neděle 30. září 2012

Fazolky do vody


Jenda nemá rád koupání.


Koupe se asi dvakrát týdně. Častěji to bylo utrpení pro oba dva.
Nesmím mu to říkat dopředu, protože pak ječí klidně celý den.
Řeknu mu to až večer a okamžitě ho odvádím do koupelny. Žádné prodlevy.
Po koupání má jako odměnu iPad v posteli.


Koupila jsem mu nové fazolky do vody.


S těmi se koupání obejde bez slz a bez křiku.
Až dojdou zásoby, tak budu muset přiobjednat další nebo vymyslet něco jiného.
Občas přemýšlím, zda mu sebrat vaničku a koupat ho ve velké vaně, ale zatím jsem neměla odvahu.
Asi počkám, až bude doma klidněji....



Jenda je nadšený z každého válečku.




Jedno koupání = jeden váleček.
Což znamená jeden sáček nadvakrát.




Někdy tam jsou dvě větší věci, jindy klidně i čtyři menší.


Jak málo stačí k dětské radosti...


12 komentářů:

  1. Jak dojela Šárka?

    Myslela jsem si, že Jenda řve jen, když jej koupe manžel a s tebou to je bez vztekání. To je škoda. Aspoň, že na něj funguje ten iPad. Co byste si bez něj počali? :-)M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S manželem ječí jak hysterka, když koupu já, jen to zkouší s troškou pláče. Rozlišuji mnoho stupňů pláče - od pár fňuknutí přes trošku slziček po nehorázný řev:-))))

      Vymazat
  2. Ja mam opacny problem, Mathisko sa chce uz o 4tej kazdy den vyzliect ze sa bude kupat ja ho potom asi 20x obleciem a vysvetlim mu ze sa kupat bude az ked sa Marc vrati z treningu a bude sa sprchovat Nemozem ustupit, raz som ustupila a potom sa chcel kupat uz rano alebo niekolko krat denne, co nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, tak to ti taky nezávidím. Já mám nekoupací autíky:-)

      Vymazat
  3. KDYŽ BYLY DĚTI MALÉ, DÁVALA JSEM JIM DO VANY PÁR JADÝREK Z MELOUNU.
    JE TO ZÁBAVA. VE VODĚ NEJDOU ZA ŽÁDNOU CENU CHYTIT.
    ALE NEVÍM ZDA BY SE JENÍČEK NEROZLOBIL?!
    DĚTEM MUSÍME NĚKDY VYMÝŠLET RŮZNÉ KLIČKY, ABYCHOM DOSÁHLI SVÉHO.
    HODNĚ ZDARU PŘEJI.
    POHODOVÉ PODZIMNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se asi Jendovi nelíbilo, ale jako nápad na pozdější dobu je to prima. Díky.

      Vymazat
  4. Mně by stačila k radosti i ta vana. Mám jen sprchu. Nebo aby mi někdo umyl záda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sice vanu už 11 let, ale ve své podstatě se tam nedostanu. Přes den to nejde a po půlnoci, kdy už děti spí, na to nemám sílu. ANI nesmím rachtat s vodou:-P Rychlá sprcha musí stačit.

      Vymazat
  5. Dobrý den paní Amélie, na Váš blog jsem narazila opravdu náhodou (na Idnes byl článek o autistech a v komentářích pod článkem se čtenáři několikrát zmínili o tom, že čtou velice zajímavý blog o pětiletém autistovi, tak jsem trochu zapátrala, hmmm, na první pohled jsem si myslela, že je to o nějakém autíčku Jeníčkovi, no bylo to správně :-)). Musím říct, že mě Váš blog doopravdy zaujal, nemám samozřejmě čas propátrávat všechny příspěvky, ale je vidět, že Jeník udělal strašně veliký pokrok, že Vaše snaha o to, aby zvládal různé situace nese svoje ovoce!!! Z pohledu nového čtenáře, který koukne na příspěvek z roku 2011 a z letoška je to opravdu markatní rozdíl, jen tak dál!!!! Vím - nebo spíš nevím, nebo si to ani neumím představit - že Vás to musí stát strašně moc sil a mohu Vám jenom přát, ať ty síly máte pořád, ať vytrváte a nevzdáváte to (s Boží pomocí jde všechno, i když někdy krapet ztuha...). Máte skvělé holky, syna, který je moc hezký a rozhodně i šikovný, jenom prostě po svém. Prostě přeji hodně sil, určitě Vám nepíšu naposled! Chtěla jsem se ještě zeptat na Vaši kamarádku Zdeňku, jestli je ještě v té nemocnici? Posílala bych jí pohledy, ale poslední zpráva byla z půlky září, tak nevím, jesli je to ještě aktuální. Teda, doufám že ne, že už je doma, pokud ne, ráda budu posílat! Mějte se moc fajn, jak to jenom jde, jste moc šikovná!!! S pozdravem Zuzana Svobodová, Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, paní Svobodová. Zdenka je ještě v nemocnici a za každý pohled bude moc ráda, děkuji.
      Super. Těší mě, jakou cestou jste se na můj blog dostala:-) Mám z toho velkou radost. Ano, ten rozdíl teď a před dvěma lety je markantní, i když někdy to vypadá úplně stejně, přesto je každým dnem líp a líp. Těším se na vaše další komentáře.

      Vymazat
  6. Tohle jsem jako menší zbožňovala...
    Upřímně je mi líto, když čtu, že to je asi jedna z mála možností na normální koupání...:/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle vidím poprvé ;) kde se to kupuje?

    Jinak - jak všechno má svůj smysl - na listopad jsem objednaná s 2,5-leťákem k psycholožce s podezřením na PAS - vrátila jsem se na začátek tvého blogu a dost mi to pomohlo při čekání na diagnózu. Dík :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...