úterý 18. září 2012

Jeníček se učí pít z hrnečku


Jeníček dostal hrnek s Krtečkem.
Ty domácí hrnky mu asi nepřijdou moc atraktivní, a tudíž z nich odmítá pít a vyžaduje svoji láhev s dudlíkem.



Nastal čas učit se pít z hrnečku.
Na nácvik učení jsem vzala Jeníčkovy nejoblíbenější věci.


Dudlíka, čuníka a Krtečka.
Dudánek pil vodičku... a moc si pochvaloval, jak hezky se z hrnečku pije.



Čuník pil vodu....
Krtek pil vodu...


...tedy pokud se v ní zrovna netopil....


...a nakonec i Jeníček okusil vodu z hrnku...



Bylo to jen pár loků, spíš u toho dělal hlouposti, než pil, ale jako první krok dobrý, ne?



Postupně bysme mohli lahvičku odbourat, přece jen mu bude brzy šest let...





10 komentářů:

  1. Amélko, tak koukám, jaké děláte pokroky. Píšeš, že Jeníček vypil pouze pár loků - ale pokud mohu citovat z jednoho filmu, který jsem nedávno viděla " I o kapku stoupne moře" - takže každý byť malý úspěch se cení.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pár loků se cení. Na Jendu je to velký úspěch - odpoutat se od svých rituálů, od svých jistot a zkusit něco nového. A vím, JAK je to pro něj těžké.

      Vymazat
    2. Amélko, tak nějak jsem to myslela. Ale asi špatně napsala. Prostě jsem chtěla říct, že jste moc šikovní.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Někdy je to pěkný oříšek - vymyslet něco, co by Jendu zaujalo a necítil to jako nátlak.

      Vymazat
  3. jste šikovní!

    Věřím, že se Jeníčkovi hrníček zalíbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie,
    teď jsem se musela smát :-)
    Zrovna dnes Matýsek odmítal ochutnat nové jídlo. Přinesla jsem proto maňáska krtečka, který má u nás velký vliv :-) A ochutnával nejdřív krtek, moc si to pochvaloval, a najednou i Maty toužil ochutnat :-)
    Lepší než nátlakem je na to jít po dobrém a ideálně hrou :-) U autistů i "zdravých" dětí :-)
    Ovšem u vás má každý úspěch v mých očích tak nějak větší váhu, takže moc gratuluju k dalšímu pokroku! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zvolila jste dobrý postup, však on si to Jeníček osvojí.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...