sobota 3. března 2012

Skákací guma


Šla jsem do obchodu nakoupit potraviny...


...a blízko pokladny v koši mají zboží, kterému prochází datum spotřeby...


...nebo které (asi) nikdo nechce....


V košíku byly i 2 natahovací gumy.


Připomnělo mi to mé dětství, kdy jsem s dětmi mezi paneláky skákala přes švihadlo, taky panáka nebo přes gumu.


Za nás byla guma jen bílá, teď je krásně barevná.


A když jsem ji v tom koši za necelou dvacetikorunu viděla, napadlo mě, že to je prima "dárek" pro Jeníčka.


Občas mu něco z nákupu přinesu, když tráví čas s asistenty.... nějakou maličkost....


A barevné natahovací "provázky" byly super nápad....


Jenda si s nimi krásně vyhrál...


Zamotával do nich čuníka a ovečku....



...a zase je vymotával z "pavučiny" ven....



Pak chvilku motal i svého dudlíčka na mačkání....


Takové "dárky" za pár korun mám stejně nejraději.


Skoro nic to nestojí, ale přinese to spoustu spokojených úsměvů.


A tak to má být.


"Kdo si hraje, nezlobí" ...
.....a u nás to platí dvojnásob...

A nebo trojnásob? Čtyřnásob?

18 komentářů:

  1. Moc pekne farebne, hmm pred 30mi rokmi by som z nich mala tiez taku radost jak Jenicek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduché hračky jsou nejlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To byl výborný nápad za kačku, by se dalo říct, je vidět, že se Jeníčkovi nová hračka líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dobrá hračka. Je vidět, že si s ní Jeník hodně vyhrál a napadlo ho dost možností jak. Jinak musím vyzvednout sedmou fotku od spoda, to vypadá na dobrý záběr.
    Hezký víkend, vám všem doma přeji!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé! My jsme také skákali přes gumu! Musím říci, že mě to hodně bavilo a že mi to i šlo. ;-) Trocha sebepochvaly. :-D
    Ale také jsme měli jen tu bílou. Také si pamatuji, že moje kamarádka přes gumu ráda skákala, ale jen do té doby, než se jí do gumy zamotaly nohy a ona slítla přímo na bradu! Vyrazila si dva přední zuby (chudinka už na ZŠ musela mít umělé). To se skákání přes gumu obloukem vyhýbala.
    A kluci ve škole nás tou gumou šlehali přes zadky nebo po sobě bičovali a to pak šlo i o oči.
    Ještěže si Jeník hraje tak poklidně, svá zvířátka do gumy zamotá a žádné šlehání. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. jsem ani nevěděla, že se taková barevná guma prodává. Taky jsme toho hodně naskákali..
    hlavně, že Jeníček ji ocenil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou nesmrtelné hračky. Také ráda vzpomínám jak jsem si v dětství s gumou vyhrála.
    Hezký zbytek w.e.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda ten Jeníček si umí tak krásně hrát (když chce), ale to on jak koukám, tak většinou chce. Je to šikula!! A Ty máš výborné nápady. Prostě toho svého klučinu znáš :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marci, takovýhle blbinky - dárečky mám nejradši. Kolikrát už se nám stalo, že drahé dárky moje děti neosloví a dárečky tohoto typu mají úspěch. A Jeníčkovi to takhle moc sluší! Mějte se a držte se jo a děkuji za jukání ke mě Margit

    OdpovědětVymazat
  10. Gumy jsou pěkný a koukám jak mu jde omotávání kolem krku čuníka i ovečky.Tak pozor na něj!!!!Marcelko,ty vždy dobře vybereš,Jeníček je fakt šťastný a spokojený.

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, děti nepotřebují drahé hračky, nejradši mají jednoduché věci, ale hlavně někoho, kdo s s nimi hraje, známe to..

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ráda tyhle vysmáté Jendovi fotky :-)....je krásnej :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tohle je skvělé :) Jednoduché, užitečné a levné. A záleží na dětech, jak si s tím vyžijí. Jednoduché hračky jsou mnohem lepší - více nutí děti k rozvíjení své fantazie a kreativity... mohla jste mu koupit skvělý traktor za tři stovky... nevím sice jak Jeník, ale spousta dětí si s ním pohraje jednou, dvakrát... a najednou na něm přestane být cokoliv zajímavého... i já jsem si v dětství raději hrál s 'traktorem' se dřeva (deska, kolečka, kolíky a na nich poskládány ještě další dvě destičky), než s něčím drahým... ono to většinou stejn skončí v poličce jako dráždidlo pro návštěvy a jejich děti .)
    A skákání přes gumu patřilo jednu dobu též mezi mou oblíbenou činnost, i když mne spíše vždy bavilo sledovat, jak s tím druzí zápolí... :) Všechno zamotat! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zastávám názor, že s takovýma "hloupůstkama" ať jsou za pár korun nebo je člověk objeví někde doma se dá vyhrát nejlépe... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. To byl opravdu příjemný dárek! :-) A hlavní je, že Jednu potěšil. Z fotek jeho radost je čiší!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky prosím tě,máš u mně dárek tak si ho tam vyzvedni :-)....Vendy

    OdpovědětVymazat
  17. Možná, že by čuník a ovečka proti tomu zamotávání trochu protestovali. Ještě, že neumí mluvit. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skákací guma je super, co já si pamatuju své skákání, měli jsme taky jen bílou.. Tahle je krásná...:) Je to fajn zábava, Jeníka to taky očividně baví..:) Moc pěkný nápad mu to koupit..:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...