sobota 8. září 2012

Míra a váha


Poslední roky se Jenda nenechal dobrovolně změřit ani zvážit.


Vždycky utíkal, brečel a válel se po zemi.
Když jsme ho měřili minule, tak jsme ho drželi tři a nepovedlo se.


Nepomohl příklad holek ani vážení a měření čuníka.



Jenda se nechtěl vážit, plakal a schovával se pod deku.



Na váhu si Jenda nestoupne vůbec.


Většinou se zvážím já, potom si vezmu Jendu do náruče a výsledek odečtu.


Měřit se taky dřív nechtěl.


Tentokrát Jenda sice dělal blbosti, ale povedlo se.
Chvíli se sedal "na bobek"...


Potom zase ječel a vyskakoval do výšky....


...uhýbal na stranu...


...ale nakonec se zadařilo...


Jenda se pak chvíli vztekal, ale "mám to".
Měří asi 122 cm, váží cca 21 kg, boty má velikosti 34.
Je to náš velký a šikovný kluk.


8 komentářů:

  1. Tak to koukám! Velký kluk to už je a čím dál šikovnější! Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem na tvém blogu nebyla. Koukám, že Jenda je pořádnej kus chlapa :-) A díky za info o tvojí knížce, jsi dobrá...

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, Jeník je kus chlapa!!!! Vzhledem k tomu, jak nechce moc jíst, to čumím teda.
    Můj syn, o rok starší než Jedna, má 19,8 kg, 116 cm a nožku 28. Ten je proti Jeníčkovi drobeček.
    Jeníček má být asi po kom že? Tatínek bude kus chlapa ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemá být po kom malý. Manžel má 189 cm, já 181. I holky jsou vysoké.

      Vymazat
  4. Teď si tady čtu Tvou odpověď... tak to se ještě kluk pěkně vytáhne :-) Je šikula, že měření nakonec "dal". Tleskám Jeníkovi!! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeník roste jako z vody, s takovou půjde rovnou do třetí třídy. :)
    I já jsem vždy vyčuhoval z řady, teprve až v deváté třídě jsem se tak nějak srovnal s ostatními.
    A je opravdu šikula, že se nechal změřit. I když se pak vztekal, je vidět, že přeci jen pobírá víc rozumu, dospívá a snáší mnohé z toho, co dřív vůbec nemohl. Bude líp.

    OdpovědětVymazat
  6. Jenik pekne roste,stava se z nej uz velky kluk a jestli bude po vas tak z nej bude obr.

    OdpovědětVymazat
  7. No vidíš, čím dýl to tady pročítám, tím větší pozitiva vidím :-) Jen tak dál

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...