pondělí 17. září 2012

Čísla


Jeníček dostal nedávno balíček.


Je vidět, že dobří lidé stále existují.


Kromě jiného v balíčku byla úžasná čísla.



Jenda z nich byl nadšený.


Chvíli si s nimi hrál s Eliškou....


...pak je ukazoval strejdovi...



A nakonec jsem mu já říkala, jaké číslo má hledat a Jeníček si je dával do řady....




Potom chvilku stavěl komín...



Dělali jsme kolečko...


... a taky pár řad...


Bavilo ho to asi 15 minut...


...a potom už si začal čísla uklízet do sáčku.


Dárci moc děkujeme za balíček, Jeníčkovi se čísla moc líbila....

4 komentáře:

  1. jé... to je super :) Jenda je šikovný :) nabudúce by ste mohli znázorniť smajlíka :D a Jeníček by potom povedal, či je smajlík smutný, alebo šťastný :D Prajem pekný deň :D

    OdpovědětVymazat
  2. To se vůbec nedivím, že byl nadšenej. A 15 minut to bude asi rekord. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych jednou ráda věděla, kam až Jeníček s těmi čísly dojde, když ho tak baví. Určitě daleko.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...