neděle 25. března 2012

Přechod z postýlky na velkou postel


Manželovi se zdálo, že už se Jenda nevleze do postýlky.


Postýlka byla stará asi 40 let (ještě po manželovi) a stejně už hrozilo, že se každou chvíli rozsype.


A tak manžel objednal novou, tentokrát velkou postel.


Postel složil a 3 dny jsme ji nechali stát v prostředku obýváku, aby si na ni Jenda zvykl.


Dali jsme mu tam povlečení s medvídkem Pú, kterého má rád.


Po třech dnech manžel rozhodl, že postel dáme do ložnice.


Jeníčkovi se to vůbec nelíbilo.


Asi 3/4 hodiny strašně plakal a nebyl k utišení.


Volal:
" To je moje postýlka. Taťka je zlej, hnusnej. To už ji nebudu mít NIKDY?!"


Naskládala jsem mu do postýlky oblíbené čuníky.


Pol polštář jsem mu dala 3 kalkulačky a pár dudlíků.


Přesně tak, jak to měl ve své postýlce.


Do rohu jsem postavila Jendův oblíbený budík, se kterým každý den spí.


Po 3/4 hodině se Jenda uklidnil a přestal plakat.


Zaujalo ho srdíčko od Mystery, blogové kamarádky.


Jsou na něm písmenka a čísla.


 Je tam napsáno  JENÍČEK a čísla od 1 do 10.


A to je něco pro Jendu.


Často mi písmenka a čísla ukazuje....
A pokračování zase zítra....

26 komentářů:

  1. Přeju hodně štěstí, kolikrát se i dospělý neurotipický (píšu to správně?) člověk těžko loučí s nějakou věcí, já například obrečela když se mi rozbila miska co jsem dostala od mámy... natož autista který nesnáší změny a navíc (alespoň já si to myslím) nechápe proč by měl mít jinou postel, když je mu v té staré dobře...
    Snad se zadaří, s fotbalovým křesílkem přece taky zezačátku zápasil a teď to vypadá,že ho má rád...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to už je Jeník velký kluk, když už má velkou postel. S postýlkou se sice rozloučil s pláčem, ale jak psala Peťka i mně je líto věci, která mi dlouho sloužila či zpříjemňovala život. A ona postýlka provázela Jeníka jeho celým dosavadním životem.
    Tak ať je ten nový jen lepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Amálka, musím Jeníčka pochváliť..tak veľká zmena a zvládol to priam perfektne. :)čakala by som, že ju nepríjme vôbec...a tu je vidno veľký kus práce, ktorú ste odviedli. Gratulujem :)...Vaša verná čitateľka Anička
    PS: už sa neviem dočkať dnešného pokračovania

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračování bude, ale zatím nestíhám. Děkuji za komentář, Aničko.

      Vymazat
  4. Ten zoufalý výraz v Jeníčkově tváři mě dojal až k slzám. Rozloučit se s milovaným pelíškem muselo být těžké, ale snad se mu v nové a tak krásné posteli pro dospěláka bude taky líbit. Asi to chce čas.Mystery spojila ve sluníčku všechno, co Jeník miluje. Stužky, písmenka, čísla, to bude hned po čunících nejoblíbenější hračka.

    OdpovědětVymazat
  5. Z Jeníčka už je velký kluk. Ať se mu v nové postýlce hezky spinká a zdají se mu ty nejkrásnější sny. Třeba o hodné mamince!! Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Každý člověk se nerad loučí s věcí, která mu dodává pocit bezpečí. Určitě si zvykne a pokud zjistí, že je mu v ní dobře, bude spokojený.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykne si. Vidí, jak k tomu přistupujeme s klidem, jak chválíme novou postel, kolik věcí se mu tam vleze...A ten klid se přenáší i na něj.

      Vymazat
  7. Všichni rosteme. Možná, že i kdyby se za chvíli Jenda do postýlky nevešel, stejně by se s ní nechtěl rozloučit. Však Jenda si zvykne a bude stejně usměvavý jakoto pěkné žluté sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  8. 3/4 hodinky je dost na pláč, ale málo na zvyknutí na novou postýlku! Takže zase super:)
    ...kdyby ti nevadilo, že tě budu otravovat problémama, když ti máš sama své...
    Můžu tedy tvůj meilík?
    asi potřebuju názor někoho...kdo nás dva nezná...nezaujatý

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná postel. Určitě si Jeníček zvykne, Tobě samozřejmě při tom zvykání přeju ocelové nervy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Šárka mu tak záviděla. Holky NIKDY novou postel neměly, mají postele po mně a po bráchovi.

      Vymazat
    2. Chudak Sarka, to jej muselo byt dost smutno,ona by sa z novej postele urcite tesila.

      Vymazat
  10. blog ctu nejakou dobu. Takze se ptam... hohoho... ´jen´ 3/4 hodiny place? A pak u ni byl? A v tom nejnapinavejsim utnout? :-D Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Mojinek, Marci, me Ti to tak dojalo, az ke slzicce...No, jo, ale vseci rosteme a zmeny jsou proste nutne...Ty jsi mama s obrovskym M...Slunko si nechala na pravou chvili a v tom Te obdivuju...Moc dekuji za blog, je to nadhera a moc me to motivuje v tom, ze to co delam pro deticky me stoji za takto krasny blog, za usmev, za zajem... Nejradsi bych Vas oba vyobjimala, ale vim, ze by to Jenicka "porazilo"...takze virtualni objeti a pohlazeni a zase rada budu nahlizet...Tvuj blog je proste jedinecny...Papa, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objímej, objímej. Já doteky ráda, i když ostatní ne. :-) A za sluníčko moc děkuji.

      Vymazat
  12. Ahoj Marci, i já přeju pevné nervy při zvykání!! Ale Jeníček je čím dál šikovnější, tak si třeba rychleji zvykne!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Marci, doháním zmeškané a přečetla jsem několik tvých článků najednou. Pro Jeníčka musela být nová postel obrovská změna a není se čemu divit, že ho to "vykolejilo". O sobě můžu říct, že ničím zásadním netrpím, ale my si pořídili novou postel před 3 roky a já spím raději na starém gauči. Nějak si nemůžu na tu novou postel zvyknout. Doufám, že se Jeníček adaptuje co nejdříve. Držím moc palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to velká příprava. Asi týden dopředu věděl, že přijde postýlka poštou, že dostane novou postýlku, pak viděl 3 dny postel v obýváku a zvykal si na ni... Všechno postupně, pomalu, nenásilně a nakonec mi nejvíc pomohly holky..ale to až v dalším článku. :-)

      Vymazat
  14. Než jsem tu novou postel uviděla na fotce, myslela jsem si, že nemá žádnou ohrádku a ža neskýtá Jeníčkovi pocit bezpečí, ale ta nová postel ohrádku má a vypadá nááádherně. Myslím, že si Jeníček zvykne a bude ji mít stejně rád, jako tu starou, rozvrzanou. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel tu postel chtěl obráceně, ta zábrana prý (podle fotky) měla být u zdi, ale bála jsem, že Jenda z postýlky spadne a navíc takhle mu poskytuje ten uzavřený prostor tu jeho "jistotu". Má rád ohraničené prostory - kočárek, autosedačku, postýlku...

      Vymazat
  15. dítě, když si na něco zvykne, jen těžko se loučí, ale uvidí, že mám víc prostoru a je to pohodlnější a určitě si zvykne

    OdpovědětVymazat
  16. Také by se mi to nelíbilo :-D
    Desky jsem sehnala na internetu - aukro.cz, tam jsem koupila většinu mé gramofonové sbírky.. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...