úterý 20. března 2012

Hračky z rané péče 5 - Klíče


  Dnes vám představíme klíče.


Docela pěkná hračka.


Tedy aspoň mně se moc líbí.


V krabici je i spousta předloh.


Podle těch Jenda nestaví, je to na něj příliš těžké.


Vždy si vyndá z krabice jednu trojici klíčů.


Vysype si je ven...


...a pak se snaží je tam dát zpátky.


Někdy mu to nejde, a tak mu musím trošku pomoci, ale někdy to zvládne i sám.



Je to přece šikovný kluk.



Třeba vás hračka také zaujme.


Já jsem ji viděla poprvé v životě, když ji paní z Rané péče nedávno donesla.
A moc mne zaujala.


Přeji vám nádherný den.

25 komentářů:

  1. Tak to by mě bavilo. :) I v tomhle věku. :D (Sem furt přece ještě "dítě" ;-) )
    Děkuju.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné klíče.
    Již jsem dle vašich tipů nakoupila, schovávám k narozeninám, tak jsem zvědavá, jak to Cácorka ocení.

    OdpovědětVymazat
  3. My máme takýchto "blbostičiek" doma nekonečno . Fajn vec . ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekonečno? Škoda, že jsi tak daleko, něco bych si půjčila. :-)

      Vymazat
  4. Jsem na tom hůř než jsem si myslel. Například včera jsem nemohl najít klíč od bytu. A když jsem ho našel, ztratila se fabka.
    Mimochodem včera byl v TV zajímavý film o rodině, která měla autistu. Film ze života, jak se jen jmenoval. ,,Bílá vrána?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Bílá vrána. Díval ses? Já jsem nemohla. :-( Ale myslím, že jsem ho před 2 lety viděla.

      Vymazat
  5. Ahoj Marci, koukám co všelijakých věciček existuje. Zrovna tyhle klíče mi přišli dost složité a Jeníček je s přehledem zvládnul!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně taky někdy chvilku trvá než klíč strčím do zámku :-). Měla bych si z Jeníčka vzít příklad ... já se u toho vztekám :-D.... Taky přeji hezký den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě překvapil, že se nevztekal. Ale myslím, že i tohle se učí "odkoukat". Vidí, že se mi kolikrát něco nepovede a nevztekám se.

      Vymazat
  7. zlatý chlapček :D on sa to raz naučí :D prajem pekný deň....

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu šikula .. moc pěkné fotky

    krásný den i tobě .. hlavně plný usměvů.

    OdpovědětVymazat
  9. Takové hračky jsou super.... zrovna zítra mám další pokračování přednášek vedené paní z rané péče.... a právě zítra by nám měla donést ukázat nějaké hračky... :) Jeník je šikula...

    Mimochodem, dneska jsem v Tescu viděla Kostíky s lentilkami, tak jsem si na Jeníčka vzpomněla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kostíky? Tak jogurty už Jenda zase nějaký čas nejí. To bylo jen na chvíli.

      Vymazat
  10. Šikulka :)
    takovéhle skládačky jsou nejlepší... :)
    Barvy, skládání, hraní,... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jeník nemá v puse dudlík? To je také úspěch ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, občas mi ho na pokyn vydá a třeba 10 minut vydrží...řeknu mu, že mu ho vrátím např. v 10:30 a on si to pečlivě hlídá.

      Vymazat
  12. No to si piš, že mě hračka zaujala. :-) Řekla bych, že je to těžká skládačka a úplně valím oči, jak je jí Jeníček zaujatý a trpělivě skládá. Jak sama píšeš, Jeníček je přece šikovný kluk! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že není těžká...vložit tři klíče Jenda zvládne nebo mu trochu pomůžu. :-)

      Vymazat
  13. Zajímavé hračky, díky za tip, zkusím vyřezat pro synka. Minulý rok jsem mu vyřezal ryby, dal na ně háček, z kusu klacku a dalšího háčku udělal prut a bavil se tím kolik dní. Někdy stačí málo, hlavně přítomnost rodiče, znáš to... A přeji ti opravdu ze srdce zdraví, pak si to člověk prožije mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusíš vyřezat? Ty to umíš? To je super. Šikovný tatínek.

      Vymazat
  14. Teď se dostanou koupit hodně zajímavé hračky. Vnučka má takových skládanek a stavebnic spoustu. Nejvíc si s nimi vyhraje tatínek s maminkou, mě to taky baví.
    Klíče jsou pěkná a dobrá hračka a Jeníček je šikovný, určitě skládačku zvládne brzy úplně sám.
    Amelie, zdravím tě a přeji celé tvé rodině pohodu a krásné jarní dny. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že holky i mě to kolikrát baví víc než Jendu, ale ten se musí naučit "pracovat" a soustředit se. Krásné jaro i Tobě.

      Vymazat
  15. Príma věcička, dokázala zaujmout Jeníčka. Obdivuji, jak ho tyto věci baví.
    Přeji krásné jarní dny. Snad jste měli dnešní první neoficiální jarní den hezký, a to nemyslím jen počasím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas ho něco zaujme, hlavně vkládačky, když něco někam vkládá (protože chápe princip), ale vždy je to jen pár sekund nebo minut. Není to na dlouho.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...