úterý 11. září 2012

OSKOLA - Ovoce



Tak dvakrát třikrát denně se snažím s Jendou "pracovat" na strukturovaných úkolech.
Většinou to není víc jak pět minut.
Žádné "týrání" dítěte nehrozí.


Jenda je velmi "negativistický" tvoreček, takže jde málokdy dobrovolně.


Ale věděla jsem, že složit půlené ovoce je pro něj hračka...


...a tak jsem žádné scény, kopání, vztekání, ječení, házení ap. netolerovala.


Chvíli předváděl, jak ho stráášně bolí "bíško"...



...otáčel se...


...pofňukával...


...ignoroval mě...



..ale nakonec celý úkol BEZ CHYBY dokončil.


Musí.


Nemá na výběr.





Kolikrát si asi myslí, že mě převeze...


...ale já se nedám...



11 komentářů:

  1. Já si myslím, že Tě ani tak nechce převézt, ale že ho ta hra s Tebou takhle prostě baví. Není to možné?

    OdpovědětVymazat
  2. božínku ten vyrostl od tý doby co jsem tu byla naposled. Nějak mám teď toho svýho až až, ale dneska konečně se mi uvolnila chvilka. Roste d okrásy chlapec :) a je šikovný :)
    Jinak psala jsem Ti email :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcí, udatně s Jeníkem "bojuješ" o plnění úkolů - a je moc dobře, že se nedáš a vytrváš. Jeník je moc šikovný, krásně úkol nakonec splní:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Každé dítě zkouší kolik máma vydrží. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček je šikulka. Jind.

    OdpovědětVymazat
  6. Šikovný je a to bolení břicha předvádí (aspoň podle fotky) velice věrohodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, to by mu šlo. Naštěstí už ho znám. "Nezasvěcený" by si mohl myslet, že ho fakt bolí břicho (nebo nohy) - podle toho, co zrovna "používá"....

      Vymazat
  7. Proč to bojování nenechat na nějaké specializované školce,přípravce,Jenda by respektoval autoritu a velmi by mu to prospělo,na maminku "prdí",což je jasné,maminka a pedagog nejsou nutně slučitelné role.Myslím,že to,že je Jenda vyloučen,ze společnosti,mu v důsledku škodí.No jo,no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PROČ? Protože tu žádná v okolí není. "Maminka a pedagog nejsou nutně slučitelné role"? A já si myslím, že někdy je to docela fajn.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...