pondělí 24. září 2012

Puzzle - 4 díly


Jendovi se často nechce "pracovat".



Ale nic jiného mu nezbývá.



Chce-li na iPad, musí úkol dodělat.



iPad je velmi lákavá odměna.


Moc mu to nešlo a Jenda se vztekal.




Čertil se....



....kousal se do ruky...





... ale nakonec to s mojí dopomocí zvládl...




5 komentářů:

  1. A nakonec vypadá Jeníček dokonce spokojeně, nevím jestli kvůli tomu, jak je šikovný, nebo proto, že už má úkol za sebou a odměna čeká. :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš a já jsem si myslela, podle fotek, že ho to docela baví.

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli je to z neděle, v neděli se nedělá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to z neděle. A jinak, pro mě je neděle dnem, kdy toho nejvíc udělám, jindy to nejde.

      Vymazat
  4. kdo by to byl řekl, jak těžké může být poskládat takový obrázek.třeba číslo by mu šlo líp.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...