neděle 23. září 2012

Dárečky


Jsem vyřízená.


Psychicky i fyzicky.



A tak vám jen ukážu, jak si Jeníček hraje s dárky od vás....


Čuníci a dýně mu přišli vhod...




Háčkované dečky se mu moc líbily....



Balil do nich čuníky....



...a byl spokojený.


Dárcům tímto MOC děkuji.



 Víkend je nad moje síly.



Tentokrát byl prodloužený i s pátkem.


A ten další bude možná i se čtvrtkem...
:-(

Bude líp...




Naděje nikdy neumírá.


11 komentářů:

  1. Bude,uvidíš.Budeme tomu spolu věřit jo?Zdenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček si moc pěkně hraje. Hlavu vzhůru, zítra už je pondělí! I když v pátek bude volno...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, aspoň Jeník měl hezký poklidný den. Určitě bude lépe, věř. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, vždycky, když jsem takhle psychicky dole, vzpomenu si, že i sám Pán Ježíš padal pod křížem. Ty máš mnohem větší sílu, než si sama myslíš. Vím, že není nekonečná, ale je hodně nadprůměrná. Bůh tě nenechá úplně upadnout! On někdy vede člověka dlouhým a černočerným tunelem, ale vede ho k určitému, věřím, že krásnému cíli. Vydrž zlato!

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš, a mě zas ničej dětičky....ječej, pruděj, Štěpa se furt válí po zemi a trhá si za pindíka...hezký den přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ječící, vzteklé i pubertální děti jsou v pohodě, znám horší "věci":-P

      Vymazat
  6. Drahá Marcelko..
    Posílám velké objetí a pohlazení..Naprosto ve všem souhlasím s Davidem..Napsal to krásně..Vydrž Duše statečná..Určitě zase vysvitne sluníčko,jen to přežít..Moc na Tebe myslím.
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě bude lépe - Jenda je šikovný, dělá velké pokroky a i ten náročný víkend, kdy je vás plný dům, zvládnete:-). Držím palce. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Amél, posílám hodně síly ♥♥♥ I nadcházející víkend bude nejspíš náročný, tak hodně štěstí! Drž se, moje milá!
    evice

    OdpovědětVymazat
  9. Snad nejhorší na světě je bezvýchodnost a ubíjející stereotyp. Ale věř, že i to se změní. Něco o tom taky vím. Radek

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...