čtvrtek 13. září 2012

Houbičky na nádobí



Jenda má v oblibě houbičky na nádobí.



Když je koupím, půjčím mu je a on si s nimi asi čtvrt hodiny vyhraje.


Čtvrthodinové hraní považuji za zázrak, který se moc často neopakuje, tak si toho podle toho vážím...


Jenda si vyskládá houbičky do řady...
..a na to si dává svoje "poklady".


Pak z toho všeho zase udělá "valnou hromadu", jak už bývá jeho zvykem.


...občas hru pokládá echoláliemi a zlobením čuníka.



Ještě zkusíme komín...



...a pak domeček pro zvířátka...




Vypadá to jako prima hraní, ale Jenda mě u toho zlobí - boří mi domečky, ničí mi ohrádky...


... dává čuníkovi čichnout k zadečku pejska ap.


Pak už zase všechno obrací vzhůru nohama...


...a je čas hru ukončit...


Měla jsem štěstí, že se zrovna probudil křeček a Jenda ho s nadšením pozoroval...


...tak si ani nevšiml, že jsem mu sebrala houbičky a tudíž neprotestoval...


Jinak by takhle nadšeně ručičkama netřepal.

1 komentář:

  1. Jeník má na poslední fotce na triku úžasný nápis, mám pocit, že něco takového pořídím Lukimu, ten taky pořád dělá, že neslyší, hlavně když se vysloví slova vstávej a škola :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...