pátek 16. března 2012

Se strejdou


 Jenda má už  5. den horečky - aktuálně 39.3 st.
Dopoledne jsem ho vzala k doktorce. CRP je nízké, takže na antibiotika to naštěstí není.




Jeníčka však nechám spát a  ukážu vám fotky ze 4. 3. 2012


To tu byl na víkend můj bratr....
Jeníček má (některé) muže rád.


Můj brácha sem nejezdí často.
Bohužel.


Ale když přijede, Jenda si ho zabaví pro sebe....


...a já mám čas na vaření...


...na pečení i na úklid....


Moc se mi líbilo, jak byli chlapi zabráni do práce....


...a jak třídili zvířátka z jogurtů....


Říkala jsem si, že se s vámi o ty hezké fotky podělím....


Jendův úsměv svědčí o tom, že měl radost....


 Kéž by bylo Jendovi zase líp.



Kéž by se zase usmíval.


Tak a teď už znáte mého bratra.
Je to jediný muž, který u mne v srpnu na JIP-ce v nemocnici trávil čas do pozdních nočních hodin.
ANO, v srpnu v nemocnici jsem zjistila, komu na mně záleží a komu ne.
Jsem ráda, že ho mám.

Přeji vám pohodový, klidný víkend.

24 komentářů:

  1. Amélko, Jeník vypadá na fotkách opravdu šťastně. Tak přeji, abys mohla podobné fotky nafotit zas co nejdřív - brzy se uzdravte. Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,tak ten konec fotek mě rozbrečel,jak píšeš,kdo u tebe trávil plno času na Jipce.Alespoň on,když né ten ,,pravej,,mužíček. Buď silná,Heníkovi bude zase lépe-moc mu to přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že oba kluky ty barevné figurky zaujaly a taky vidím, že si bráška vzal na pomoc ovečku. Jde to klukům spolu, radost pohledět. :-))Jeníčka je mi teď moc líto, ty horečky ho musí hrozně vysilovat a líbí se mi jeho rozumná paní doktorka, která dobře ví, že na virózu antibiotika nezabírají a dokud se nemoc nezvrtne, není jimi potřeba zatěžovat organizmus. .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško, čuníka si vzal bráška na pomoc. :-) Ano, chodila jsem s holkama k jinému doktorovi, ale ten dával antibiotika jak na běžícím páse. Tak jsem je pak přehlásila jinam. Jsem vděčná, že má paní doktorka přístroj na CRP a z jediné kapky krve ví, co a jak. Už kolikrát nám takto ušetřila antibiotika.

      Vymazat
  4. Báječné mít takového bratra, mít se o koho opřít a mít někoho, kdo se o tebe může postarat, když nemohl ten, kterému by to náleželo - tvůj manžel!
    Jeníček se hezky usmívá, je vidět, že je mu s ním taky moc dobře a to je hlavní. Neboj, bude brzo v pořádku, teploty klesnou a zase se bude všechno fajn.
    Hezký víkend Amelie a drž se - bude líp!-:)

    OdpovědětVymazat
  5. Buď vděčná za to, že máš tak bezva bráchu:-) I když se vidíte málo. Takový sourozenecký vztah není samozřejmostí, je ti tím vynahrazeno něco jiného, co chybí... Jeníčka drží bacily dlouho, většinou by po 3 dnech mělo být už líp, tak snad už to brzy skončí a budete si zase užívat úsměvů. Těším se na tvé další fotky a vyprávění.

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, jak si oba rozumí. Je důležité, mít někoho opravdu blízkého.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky se na ty fotky kouká..
    Jeničkovi ať je brzo dobře!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Kluci jsou spokojeni :-) Škoda že Jeník nemá takového tátu :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko přeju Jeníčkovi, aby už zítra byly teploty o hodně menší a brzy byl zase zdravý a bez teplot. Fotky s tvým bráškou jsou krásné, je vidět jak byl Jenda spokojený. Jsem ráda že máš takového hodného brášku.. hezký večer Dita

    OdpovědětVymazat
  10. Víkend.... Většina z nás se na něj těší. Přežij. A ať je vám líp.

    OdpovědětVymazat
  11. Bratr je samej náramek. Já je nosím taky rád. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za krásný komentář :))
    Také přeji synkovi, aby se co nejdřívě uzdravil a aby váš brácha co nejdřív zase přijel :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Amélko, je vidět, že to Jeníčkovi se strejdou tuze svědčí.Krásné fotky. Jen více takových návštěv se strejdou.
    Pěkný sluníčkový víkend u vás doma.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Je to hrozně velký sympaťák! Je hezké, jak se Jendovi věnuje a bylo hezké, jak se věnoval Tobě. Takový člověk, to je dar a já jsem ráda, že ho máš!
    Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  15. Chudák :/ Pořád takové horečky, u nás už to taky začíná :/ sestra ta už taky leží s horečkama 39...a na me uz to taky leze :/ A co ty? Pořád jsi taky nemocná? Už ať jste zdraví ^^

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marci, máš fajn bráchu a na Jeníčkovi je vidět, že byl moc spokojený. Jen, aby se už Jeníček brzy uzdravil!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě posmrkává, pokašlává, ale teploty po 6 dnech konečně ustoupily.

      Vymazat
  17. Jste s bráchou skvělá dvojka!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky jsou nádherné, je z nich cítit radost, zábava.:) Jeník a tvůj bratr spolu vypadají skvěle. Mimochodem, tvůj bratr má moc pěkný hodinky :P

    OdpovědětVymazat
  19. Je dobře, že někoho máš..mít já takový vztah s bratry..bylo by to fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, ono to není ideální, taky to často skřípe, ale člověk se v tom naučí chodit. Eliška říká, že brácha přijíždí za počítačem, ne za nimi a asi má pravdu, často se mu do hraní s Jendou nechce, ale já ho zapřáhnu. :-) Když chce jíst, musí pohlídat. :-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...