čtvrtek 6. září 2012

Barvy a mláďata


V poslední době jsme procvičovali barvy...


Jenda měl přikládat k autíčku tužku stejné barvy...


...růžové autíčko - růžová pastelka ap.


To měl hotové raz dva...


Úkol číslo dvě:
- maminka to udělala špatně. Ukaž, jak to má být správně.


Tento úkol se mu nelíbil. Chvíli se vztekal, ale za bílé a růžové lentilky se nakonec přemohl...




Potom jsem se ptala, KDE je růžové autíčko, kde fialové....



...kde je oranžová pastelka ap. a Jeníček ukazoval....


Další úkolem bylo přiřadit správně mláďata.


Ke kočce koťata, pejskovi štěňata...


...prasátku selátka...


...koníkovi hříbátka...


...huse housata....


Jenda se ani jednou nespletl.

2 komentáře:

  1. Amélko, čtu tvůj blog asi rok, a Jendův pokrok je očividný. Děláte dobrou práci :o)). Navíc jsi mi inspirací co se "hraček" týče. A propos... odkud máš mláďátka? :o) Moc by se mi taková sada hodila. Zdravím a děkuji Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.oskola.cz/oskola/eshop/0/3/5/577-Mladata-zviratek

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...