sobota 10. března 2012

Jeník bojí faráře


Jednou za měsíc ve středu večer přijíždí pan farář, aby dětem povídal nějaký příběh z Bible.


Jezdí sem dlouho.
 Určitě celých 5 let, co je Jeníček na světě, není tudíž "cizí".


A přesto se ho Jenda bojí.


Bojí?
To je slabé slovo.


Má hysterický záchvat, když se blíží doba jeho příjezdu.


Jeníček se bojí lidí. To není nic nového.




Většinou se před lidmi schovává, ječí, válí se po zemi, v lepším případě je zdařile ignoruje.




Na pana faráře má asi nejhorší reakci.




Nevím, co mu vadí... možná že je trochu zarostlý? Možná jeho dlouhé vlasy?




Jenda mi to neřekne, ale očividně mu pan farář nesedl.





Když slyší , že farář přijel, utíká se okamžitě schovat do ložnice.


Ještě chvíli pobrekává a třepe se....



...a pak si zesílí DVD přehrávač tak, aby z obýváku nic neslyšel ...ani hovor, ani hru na kytaru.




A tak tu hodinku, co si pan farář povídá s dětmi  (holky plus syn kamarádky), jsme zavření v ložnici a já se nesmím ani na krok vzdálit....

26 komentářů:

  1. Wow, zarostlej pan farář s dlouhejma vlasama, to zní dobře;-) Asi Jenda cítí, jak by to mohlo působit na osoby ženského pohlaví tudíž žárlí, všechny jste jeho :-DDD pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjda, tak to je škoda, že se toho povídání a hraní na kytaru nemůžeš taky zúčastnit. Je to určitě příjemně prožitá hodinka. Jednou, bys nám mohla vašeho faráře taky vyfotit. ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotit ho nemusím, máš ho tady: http://melnicky.denik.cz/zpravy_region/on-line-ptejte-se-kazatele20100714.html

      Vymazat
    2. Tady není adresa aktivní a i když jsem se ji snažila pečlivě opsat a pak zadat do vyhledavače, nezadařilo se mi. :-((

      Vymazat
    3. Nemusíš to opisovat. Stačí si to zkopírovat : ctrl c a pak vložit ctrl v. Mně to funguje. Nebo si dej do Googlu farář Tomáš Trusina.

      Vymazat
  3. Pan farář asi Jendu straší, tak je to. Samozřejmě si dělám srandu a doufám, že časemsi Jeník zvykne. On je sice malý, ale šikovný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikovný a bude, protože je milován a láska dělá zázraky.

      Vymazat
  4. Jeníčkovi se vůbec nedivím, mě se taky nelíbí fousatí muži a ještě s dlouhými vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, myslím, že takové chvilky by Ti dodaly trochu energie navíc.Ale, jak to zde vidíme, i to se časem může změnit k lepšímu a to díky, tvé trpělivosti a důslednosti, při práci s Jendou:-D A jednou si s zazpíváte všichni pohromadě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem zpívali pohromadě, Jenda mi sedal jako batole na klíně (protože se faráře bál), ale aspoň vydržel v kolektivu, teď už dlouho ne.

      Vymazat
  6. To je mi líto, ale abych pravdu řekl, musím uznat, že faráři nikdy moc nepůsobili přívětivě. U Jendy to asi platí vícenásobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smile, jsem věřící člověk a bohužel chtíc nechtíc bych to mohla napsat podobně. Nemám příliš dobrou zkušenost s duchovními. Tak, jak to vidím já - kážou vodu a pijí víno. Věřím v Boha, ale kostel k tomu nepotřebuji. Mám svou víru v srdci a ta je důležitější než neplodné papouškování nějakých naučených frází nepřevedené do reálného života. Neříkám, že jsou všichni faráři ap. stejní, ale moje zkušenost není dobrá.

      Vymazat
  7. MARCI ,JÁ SI MYSLÍM,ŽE JENIČEK JE VELMI VNÍMAVÝ,A ANIŽ TO DÁVÁŠ NA JEVO JSI PŘECE TROŠKU JINÁ,VÍM TO PODLE SEBE KDYŽ JDU DO KOSTELA NEBO MEZI SKAUTY ATD...TAKÉ ZNÁ JEHO AUTO A PŘECE JE TO MUŽ A TO JE I ZNÁT NA TOM JAKÝ MÁ VZTAH K TÁTOVI ...MYSLÍM,ŽE ČASEM AŽ TŘEBA POSEDÍTE NA ZAHRADĚ TAK SE TO PODDÁ ....DAJA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že muže má raději než ženy. U faráře to ovšem neplatí. Má rád své 2 asistenty, mého bratra, manžela mé maminky. Ale farář mu holt nesedl...stejně jako tchán a manžel kamarádky. Sám si vybírá, koho do svého světa vpustí a koho ne. :-)

      Vymazat
  8. jestli ho neděsí oblek faráře

    OdpovědětVymazat
  9. Tak pana faráře jsem zkoukla :)..je fajn, že si udělá čas ..i zajede. Jak jste na sebe vlastně narazili?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ani nevím, asi přes tu kamarádku, jejíž syn na ty biblické hodiny dochází k nám... Já jsem křtěná v CČSH, ale tam chodí samé "babičky" a hyperaktivní děti tam asi vadily. U CČE nevadí. I když Jendu už tam dávno nebereme.

      Vymazat
  10. jendovi se vubec nedivim, ja taky farare nemusim... :p
    a jako mala jsem nemela rada ani pohadky ani pribehy s bible, primo jsem se jich bala.

    OdpovědětVymazat
  11. Není moc obvyklé, že je farář zarostlý. Možná to Jeníčkovi taky tak nesedí. Ale jestli ho tak dlouho tak moc nemusí, nemyslím, že se to někdy zlepší.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak a komentář se ztratil. Tedy ještě jednou. Psala jsem, že Jeníčkovi možná vadí to, že je tak zarostlý, což není pro faráře asi obvyklé a možná to tak vnímá. Asi si už těžko na něj zvykne.

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že Jankovi vadia okuliare pána farára! Počula som že mnoho detí - aj autistických, má s okuliarmi u druhých problém... Treba skúsiť.

    OdpovědětVymazat
  14. Reaguje jak kdyby byl posedlý ďáblem. Není to nakonec celé tajemství autismu? Co takhle exorcismus?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. posedlý ďáblem???! To mě nikdy nenapadlo. Asi mi došla slova.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...