sobota 17. března 2012

Odpočinek v postýlce


 Jendovi po 6 dnech teplot otrnulo.


I přesto se ho snažím udržet v postýlce.


Hází po mě čuníky a u toho sleduje pohádky na DVD.


Abych ho udržela alespoň občas vleže, přidělala jsem jeden přehrávač na postýlku.
Naštěstí mám jeden v záloze, kdyby se nám ten první porouchal. A že se to stalo nejednou.
Druhý má na nočním stolku, abych se mohl dívat, když se mermomocí dožaduje sezení v křesílku.


Když někdo nakoukne do ložnice, aby mi něco řekl, tak se Jenda rozčiluje, nadává, vyplazuje jazyk nebo se bouchá rukama do hlavy.


Chvilkama si házíme čuníkama ...


...nebo růžovým míčem....

Tyhle růžové věcičky má Jenda moc rád.



A pak už je zase čas na změření teploty.


Vidím na něm, že teplota stoupá.


Nutím ho pít....


...a Jenda protestuje....
 S pitím má už delší dobu problémy.
A tak počítám do určitého čísla, aby věděl, jak dlouho "musí" ještě pít.


Pak si zase lehne, přitulí se k míčku....


...a sleduje pohádky....


Dnes už teplota nepřesáhla 38 st. C.
 Zdá se, že chřipka je konečně na ústupu.

24 komentářů:

  1. Už ať jste v pohodě!!!!!Moc zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Chvíľu som uvažovala, či tam tie plyšové prasiatka nie sú naklonované. Má celú čuníkovskú rodinku! (: Snáď tá chrípka už odlezie, ona ma vo zvyku ľudí trápiť dlhú dobu.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Jeníčkovi, ať je brzo zase v pořádku! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníka nezmůže ani chřipka. Je to nezmar plný energie teplota, neteplota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. Kolikrát to na něm nikdo nepozná, že má teplotu. Má energie na rozdávání.

      Vymazat
    2. Ameli to fakt nechápu po 6 dnech horeček, by holky už nestály na vlastních nohou.

      Vymazat
  5. Amélko, skoro každý den si k tobě chodím číst a jsem moc ráda, že už je Jeníčkovi lépe. Doufám, že budete brzy plně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá na fotkách spokojeně i přes tu teplotu... Jsem rád, že je mu už líp :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ten Jenda při tom pití úplně trpí. Ještěže pomáhá ta jeho fascinace čísly. A že neumí podvádět. Pít se musí. To já vím, mně to taky říkají. :)
    Tak sláva, snad už bude zase dobře. Moc vám to přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mutile, čísla jsou moje záchrana. Aplikuji je na všechno - na jídlo, na pití, na konec hry, na začátek koupání, KDY půjde do postýlky, ap.

      Vymazat
  8. Marci, jsem rada, ze je o maloucko lepe, je fajn to cist a videt...Mojam a objimam...

    OdpovědětVymazat
  9. dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se autismus může projevit až v pozdějším věku? například ve dvanácti, nebo i mnohem později...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROJEVIT ne, projevy autismu jsou od útlého věku, jen někdy se projevy zlepší, jindy zhorší. Někdo má projevy výrazné, jiný méně nápadné a to tak, že bez diagnozy může žít celý život. Spíš jde o diagnostiku...dítě se chová jinak, nezvykle, divně a my tápeme, my víme, že je "jiné", že nezapadá do kolektivu ap.... někdo dostane diagnozu až ve 12, v 15, ve 20 , někdo vůbec. O některých lidech si jen myslíme, že jsou podivíni, že mají nějaké zvláštnosti chování, ale mnohdy nevíme, že to či ono je projevem autismu. Chcete-li něco blíž, klidně napište mailík, ať nemluvíme obecně.

      Vymazat
  10. Sláva! Jsem ráda, že je vám už lépe!

    OdpovědětVymazat
  11. Tie prdelky na prvej fotke su nadherne. Som rada ze je Jendovy lepsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělá Jenda schválně..buď on nebo nějaké zvířátko na mě vystrkuje zadeček a když ne ten, tak aspoň nohu...

      Vymazat
  12. Dlouho jsem tu nebyla, přeji, ať se Jeníčkovi udělá lépe. Ani jsem nevěděla, že má těch čuníků tolik, vždycky jsem si myslela, že má jen jednoho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatní byli schovaní ve skříni jako náhradní, ale Eliška mu je chtěla dát...

      Vymazat
  13. Amélko, jsem moc ráda za všechny, že vás bacily opouští! Tobě držím pěstičky, jsi obdivuhodná žena! Moje starší dcerka tuhle chřipku má také pátý den, mladší poležela dva dny a nyní to chvátí i mě, bolestí na prsou na průduškách. Obdivuji tě opravdu, mám nachystaný pro Jeníčka balíček, jen se vypravit na poštu... Opatrujte se, posílám mnoho jarních paprsků... Objímám. Ajka

    OdpovědětVymazat
  14. Snad už chřipka uteče a Jeník bude zase zdravý a plný síly..:) Ty čuníci jsou roztomilí, nádherní a dokonalí..:) Já myslela, že má Jeník jen jednoho a o má takovou zásobu.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Dobře, že už je líp.já se tky s pitím sw Šárkou tak zlobím..nepije skoro nic.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...