čtvrtek 20. září 2012

Strejdovi k narozeninám

Dnešní příspěvek je od Elišky:



"Milý strejdo, hodně štěstí, lásky, zdraví, ať Tě život stále baví.


Vínečko si popíjej,
na svět se vždy usmívej."


Všechno nejlepší ke Tvým 35. narozeninám....




              Ti přejí Eliška, Šárka Jeníček, maminka,
                                                Betynka, Knedlíček, Čertík, Mašlička a Čuník



Máme Tě moc rádi a děkujeme za to, že jsi...


Jsme Ti vděční, že jsi loni chodil za maminkou do nemocnice....


...a že nám občas pohlídáš Jeníčka.




...a dodatek od maminky:
Přála jsem bráchovi k narozeninám to obvyklé: "Všechno nejlepší ap. " a Jenda nás slyšel, i když byl pár metrů od nás u iPadu a vypadal, že nás nevnímá....
 Najednou začal řvát: "Drž zobááák. Pldni si, ty dobytku jeden ap."

Nevím proč, ale na ústní přání k svátku a k narozeninám je vyloženě "alergický"....

19 komentářů:

  1. Krásné přání a krásné dárečky od srdce.
    Cinnamon... jaká je to vůně? Něco mi ten název připomíná, ale nemůžu si vzpomenout...
    Řetízek je zajímavý, myslím, že se hodí.

    P.S. Amélko, dnes jsem otevřela galerii zátiší. Můžeš se podívat, a v anketě kliknout na fotku, která se ti nejvíc líbí. Klidně i na svou vlastní. Můžeš si tady dát oznámko, ať se ti přijdou podívat i další a zahlasovat ti...
    Hezký den a úsměv, prosím!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vendy, svíčka je jablko - skořice, voní krásně. Řetízek si brácha vybral sám, nechtěla jsem to vybírat sama - netrefila bych se do jeho vkusu. Tomuhle totiž vůůbec nerozumím. V srpnu mi byl oporou na JIPce, tak jsem mu chtěla udělat radost.
    Na zátiší se podívám, díky za informaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška to napsala moc pěkně. Pane Bratře, blahopřeji z Karlových Varů k narozeninám a také děkuji za to, že jste Amélce oporou a pomocníkem v těžké době. Má alespoň to štěstí, že má skvělého bráchu.

    OdpovědětVymazat
  4. Maci, bráchovi všechno nejlepší k narozkám. Pozdravuj ho a ať je Ti pořád oporou. Protože občas potřebujeme oporu, tak to prostě je. Měj se co možná nejlépe. Objímám. Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Marci, mas prima brachu. =) Jeste ze ty sourozence mame, ja bych svou segru nevymenila za vsechny poklady sveta.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné přání:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krasny prispevek od Elisky jak by moje teta rekla Elinky.Jablko a skorice to je krasna vune.Jeste musim pridat ze Jenik pekne kresli.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš opravsu skvělého brášku, k narozeninám dostal moc milé dárečky a ty jsi mu napsala krásné přání. Přidávám se tedy s přáním všeho nejlepšího, hodně zdraví, štěstí a lásky!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,připojím se k přání všeho dobrého.Je dobře,že máš tak hodného bráchu,asi Ti trochu vynahrazuje tu mužskou oporu,kterou v životě potřebuje každá z nás.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  10. To je ten moc hodný pán, viď? Je to sympaťák, a proto bych mu také chtěla popřat od srdce vše nejlepší k narozeninám, ať se pořád usmívá a radost rozdává a je pořád tak moc hodný, jak ho často popisuješ. Doufám, že jestli jsteměli oslavu, nebo mít budete, že si ji všichni náležitě užíváte či užijete a všichni byli šťastní...třeba až do smrti :)

    OdpovědětVymazat
  11. Blahopřání bratrovi i od Mutila. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Milá Eliško Moooc Ti děkuji za to tvé krásné přáníčko:-))))).Děkuji i své sestře za dárečky a přáníčko.Mám Vás taky všechny moooc rád a jsem rád,že Vás mám:-))))).Děkuji i Všem gratulantům tady na blogu za přání:-))))).Přeji hezký zbytek dne a Ahoj Martin

    OdpovědětVymazat
  13. Připojuji se s gratulací, je hezké že jako mladší bratr sestře rád pomáhá a že ji i občas poslouchá. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší k narozeninám !!Nejvíc se mi líbil seznam gratulantů,na konci přání :-)A je moc důležité,cítit a skutečně mít oporu,to je jeden,ze základních kamenů,kdy dokážeme mnohé,na co bysme si nikdy netroufli.Také je důležité umět oporu dávat.A poskytovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Také přeji všechno nejlepší, hodně zdraví a štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Eliška to moc krásně napsala a s dovolením se připojuji a bratrovi/strejdovi taky přeju vše nej... a jsem ráda, že máš aspoň někoho, kdo je pro tebe oporou a pomůže ti:-)

    OdpovědětVymazat
  17. strejdovi přeji vše nej,ale mohl by se rozdělit o ten dortík Pavlína

    OdpovědětVymazat
  18. K tomu dodatku od tebe: To je hroznej slovník, odkud to má? Je zajímavé, že si děti nejspíš z pohádek zapamatují nejvíc ty nadávky. Měly by se v pohádkách zakázat.

    OdpovědětVymazat
  19. Marci,Eliška to napsala moc hezky,jsem taky ráda,že se můžeš i ve slabé chvilce s někým popovídat a je Ti oporou.
    Bráškovi přeji vše nejlepší,hodně pohody a zdravíčka.Miluš

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...