhle i s tou tabulkou jsme doma také měli. Tabulka byla zelená a ty piškvorky jsme měli bílé a černé. :-) Jeee, jak já si s nimi ráda hrávala. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, takové piškvorky bych potřebovala i já. Čím dál tím víc si nadávám, že jsem nešika, všechno mi padá, tak bych asi taky potřebovala procvičit motoriku prstů.

    OdpovědětVymazat
  6. Netušila jsem, že piškvorky existují i takovéto podobě. Hrávala jsem je moc ráda a vždycky jsem chtěla mít kolečka a často jsem vyhrávala, proto mě to asi tolik bavilo. :-))) Překvapilo mě, že se Jeníček k těm báječným hračkám nevrací. To jako vůbec k žádné? To je pak opravdu výhoda, že se ty hračky dají zapůjčit a vrátit.

    OdpovědětVymazat
  7. V uklízení je mimořádnej, to se musí nechat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes byl Jeník tak zaujatej, že si nevzpomněl ani na dudlíčka:) Víc takových cvhil! Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi obdivuhodná maminka, Marcelko. ♥ Takových je málo.
    Pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Tu samou hru, jsme hráli snad každý den. Ještě dnes přijde vhod návštěvám s dětmi.

    OdpovědětVymazat
  11. diky za komentar :)) at se vam darii :))

    OdpovědětVymazat
  12. Kdo by to řekl, že autíček bude mít takový smysl pro pečlivost. Ta Jeníčka ctí. Je šikovný a jistě je to Tvoje zásluha, že jsi ho k té pečlivosti vedla.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Marci, vždycky moc obdivuju Jeníčka, jak si po sobě poklidí:) To někteří nezvládnou ani v dospělosti!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...