sobota 22. září 2012

Zvuky a točení dokola


 Zvuky a točení dokola... to je to, co má Jeníček rád.


Už jako tříleté dítě běhal dokola a zpíval si své echolálie.



Teď má nejraději plastové kolo od babičky...


...sedne si na něj...


...a točí se dokola...


Občas spadne a zase pokračuje dál...


Do toho třepe (kývajícím se) medvědem, který vydává zvuky....


...nebo s ním bouchá o zem...


Takový malý blázinec.


Hluk a rámus nemá Jenda rád, ale ty zvuky, které "vyrobí" sám, ty mu nevadí.



Manželovi se ten rámus nelíbí a má tendenci Jendu okřikovat.


Jenda pak s řevem utíká do ložnice.


Já to neřeším.


Pokud nemám co na práci (hahaha), tak se snažím Jeníčka zabavit něčím jiným....


...ale pokud potřebuji uvařit, vytřít ap., tak jsem ráda, že se chvilku zabaví sám...


...i když "svým" způsobem...



6 komentářů:

  1. To je zajímavé, že opravdu zvuky, které "vyrobíme" sami, nám nevadí. Všimla jsem si, jak mi nedělá dobře na uši, když se manžel přehrabuje v příborech a hledá si "svou" vidličku. To mě vážně v těch uších, úplně bolí. Ale když s příbory mlátím já, jsem v pohodě. :-)) Jeníčka nemá cenu okřikovat, je to kluk a ti si někdy trochu zablbnou a ostatně holčičky taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vás oba zdravím,je zajímavé ,že Jeníčka baví točit se dokola ,jako naše zeměkoule,náš svět.Setkávám se s tím u hodně dětí které mají problémy....kdoví co to znamená?Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyz se s tim Jenik zabavi tak je to urcite dobre vypada u toho spokojene.Vubec se nedivim ze spade vzdyt se mu s toho musi tocit hlava.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélie, narazil jsem na toto. Možná by Tě to mohlo zajímat:

    http://www.e-kniha.com/vazeni-ctenari-stranek-e-kniha-com.html

    OdpovědětVymazat
  5. To točení dokola je mi povědomé :-). Míša to dělá někdy taky. Se zvuky je to podobné :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,tak naše Klárka se točí hodně často a zajímavé je to,že to na mně dělá dojem,že jí se hlava netočí.Kolikrát si říkám,že už bych byla na zemi a ona nic.Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...