středa 28. března 2012

Jenda se učí malovat


Šla jsem do papírnictví pro nějakou maličkost.


Když jsem tam uviděla tyto stírací sešity na malování, MUSELA jsem je koupit.


Jeden sešit stál 49 Kč.


Jeníčkovi se moc líbily.


Pekelně se soustředil....


...a obtahoval obrysy zvířátek a jiných obrázků....


Sám si to zase stíral....


...a pak pokračoval na další stránku....


Ježek se mu nelíbil.


Zkusil mu namalovat nožičky, ale pak toho nechal. Bodliny se mu asi zdály těžké.



Dopisní obálka ho moc nebavila, ale nakonec to zvládl.




Džbánek, kytičku i list dělal Jeníček s chutí a s velkou trpělivostí.


Na sovu si netroufl, tak ji vynechal.....


...ale to nevadí.



Dinosaurus,  hrnek i ruka se mu krásně povedly.


Úplně jsem žasla, jak je šikovný.


Líbilo se mi, jak maloval šneka.


Při jeho práci jsem se usmívala.


V poslední době moc malovat nechce a tak jsem nevěděla, zda se mu sešity vůbec budou líbit.


Příjemně mě překvapil.


A podobně jako je to s mnohými hračkami Jeníčka, se i tady vyřádí holky.


Když Jenda nechá sešity na stole, tak je holky večer u televize popadnou a malují také.
Holt stíratelný povrch je velká výhoda.

40 komentářů:

  1. Teda koukám, jak je Jeníček šikovný. Ty omalovánky mu určitě dělají radost a on si pěkně procvičí motoriku ručičky. Pěkný den oběma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,těmito omalovánkami Jeník/jako i kdykoliv jindy/ukazuje,co v něm skutečně je,jenom chtít a zahnat toho blbýho nápovědníčka,který se ho snaží strhávat na špatný směr.V Jeníkovi je toho moc a moc co by mělo vyplout na povrch a myslím,že by mnoho pozorovatelů,kterým jsem i já zůstalo oněměle sedět na zadku,ten nám ještě ukáže!!Jen tak dál,přeji Vám hodně trpělivosti a lásky pro děti a téhož ve zpětné formě.
      P.S.Jak se tyto omalovánky oficiálně jmenují?chtěla bych je pro vnučku také a zatím jsem na ně nikde nenarazila.S pozdravem Irena

      Vymazat
    2. Našla jsem je tady: http://www.jiko.cz/shop/index.php?route=product/category&path=54
      Já jsem je koupila v kamenném obchodě. Za tu cenu prima věcička.

      Vymazat
  2. To jsou šikovné sešity!!!!A Jeníček-radost pohledět!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček šikovnej, spokojenej - to je radost. HEzký den:)

    OdpovědětVymazat
  4. Marcí,
    také se tady usmívám :-)
    Koukám , že nejen, že zvládá krásně obtahovat obrázky, ale i základy psaní pod nimi :-)
    Jenda je velký šikula a ty suprová matka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty řádky pod obrázky? Místo nich dělá čáry, ale to nevadí, jednou zvládne i to. Krásný den.

      Vymazat
  5. Krásné sešity. Připomínají mi Tvoji domácí tvorbu, Tvé mnohé noční laminování, třeba pavučinu, kterou Jenda také rád maloval. A zde jsou ještě i vědomostní otázky.
    A ani se holkám nedivím, já bych si maloval taky. :-)
    Přeji den jako malovaný.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Marcelko,Jeník překvapuje,nádherně maluje a krásně drží tužku.Bude šikulka neboj.Hezký den oběma.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se při prohlížení fotek usmívám, ale to se mi u tebe stává skoro pravidelně. :-) Koupila jsi prima malování a přiznám se, že bych si ho s chutí vyzkoušela i já. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Valach Ostrawski28. března 2012 v 10:17

    Parádní hračky. myslím, že se po nich porozhlídnu, třeba se budou líbit i Malému Ďáblovi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.jiko.cz/shop/index.php?route=product/category&path=54

      Vymazat
  9. Jeník je šikula, šlo mu to moc pěkně a má bezva tričko! ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  10. Dneska se dají sehnat opravdu vymakané věci. Jeníček vypadá opravdu soustředěně, je vidět, že barvičky mu nejsou cizí. Hlavně, že ho to baví, to je důležité

    OdpovědětVymazat
  11. Jenda je opravdu šikovný, musíte z něj mít opravdu radost..:D

    OdpovědětVymazat
  12. Naramny sikula, uzasne...Sesite se teda libi i me, ze bych ho poridila nasim detickam? Moc dekuji za inspiraci...Ty jsi proste MAMA. Krasny den...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, jsou úžasné, baví se tím Jenda i holky. A použitelné pořád dokola, to je na tom nejlepší.

