úterý 18. září 2012

Duhová kostka


Kdybych vám vyprávěla, jak se mi stalo, že mi jedna dobrá duše půjčila pár hraček, asi byste neuvěřili.



A protože náhody neexistují, asi to tak mělo být.


Duhová kostka se zpočátku Jendovi nelíbila.


Nechtěl si s ní hrát, tak jsem si hrála sama.


Jenda se po chvíli přidal....


Měla jsem z toho radost.


Kdybych ho nutila, tak se zasekne a nic s ním nehne.



Když jsem kostku rozkládala, říkala jsem si, že už ji (asi) nikdy nedám dohromady.


Na první pohled mi to přišlo strašně složité, ale není.


Když jsem to zvládla složit já, pak už všichni.



Nejlepší bylo Jendovo: "tohle udělej" a "tohle udělej"...


...ukazoval prstíkem na obrázky a měl radost z toho, když se mi to nedařilo a "pořád" mi to padalo.



Pak zkoušel postavit komín...


Padalo mu to, ale nevztekal se a zkoušel to znovu a znovu....


Hezky si u toho trénoval trpělivost.



3 komentáře:

  1. Kostka vypadá hezky. Vyprávěj, budu ti věřit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek, aspoń , že ho to potom začalo bavit :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou dnes hračky, opravdu zajímavé a něco se děti naučí! Přinejmenším trpělivosti.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...