pátek 21. září 2012

Na kontrolu do APLY 2


U Mc Donalda se Jendovi líbí, ale nelíbil se mu panáček na stěně.


Jeníček na něj vyplazoval jazyk a říkal, že je hnusnej.



Když jsme došli k APLE, slezl Jenda z kočárku a běžel se schovat za strom.
Tam se skrčil a nebyl tam ani vidět.


Prý se bojí paní.


Nakonec se nechal "dobrovolně" přemluvit a šli jsme dovnitř.


Chtěla jsem si dojít na záchod a Jenda trval na tom, že dveře MUSÍ zůstat otevřené.
Nechtěla jsem ho naštvat hned na začátku, a tak jsem souhlasila.


Naštěstí tam kromě nás nikdo jiný nebyl.


Ukazovala jsem Jendovi tamní hračky, ale Jenda je ignoroval.


Seděl s čuníkem u iPadu a na hračky se dívat nechtěl.


V "ordinaci" byl tentokrát skvělý.
Odpovídal na otázky, namaloval obrázek a plnil zadané úkoly.


Za odměnu si mohl pohrát s velkou pirátskou lodí z LEGA.
To bylo něco pro něj.


Takhle hodného jsem Jendu dlouho neviděla.


Pirát i loď se mu moc líbily....


...a když odcházel, řekl mi, že mu loď donese Ježíšek na vánoce.
Chudák Ježíšek. Kde by na to vzal....


Zprávu z vyšetření dostanu do týdne domů.


Pak už pro nás přijel manžel...


...zjistila jsem, že auto někde naboural.

Při otáčení prý poblíž práce někam nacouval...
Jenda se na něj zlobil a vyplazoval na něj jazyk.



13 komentářů:

  1. Ten tě dovede šikanovat.. i se záchodem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to šikana, bojí se v cizím prostředí. Je to normální:-P

      Vymazat
  2. Jeníček byl naprosto skvělý!! A manžel taky :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně řečeno, mně se ten panáček také moc nelíbí. Pirátská loď z lega, to je určitě sen každého kluka. Nabourané auto, zase starost navíc. Amálko, ty abys měla nervy ze železa.

    OdpovědětVymazat
  4. Matisko by sa rad zahral s kocikom, hupacim konikom, autickami a tou vecou na stole. Naopak, ta lod by ho pravdepodobne nezaujala. Ta by sa naopak pacila Robincekovi. To me mega blocks, nie?
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně zařízená ordinace...tam se musí děti cítit dobře. A Jeník je moc šikovný...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani se Jeníčkovi nedivím - ten panáček se mi také nelíbí, viděla jsem hezčí. Jenda se v cizím prostředí choval dobře, je vidět, že dělá pokroky a všichni víme, čí je to zásluha. Nabourané světlo je sice finanční škoda, ale hlavně, že se nikomu nic nestalo. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujeme Jeníčkovi k úspěšnému zvládnutí vyšetření!Nás čeká to samé přibližně v lednu,ale už teď mám z toho obavy.Podle fotek jsem si všimla,že navštěvujeme s Kubou stejná místa jako Jeníček.Jezdíme také do Jesenice k panu doktorovi Živnému.Držíme Vám palce,ať je zpráva z vyšetření co nejlepší!!!Jarka a Kubík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jezdíťe k Živnému? To mi připomíná, že bych měla Jendu objednat, možná i sebe s nohou...jenže nevím, zda to "uřídím".
      Jarko, neměj obavy z vyšetření, děti to obvykle zvládají lépe, než si maminky myslí. Držím palce.

      Vymazat
  8. To u McDonalda nebyli žádní lidé? Já mám zkušenosti, že je tam narváno a proto to tam nesnáším..
    Sem do Prahy jezdím taky, zrovna před 2 týdny jsem tam byla, ale té lodě jsem si nevšimla :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byli jsme tam okolo 12:30 a opravdu tam bylo poloprázdno. Naštěstí:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...