      Vymazat
  13. No Jeníček je šikovný!! Krásně obtahuje!! Super malovánky. Měj se co nejlíp, zlatíčko. Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
  14. Tady Jenda je opravudu moc šikovný a pašák.. a je bezva že jsi se mu trefila do vkusu.. sešity jsou parádní.. hezký den Dita

    OdpovědětVymazat
  15. Jeník je šikulka:-) sešity jsou parádní, taky se po nich kouknu u nás v papírnictví, pro synovce a neteře jak stvořené :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Msrci, teda já koukám, jak je Jeníček šikovný!!!!! TY sešity se mi moc líbí, hlavně, že jdou mazat a tak se k oblíbeným obrázkům jde vrátit!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Zase úžasné pokroky. A Jeníček bez dudlíků vypadá jako velký kluk.
    Můžete mi prosím napsat jaký mám dole vybrat profil abych své komentáře nezveřejňovala jako anonym? Na stránce jsem přihlášená a stejně se mi nedaří zobrazit svoje jméno.
    Díky Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Je to šikovný chlapček a iste sa to všetko čoskoro naučí... a ten zošit je naozaj výhodný keď sa to dá potom zmazať... Musí byť rád že ste a ja si veľmi cením že existujete a pomáhate mu som veľmi rada že mu pomáhate :D

    OdpovědětVymazat
  19. Je dobře, když jsi se zase dokázala usmívat a je vidět, že byl Jeníček spokojený. A je také šikovný. Nedivím se mu, že nechtěl malovat našeho jmenovce, takové bodliny jsou opravdu těžko. Ale mně se moc líbilo to jeho PARÁDNÍ TRIČKO! To je bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti tričko líbí. :-) Mně taky.

      Vymazat
  20. Krásné sešity.To by bavilo i mě, třeba bych se naučila i kreslit. Jeníčka to evidentně baví se učit. A má moc pěkné tričko!

    OdpovědětVymazat
  21. Amélko, nádherný článeček:-) Jeníček je šikovný a je vidět, že ho to moc bavilo. Zakové sešitky vidím poprvé a moc se mi líbí, je to skvělý nápad, když se něco nevyvede, tak se to smaže a začne se znovu. Moc se těším na další tvé článečky:-) Mějte se krásně a ať se vám daří tak jako při malování.

    OdpovědětVymazat
  22. Jenda je prostě frajer!!! Jen houšť těchto příjemných překvapení přeju! :))

    OdpovědětVymazat
  23. Krása, je vidět že ho to zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji za inspiraci, hned jsem se stavila u nás v papírnictví, paní prodavačka nejdřív vůbec nechápala, co po ní chci, ale nakonec vytáhla několik těchto sešitků a hned jsem pár koupila pro své i školní děti. Je to fajn pomůcka, děti mají nejraději mazání:-) A Jeníčkovi to moc hezky šlo!

    OdpovědětVymazat
  25. Na Jeníčkovi je vidět, že se mu hodně věnuješ. Překvapil nás všechny svou šikovností. Přeji hodně úspěchů Jeníčkovi a Tobě moc a moc trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  26. Stieracie omalovavanky su super napad, pocujem o tom vsak prvy krat. Jenicek je sikovny, islo mu to paradne :).

    OdpovědětVymazat
  27. To se mi líbí, že vám ty malovánky oběma přinesly radost. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádhera. Nic tak nepotěší, jako nadšení v dětských očích, když jim člověk koupí nečekaný dáreček. :) Jeníček je šikula a chápu jeho netrpělivost s jěžkem. :D

    OdpovědětVymazat
  29. Jeníček je šikula. Hodily by se mi stejné pracovní sešity, ale pro mě :)), jsem totální antitalent :D

    OdpovědětVymazat
  30. Jeník je šikula, moc pěkně a precizně kreslí. Parádní omalovánky, díky za tip. Jinak my používáme fólie na prospekty. Do fólie dám obrázek, nebo fólii jenom položím do knížky a přicvaknu kancelářskou svorkou. Z té fólie se dá fix parádně mazat. Je to levné a universální :-).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...