čtvrtek 22. března 2012

Strukturované úkoly - Auta


Tentokrát vám ukážeme jednoduchý strukturovaný úkol....


...ale když je Jenda v ráži, tak nepracuje.


Nenechal se přemluvit ani od Šárky.


Normálně takový úkol zvládá levou zadní.


Šárka se mu snažila pomoci.


Ale nic nezabíralo.



Když se dostane do takového afektu, je lepší ho nechat být a počkat, až se uklidní.


Někdy se mi nepodaří zjistil příčinu afektu....


Jenda mi to většinou neřekne a já pak jen tápu.




Nezadařilo se.



Příště to snad bude lepší.

15 komentářů:

  1. Jeníček možná nemá rád, když mu někdo pomáhá. Nebo prostě neměl náladu.

    OdpovědětVymazat
  2. Marci a nechce Jeník někdy začínat sám? To dělá
    Adámek,je taky autista,když jej hlídá babička-moje kolegyňka. On již ale chodí do školy,tak u toho nebrečí,jen si vyprošuje začínat sám,taky někdy nechce aby mu někdo pomáhal.Nevím,zkus to,zda nechce začínat s úkolem sám.Moc obdivuji,jak Tebe,tak i co si tímto prochází,ale ty jseš navíc na to sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že nesnáší, když mu někdo radí, ale tady už si nepamatuju, jestli Šárka začala s radami či nikoliv. Ale i tak si musí na RADY zvyknout.

      Vymazat
    2. mozna ze by mel mit druh her, aby si vymyslel co bude delat sam. a cunik si muze hrat podle pravidel. jarka

      Vymazat
  3. Tedy ten Jeníček dokáže tak lítostivě plakat, úplně ho slyším. Ale je mi záhadou, jak vlastně přijdeš aspoň někdy na to, kde je "zádrhel". To se ptáš nebo hádáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mi to řekne, ale častěji mi to neřekne. Snažím se předvídat, pozorovat, co afekt vyvolává a hlavně ho na maňáscích učím sdělovat své pocity, emoce, názory...

      Vymazat
  4. Připadá mi, že Jenda poslední dobou víc vzdoruje a pláče nebo je to jen můj dojem?Pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. V poslední době bych řekla, že pořád stejně. Ale oproti věku 3-4 roky - to je teď balada. :-P To se fakt nedá srovnat.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Není, dávám na to pozor a učení prokládáme hrou a pohádkami na DVD. Někdy když vidím, že na učení nemá náladu, tak to omezím úplně.

      Vymazat
  6. Holt, každý den, není ten den "D"

    OdpovědětVymazat
  7. Neleze na něj něco? Myslím tím nemoc. Nebo nebolí ho něco? Taky mi přijde, že je víc podrážděný než obvykle. Ale třeba se mi to jen zdá...
    Přeji vám "úspěšnější" období ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  8. Není každý den posvícení. Jeníček viditelně neměl na "práci" náladu. Třeba tomu za pár dní přijde na chuť.

    OdpovědětVymazat
  9. Holt neměl zrovna náladu, příště to půjde třeba líp;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, myslím, že Jenda se moc snaží a jde mu to, každý den taky člověk nemá na něco náladu. Je to krásný kluk.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...