neděle 2. září 2012

Logico Primo 2



Logico Jendu moc nebaví, ale "práce je práce".


A tak společnými silami každý den (několikrát denně) "válčíme".



Kde je stejná "vlnka"...?


Kde je "písmenko "e, c o"?



...otočit a zkontrolovat, zda je úkol vyhotovený správně.




A teď vlajky.


Kde je tato vlajka?
Kde jsou vlnky, kolečka, hvězdičky, trojúhelníčky?


Vlajky má Jenda rád, takže tento úkol neodmítal...




Máme to dobře. Hurá.

Zbystři zrak a soustřeď se. Vnímej a povídej.
Máme dvě sady kartiček určených pro děti od 4 let, ale sad s kartičkami se dá pořídit víc.



Kolik je na obrázku věcí? Kolikrát je tam batoh nebo penál?

Přiřaď kostku se správným číslem...
To bylo docela těžké a Jenda si to udělal po svém. :-P


Ke které mističce dojde zajíček?


Dvě mrkve vedle jednoho salátu,  salát a tři mrkve nebo jedna mrkev mezi dvěma saláty?
Na Jendu těžké.
 Sám by to nezvládl, ale společně si poradíme a úkol dokončíme...
Sladká odměna ho nemine.
Teď si oblíbil želatinové dudlíky nebo bílé a růžové lentilky.

10 komentářů:

  1. Děláš to báječně :)) práce je práce--perfektní :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ó jéje! Tak na tomhle systému označování bych totálně pohořela. Je to pro mne naprosto nelogické. Nejde o to, že bych snad nevěděla co k čemu patří. Ale musela bych se pekelně soustředit na to, jak to správně označit.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se to zdá docela těžké, divímm se, že třeba ty vlajky Jeníček zvládne, je to vážně chytrý kluk, docela by mě zajímalo srovnání se stejně starým dítětem. Jsem přesvědčená, že by leckeré v jeho věku, strčil do kapsy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se to zdá moc těžké, proto mě překvapil, že "docela" spolupracoval. Vždyť taky nesouhlasím s tím dát ho do zvláštní školy.

      Vymazat
  4. Marci, logico (ale piccolo) jsem zvažovala pro Lukáška k vánocům s postupným dokupováním sad karet k různým příležitostem, nakonec to ale vypadá, že jako celorodinný dárek dostane svůj "podíl" na iPadu, takže Logico bude muset počkat na další příležitost, takže tak v březnu k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci iPad asi nakonec bude, koupíme si ho celá rodina, využijeme toho, že sesbíráme peníze na dárek i od prarodičů atd..., takže to dáme dohromady a Luciš ho bude mít pod stromečkem:-)

      Vymazat
  5. Je faktzajímavý kolik různých pomůcek je. Pro každé dítě něco jinýho. Zajímavý

    OdpovědětVymazat
  6. Jenda má štěstí, že tě má :-).Taky jsme podobné úkoly procvičovaly s holkama

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...